המשך יבוא... סורי שהפרק יצא קצר.

The Mysterious Boy- פרק 16

19/07/2015 891 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא... סורי שהפרק יצא קצר.

The Mysterious Boy
פרק 16:
"הוא מת?" שאל ליאם את לואי.
"כן אדוני." השיב לואי וליאם חייך.
"יופי," הוא אמר.
"עכשיו תחזור אל אחותך ואל הארי. הם יחפשו את נייל. תסתיר מהם את האמת." אמר ליאם.
"האם זו פקודה?" שאל לואי.
"כן," אמר ליאם.
"בסדר," אמר לואי והלך משם. הוא החזיר את עיניו לצבען הכחול והגיע אל הבית של הארי בתוך דקות ספורות. כשהוא הגיע הוא ראה את הארי ולוטי ליד הספה, כשהוא התקרב הוא ראה שם את נייל שוכב חסר הכרה.
"האם הוא מת?" שאל לואי והם הסתכלו עליו.
"לא, הוא רק איבד את הכרתו." השיב הארי.
"איפה היית? האם אתה יודע מה קרה? למה הלכת מפה? האם נייל אמר לך מדוע הוא היה ביער?" התנפלה עליו לוטי בשאלות.
"הלכתי לטייל כי לא רציתי להיות כל הזמן בתוך הבית זה משעמם." שיקר לואי. "איני יודע מה קרה ואיני יודע מה הסיבה לכך שנייל היה ביער."
"טוב," אמר הארי. "אני ולוטי צריכים ללכת."
"בסדר," אמר לואי מבלי להקשיב להם והם הלכו.
"הארי אמר שאינך מת אך האם הוא צודק? אם כן, הכיצד זה ייתכן? איך לא מתת?" שאל לואי והתיישב ליד נייל. הוא יישב שם עד שנייל יתעורר. לואי שם לב לטפרים הקטנים שנותרו אצל נייל ולניביו. הוא שאל את אדונו במוחו האם אמורים להיות לנייל טפרים וניבים והתשובה שקיבל מליאם הייתה שלילית. כשנייל התעורר הפרצוף הראשון שהוא ראה היה של לואי. פניו של נייל הפכו למובעתות והוא ניסה לברוח אך לואי החזיק אותו במקומו.
"איך אתה לא מת?" הוא שאל את נייל.
"אני לא יודע." אמר נייל וניסה לברוח שוב.
"אל תזוז!" נהם עליו לואי וחשף את שיניו וטפריו.
"בבקשה אל תעשה לי כלום." התחנן נייל על חייו ולואי ראה כמה חברו מבועת. הוא חייך. הבעת הפחד בפניו של נייל גרמה לו עונג, מאז שהוא התחיל לשרת את ליאם הוא אהב כשאנשים פחדו ממנו והוא אהב להתעלל בהם.
"איך זה ייתכן שאתה חיי?!" שאל לואי בצעקה. "אתה אמור להיות מת!"
"אני לא יודע איך אני חיי. לואי בבקשה תפסיק אתה מכאיב לי! מדוע אתה עושה את זה? האם זה גורם לך סיפוק? ואם כן למה? הרי מעולם לא אהבת לראות אנשים סובלים ומפחדים." אמר נייל.
"אני לא אותו לואי שהייתי אז. השתנתי." אמר לואי.
"שמתי לב לכך." אמר נייל ולואי קירב את טפריו לצווארו של נייל. "אם תהרוג אותי לעולם לא תדע איך זה ייתכן שאני חיי."
"מה לעשות?" שאל לואי את אדונו במוחו.
"תהרוג אותו!" צעק ליאם.
"בסדר," אמר לואי בראשו והסתכל על נייל. עין אחת שלו הפכה לירוקה והשנייה לאדומה.
"להתראות נייל," אמר לואי ןלפני שהוא הספיק לעשות מישהו נתקעה סכין בגבו. הוא נפל על נייל ונייל העיף אותו ממנו. האדם שהתקע את הסכין בלואי התקרב אליו.
"מה את עושה פה?" שאל נייל.
המשך יבוא…


תגובות (1)

המשכתי

20/07/2015 17:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך