המשך יבוא... סורי שהפרק יצא משעמם.

The Mysterious Boy- פרק 12

02/07/2015 840 צפיות אין תגובות
המשך יבוא... סורי שהפרק יצא משעמם.

The Mysterious Boy:
פרק 12:
כשמארק חזר לבית שלו הוא הלך לחדר של לואי. הוא תכנן להביא ללוטי אוכל ושתייה והוא הופתע לגלות שהיא לא הייתה שם. הוא הלך לחדר של דייזי ושאל אותה: "האם את יודעת איפה לוטי?" היא הנידה בראשה לשלילה.
"אבל לואי חזר." היא אמרה והוא הסתכל עליה מופתע. האם הוא שמע נכון? האם לואי חזר?
"מה אמרת?" הוא שאל אותה.
"לואי חזר. הוא הלך לחדר שלו." היא אמרה לו.
"בסדר," הוא אמר והלך משם. 'אם לואי הלך לחדר שלו אז הוא בטח ראה את לוטי וזה אומר שהיא סיפרה לו את הכל. הוא בטח לקח אותה איתו אבל לאן?' מחשבות על לואי ולוטי הציקו אז הוא החליט להתעלם מהן והפעיל את הטלוויזיה. הוא צריך לחשוב על איך להסביר לאחיותיו ואישתו שלואי ולוטי נעלמו והם כנרא5ה לא יראו אותם שוב לעולם אבל זה יכול לחכות למחר. אסור שהם יגלו את האמת. לא משנה מה. דייזי ירדה אליו ושאלה: "אבא אתה יכול לשחק איתי בבקשה? משעמם לי ואך אחד חוץ מאיתנו לא בבית." אף אחד לא בבית? זה הפתיע אותו.
"אף אחד לא בבית?" הוא שאל כדי להיות בבית והיא הנהנה. הוא חייך חיוך מזויף וכיבה את הטלוויזיה. "אז במה את רוצה לשחק?"
"כדורגל!" היא אמרה.
"אבל דייזי חשוך עכשיו וקר עכשיו. אני לא רוצה לצאת החוצה עכשיו." הוא אמר. "אולי נשחק בבובות?"
"בסדר," היא נאנחה ומשכה אותו אל החדר שלה והוציאה את הבובות שלה. היא אהבה לשחק בבובות אבל רק עם לואי. הוא היחידי שנהנה מזה וגם אם הוא לא הוא לא נתן לה לראות את זה. הוא ידע להסתיר את זה לעומת שאר בני משפחה. אביה חייך והתיישב על מיטתה.
"לא אבא אין מקופ לזה על המיטה! תהיה על הרצפה!" היא פקדה והצביעה על הרצפה. מארק חייך חיוך מזויף והתיישב על הרצפה. היא הוציאה הרבה בובות והתיישבה לידו.
"אז מי אתה רוצה להיות?" היא שאלה.
"מה עם זאת?" הוא שאל והוציא בובה של מכשפה על מטאטא.
"בסדר אז אתה תהיה המכשפה הרעה." היא אמרה. "אני אהיה קלואי הגיבורה." היא אמרה והוציאה בובה של נערה עם חרב והם התחילו לשחק.
————–
"איך שוב ניצחת אותי?" שאלה מארק את בתו דייזי בחיוך. היא ניצחה אותו כבר שש פעמים.
"כי אתה בחרת להיות המכשפה הרעה והטובים תמיד מנצחים." היא השיבה לו בחיוך וחיוכו רק גדל. הוא שמח שיש לו עוד ילדה תמימה אחת לפחות. הוא הרגיש שכל השאר כבר התבגרו.
"את צודקת," הוא אמר לה בחיוך.
"האם אתה רוצה לנצח?" היא שאלה אותו והוא הנהן. הוא ידע שזה מה שהיא רוצה שהוא יעשה.
"אז תבחר בובה טובה ואני אבחר אחת רעה ואז תוכל לנצח אותי הרי הטובים תמיד מנצחים." היא אמרה.
"בסדר," הוא אמר והחזיר את המכשפה אל הרמת הבובות והוציא בובה של קוסם.
"מה איתו?" הוא שאל.
"לא! גם הוא רע! אתה לא טוב בלבחור גיבורים." היא אמרה והוא צחק.
"יש לי שאלה." הוא אמר.
"מה השאלה?" היא התעניינה. היא אהבה לענות על השאלות של אביה, היא רצתה שהוא יחשוב שהיא חכמה.
"אם שני רעים נלחמים אז מי מנצח?" הוא שאל. "הרי אמרת שהטובים תמיד מנצחים." אחרי שהוא שאל אותה את זה הוא הרגיש שזה מתקשר לחייו האמיתיים. הוא והארי. שניהם רעים ושניהם נלחמים כבר הרבה זמן. בינתיים נראה לו שהארי מנצח. היה ביניהם סוג של הסכם שלום. פעם בעשר שנים מארק "מקריב" את בנו בשביל הארי ובתמורה הארי לא יהרוג אותו. הראשון היה האיש שמחליף צורות. מארק היה אבא שלו, רק מארק, הארי ונייל ידעו את זה, והארי רצה שמארק יהרוג אותו. אפילו האיש לא ידע שמארק אביו, האיש עדיין לא יודע. בהתחלה מארק היה אמור להרוג את הבן שלו כל עשר שנים אבל אחרי מאה שנים הארי החליט שהוא לא יכול לסמוך על הארי והחליט שהוא יהרוג אותו ומארק יעזור לו. מארק לא יסתיר את מקומו מהארי.
"אני לא יודעת. או ששניהם מפסידים או שהחזק מביניהם. אבל אין לי מושג. בחיים לא בדקתי." היא אמרה לו.
"האם את רוצה לנסות?" הוא שאל בחיוך ממזרי והיא הנהנה.
"אז תיקחי מישהו רשע ונילחם." הוא אמר. והיא לקחה בובה של נער שנראה רגיל. הוא לא היה נראה כמו קוסם או משהו כזה.
"הוא נראה נער רגיל אבל הוא המכשף הכי מרושע והכי חזק בכל היקום." היא אמרה.
"הכי חזק?" הוא שאל והיא הנהנה.
"אין אחד שיותר חזק ממנו?" הוא שאל והיא הנידה בראשה לשלילה.
"איך קוראים לקוסם שלי?" היא שאלה.
"וולדמורט," היא השיבה.
"כמו ההוא הרשע מהארי פוטר?" שאל מארק והיא הנהנה.
"אבל הוא יותר חזק מוולדמורט של הארי פוטר." היא אמרה.
"ואיך קוראים למכשף שלך?" הוא שאל.
"אנדי," היא אמרה.
"אנדי? למכשף מרושע את קוראת אנדי?" הוא שאל.
"כן כי הוא מסתיר את זהותו בתור תלמיד תיכון אז אסור שיחשדו בו." היא אמרה והוא חייך.
"אז אנדי נילחם?" הוא שאל מנסה לחקות את קולו של אחד הנבלים שהוא ראה פעם באיזשהו סרט. הוא לא הצליח להיזכר איזה סרט זה היה או איזה נבל זה.
"כן!" הכריזה דייזי מנסה לחקות את קולו של נבל אחר. מארק חייך והם התחילו "להילחם".
————–
"שוב ניצחת." אמר מארק כשהם סיימו להילחם והיא חייכה. "אני משער שהמכשף שלך באמת הכי חזק בעולם." היא הנהנה.
"אבא," היא אמרה. "האם זה משעמם אותך?"
"לא," הוא אמר. הוא הופתע מעצמו. זה באמת לא שיעמם אותו, אמנם גם אם זה היה משעם אותו הוא היה עונה את אותה התשובה, אבל הפעם זה באמת לא שיעם אותו. הוא הרגיש שבקרב בובות זה כאילו הוא והארי נלחמים ואם הוא והארי יילחמו באמת כנראה שהוא יפסיד אז כדאי לו להמשיך לעשות את מה שהארי רוצה שהוא יעשה.
"באמת?" היא שאלה. "אם זה משעמם אותך אתה יכול להגיד לי."
"זה לא משעמם אותי זה כיף. מאוד כיף." הוא אמר לה וחייך.
"טוב," היא אמרה. "רוצה שוב?" היא שאלה והוא הנהן.
"אז הפעם אתה תיקח אותה כדי שתוכל לנצח. זה משעמם לנצח אותך כל הזמן." היא אמרה והושיטה לו את הבובה קלואי.
"ומי את תהיי?" הוא שאל אותה.
"אני אהיה אנדי." היא אמרה.
"בסדר," הוא החזיר והם התחילו לשחק עוד פעם.
————–
"אדוני לואי ונייל נעלמו." אמרה קת'רין לאדונה.
"מה זאת אומרת נעלמו?" הוא שאל.
"הגעתי והם לא היו שם. הכיסאות והחבלים היו שם אבל לא הם. לא לואי ונייל. אני לא יודעת איך הם ברחו, הייתי בטוחה שקשרתי אותם טוב." היא אמרה לו בפחד.
"אז תמצאי אותם. יש לך 48 שעות למצוא אותם ובנוסף לזה את צריכה להרוג את מארק." הוא אמר והיא הנהנה.
"בסדר," היא אמרה והלכה.
'היא עוד תהרוס לי את התוכניות.' הוא חשב לעצמו בזמן שהלך לסניף מקדונלס הקרוב. חדשות רעות תמיד עשו אותו רעב.
המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך