דירקשנית1THING
אני הייתי במתח מהסיפור בזמן שכתבתי אותו...
אני מקווה שאתן אוהבות... כל הערה תתקבל בברכה!
2 תגובות ממשיכה

that life is my life פרק 3+4 (1d)

דירקשנית1THING 11/05/2013 638 צפיות 5 תגובות
אני הייתי במתח מהסיפור בזמן שכתבתי אותו...
אני מקווה שאתן אוהבות... כל הערה תתקבל בברכה!
2 תגובות ממשיכה

נייל חזר הביתה וצעק "נורי אני בבית איפה את?" "אני כאן"אמרתי בזמן שאני יורדת במדרגות הוא בא וחיבק אותי ואמר "הנה יש לי משהו בשבילך" הוא העביר לי שקית שחורה פשוטה בלי שום שם חברה עליה, בתוך השקית היו שתי זוגות נעליים ,חמש חולצות ,שתי גופיות ,שני סווטשרטים ,שלושה שורטים ,ארבעה גינסים ושני טרנינגים הוא גם קנה לי שתי חזיות וחבילה של עשרה תחתונים "שיהיה לך עד שתסתדרי" הוא אמר עם ידיו בכיסים…. הוא לא הסתכל עליי הוא הסתכל על הרצפה…. ונדמה לי שהוא הסמיק…."וואו אני לא יודעת איך להודות לך" אמרתי "אולי ככה" הוא אמר ונישק אותי…. הבטן שלי התפכה…. והרגשתי פרפרים בבטן…. הייתי מאושרת…..הרגשתי בעננים!…. הרגשתי כאילו העולם עצר מלכת רק בשבילנו….. לא רציתי שהרגע הזה יגמר …. הוא התנתק ממני…… הסתכלתי לו בעיניים הכחולות שלו וטבעתי….איך מישהוא יכול להיות מושלם כל כך…. "רוצה להיות חברה שלי?"מבטאו האירי העיר אותו מהחלום בהקיץ שלי… "כן!" הכרזתי "I LOVE YOU" הוא אמר "I LOVE YOU 2" אמרתי לו ונישקתי אותו….
~3 שעות מאוחר יותר שכל מה שהם עשו בהם זה להגיד אחד לשני כמה הם אוהבים אחד את השני~
"אני רעב" נייל אמר "אז בוא נלך לאכול" "ננדוס!!!" נייל צעק ורץ ברחבי הבית "אוקיי אוקיי רק תרגע!" אמרתי לו "אני ארגע רק שתתני לי נשיקה… נשקתי אותו…. "אני הולכת להתארגן" אמרתי לו, התקלחתי ,ולבשתי גינס עם קרעים וחולצה לבנה מתנופפת שכתוב עליה "I LOVE LONDON BOYS" לבשתי סניקרס לבנות סידרתי את השיער ויצאתי מהחדר שלי… נייל היה כבר למטה הוא לבש חולצה מכופתרת לבנה שהתאימה לו בדיוק עם מכנס שחור ונעליים שחורות "וואו" נייל אמר ובהה בי "דיי נייל אני לא כל כך יפה"(שכחתי לספר לכן נורי היא בלונדינית עם בקצוות צבוע לסגול יש לה עיניים כחולות והיא דיי רזה )
"את מאוד יפה" הוא אמר "תודה אמרתי ונשקתי אותו "ואתה חתיכי שלי!" אמרתי "נו אני רעב בואי נלך!!!!!!" ניילר אמר "קיי קיי " אמרתי לו ויצאנו…
~פרק 4~
יצאנו החוצה וישר הר של פפארצי הסתערו עלינו "נייל זאתי חברה שלך?" "כמה זמן אתם ביחד?" שאלו אותנו הפפראצי "כן זאתי נורי והיא חברה שלי!" נייל התעצבן וצעק "אפשר תמונה של נשיקה?" שאלו כמה מהפפראצי התנשקנו ויצאנו לדרך הגענו לננדוס וישר הרים של מעריצות הסתערו על נייל נכנסו למסעדה ושם כל הזמן מעריצו הפריעו לנו עד שלנייל נשבר והוא הלך לדבר עם האחראי , הוציאו את כל האנשים מהמקום והיתה לנו את כל המסעדה לעצמנו אני אמרתי לנייל שאני בין גיל 17-21 אבל אני לא זוכרת והוא אמר לי שהוא בן 19 ושהוא נולד באירלנד שהיומהולדת שלו ב 13.9.93 "חבל שאני לא יודעת את התאריך שלי" אמרתי בעצבות "אז בואי אני יחליט בשבילך על תאריך יומהולדת" הוא חשב כמה שניות ואמר "13.9.93 ככה נוכל לחגוג ביחד וזה אומר שאת בת 19" "בסדר אמרתי לו… יצאנו מהמסעדה מהיציאה האחורית וכמה מעריצות ראו אותנו נייל חתם להן והצטלם איתן והלכנו…. נסענו הביתה שהגענו הביתה נייל התחיל לנשק אותי הוא נישק אותי לאט לאט נשיקות סוערות יותר ויותר הוא הרים אותי לחדר וזרק אותי על המיטה והתחיל לנשק אותי "נייל לא היום " נייל התאכזב והלך להתקלח ואני הלכתי להתקלח במקלחת השני לבשתי חולצה של נייל וטרנינג שלי…. חזרתי לחדר המשותף שלי ושל נייל… נייל כבר היה מוכן וכבר שכב במיטה וניסה להרדם… שכבתי עם ראשי על חזהו ונרדמתי…

"בוקר לאב" שמעתי את קולו של נייל "בוקר" עניתי בקול ישנוני "רוצה לבוא איתי לראיון שלי ושל הבנים?" "איזה בנים?" שאלתי אותו "הבנים של וואן דירקשן" "מי אלה?"שאלתי אותו "הלהקה שלי" הוא ענה "איך את יכולה להסביר את הראיון אתמול ואת הפפראצי והמעריצות ,אני בלהקת בנים"הו אמר "אוקיי אני יבוא אני יכיר את הבנים ונחשוף לעולם את זה שיש לך חברה" לבשתי שורטס טורקיז עם ניטים בצבע זהב וגופיה לבנה שכתוב עליה FREE HUGS ויש עליה ציור של נייל לבשתי את זה עם מגפונים בצבע חום בהיר סידרתי את השיער ויצאנו.. נייל לבש חולצת פולו כחולה עם מכנס לבן ונעליים לבנות… חתיכי שלי… הגענו למקום וישר שלחו את נייל לאיפור אני חיכיתי לו ובנתיים דיברתי עם נער אחד עם שיער מתולתל ועיניים ירקות הוא סיפר לי שקוראים לו הארי ושאקסית שלו היא טיילור סוויפט…. לא ידעתי מי זאת… סיפרתי לו על איך נייל הציל אותי ודאג לי וסיפרתי לו אתמול על ננדוס ….. נייל סיים להתאפר וניגש אליי "אני רואה שהכרת את הארי" "יאפ" אמרתי לו "אחת יפה השגת…" הארי אמר לנייל "איך אתם מכירים?" שאלתי את הארי ונייל "הוא איתי בלהקה" "אההה, בסדר" קראו לבנים לשידור "נייל יש לנו תמונות מאתמול, אתה עם בחורה" המראיינת אמרה "מי זאת הנערה הזאת?" "זאתי נורי והיא חברה שלי, אם אתם רוצים לראות אותה היא פה מאחורי הקלעים" נכנסתי לבמה והתיישבתי על הספה ליד נייל שלום לך… את יכולה להציג את עצמך?" "אני נורי נולדתי ב13.9.93 וזהו" "מה עם שם משפחה?" המראיינת שאלה אותי "נייל, אתה יכול לספר לה את הסיפור? אני מתביישת" לחשתי לו "ברור לאב " הוא אמר בקול רם וישר נשמעו קולות של אווו מהקהל… "אני מצאתי את נורי מחוסרת הכרה על הכביש ליד הבית שלי….."


תגובות (5)

מושלםםםם תמשיכי !

11/05/2013 14:36

תמשיכי !!!!

11/05/2013 22:46

חחחחחח ממש יפה מחכה להמשך :-(

12/05/2013 06:16

אני כותבת כבר מאתמול את ההמשך :)

12/05/2013 07:05

תמשיכי

12/05/2013 08:30
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך