המשך יבוא...

The Mysterious Boy- פרק 4

30/05/2015 830 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא...

The Mysterious Boy:
פרק 4:
"נייל למה הוא סיפר לי את האמת?" שאל לואי את נייל. נייל אמר לא שהארי אף פעם לא מספר את האמת לקורבנות שלו, אז מה השתנה? זה סימן רע או טוב? מה זה אומר?
"אני לא יודע," אמר נייל.
"לואי תספר לי בדיוק מה קרה. מה הפעם הראשונה שבא ראית את הארי." אמרה גברת צ'ייס.
"אוקיי," אמר לואי וסיפר להם את הכל. החלום שלו, הציור שלו, שהוא ראה את הארי במסיבה, שהוא ראה אותו כאשר הוא ונייל חזרו מן המסיבה והפגישה עם הארי אחרי שלואי הלך מנייל. נייל הסתכל על לואי מבולבל. "בציור שלך זה לא היה הארי."
"כן זה כן. זה היה בדיוק אותו נער מהחלום שלי." אמר לואי.
"לא זה לא. אני בטוח בכך. הייתי שם לב אם היית מצייר את היצור חסר הרגשות ההוא." אמר נייל.
"אפשר ללכת לבית שלי אני אראה לך את הציור." אמר לואי.
"אין צורך רוב הדברים שלך כבר פה." נייל אמר ולואי הסתכל עליו מבולבל. למה הוא מתכוון בכך שרוב הדברים שלי כבר פה? שאל לואי את עצמו. נייל ראה את המבט המבולבל של לואי אז הוא הסביר לו שכבר חודשים הוא לוקח משם את כל מה שהוא חושב שלואי עלול להצטרך כשהוא יגור איתו.
"אני לא הולך לגור איתך." אמר לואי.
"אתה כן וזה לא נתון לוויכוח." אמר נייל וגברת צ'ייס הסתכלה עליו במבט מבולבל. הוא בחיים לא דאג ככה לקורבנות שלו, מה קרה פתאום? למה הוא רוצה שלואי יגור איתו? הכי בטוח לו יהיה בבית שלו. מה יש לנייל? "נייל בוא רגע לצד אני רוצה לדבר איתך על משהו." היא אמרה לו והם הלכו למטבח. "אז על מה רצית לדבר איתי?" הוא שאל והכניס את ידיו לכיסים שלו.
"אתה לא יכול להכריח את לואי לגור כאן איתך!" היא אמרה לו. היא הייתה עצבנית.
"כן אני כן. אני בדיוק עושה את זה. אני מכריח אותו לגור כאן איתי." אמר נייל וחייך.
"לא אתה לא!" היא התעצבנה עליו. "הוא לא רוצה לגור כאן אז על תכפה את זה עליו! שנינו יודעים שהכי בטוח לו יהיה בבית שלו ולא איתך. שכחת כמה פעמים הארי תקף אותך? אם הוא תוקף אותך כאן כשאתה לבד אתה לא חושב שהוא יתקוף אותך כשאחד הקורבנות שלו איתך?"
"אבל כשהוא כאן אני יכול להגן עליו!" צעק נייל והחיוך נמחק מפניו. "כשהוא בבית שלו, רחוק ממני אני לא יכול להגן עליו! פה אני כן יכול אז הוא נישאר פה ואף אחד לא יכול לשנות את זה."
"נייל אתה מסוגל להגיע לבית של לואי בשתי דקות." אמרה צ'ייס.
"והארי יכול להרוג את לואי בשתי שניות!" אמר נייל. הוא לא הולך לוותר לה. הוא לא מוכן שלואי יצא מהבית שלו ושום דבר לא ישנה את זה. הטלפון צלצל ולואי הביא אותו אל נייל. נייל ענה ושמע את הקול האחרון שהוא ירצה לשמוע, הוא שמע את קולו של הארי.
"היי נעל," אמר הארי ברוגע.
"מה אתה רוצה ממני?" שאל נייל.
"אני רוצה שתיתן לי את לואי כדי שאני אוכל להרוג אותו." אמר הארי.
"אני לא הולך לתת לך אותו!" התעצבן נייל.
"תמסור לי אותו ואף אחד לא יפגע." אמר הארי.
"לואי יפגע." אמר נייל ושמע את הארי נאנח. "מאיפה בכלל יש לך טלפון?"
"גנבתי אותו מהבית של לואי." השיב הארי. "תקשיב נייל, אני מבין שאתה רוצה להגן עליו אבל תחשוב על זה לרגע. אם תיתן לי אותו אז הוא יפגע אבל אם לא תיתן לי אותו אני אהרוג את המשפחה שלו, החברים שלו ואת כל העיר בעצם. ואז אני אהרוג אותו. בשני המקרים הוא ימות ההבדל הוא כזה, אם תבחר להסגיר לי אותו רק הוא ימות אבל אם תחליט לא להסגיר לי אותו אז הוא ימות וכל העיר הזו. כולל חברה שלך קת'רין. אבל אותך אני אשאיר בחיים ותוכל לחשוב על כל האנשים שגרמת למותם. אתה באמת רוצה שזה יקרה? אני מניח שלא. אז תסגיר את לואי אליי ורק הוא ימות, אף אחד אחר, טוב לפחות עד שיהיה לי קורבן אחר. אל תדאג אני אודיע לך מי זה יהיה." נייל ידע שהארי בטח מחייך לעצמו.
"לא," אמר נייל. "אני אגן על לואי ועל העיר הזאת. אני אמות בשבילם ואני אהרוג אותך."
"לא אמרת את זה בעבר?" הארי שאל ונייל נזכר. לפני כשלושים שנה. נייל היה מאוהב באחד הקורבנות. הוא לא הסכים לתת אותו להארי. הוא ניסה להגן עליו אבל הוא וכל העיר שלו הושמדה. נייל זכר את זה באופן מושלם. הוא אפילו זכר את האאי אומר לו "יכולת למנוע את זה." הוא צדק. לנייל הייתה את האפשרות למנוע את זה אבל הוא לא היה מוכן לתת להארי להרוג את הקורבן וגם הפעם לו.
"זה יהיה שונה הפעם." נייל אמר והארי צחק.
"אתה תמיד אומר שהפעם זה יהיה שונה. שהפעם תצליח להגן על הקורבן שלי אבל זה אף פעם לא קורה. מה גורם לך שהפעם זה יהיה שונה?" שאל הארי.
"מתישהו זה חייב להיות שונה." השיב לו נייל וניתק את השיחה.
————–
הארי זרק את הטלפון על הקיר בחוזקה. הוא היה עצבני. הוא ידע שהסיכוי שנייל יסכים לתת לו את לואי נמוך אבל הוא בכל קיווה. זה כנראה יהיה קצת יותר קשה משהוא חשב. "הארי," התקרב אליו ליאם.
"מה אתה רוצה?" שאל הארי עצבני והביט בעיניו של ליאם. ליאם נרתע מעיניו של הארי.
"רק רציתי לומר לך שבדקתי את מה שביקשת ממני לבדוק." אמר ליאם והארי נרגע מעט. הוא ביקש ממנו לבדוק אם יש דרך לשכנע את נייל למסור לו את לואי במקרה שהוא לא יסכים.
"ו?" שאל הארי וליאם חייך.
"יש לו איזה חברה שנמצאת אצלו כרגע. אני לא יודע עד כמה היא חשובה לו או אם לואי יותר חשוב לו ממנה אבל אני חושב שהוא יסכים למסור לך את לואי למענה." אמר ליאם והארי חייך. אולי זה כן יהיה קל כמו שהוא חשב.
"מי זאת?" שאל הארי את ליאם.
"המורה שלהם קת'רין צ'ייס." אמר ליאם.
"קת'רין?" שאל הארי שרצה לוודא שהוא שמע נכון. הוא קיווה שהוא לא שמע נכון. קת'רין צ'ייס הייתה האחות של הקורבן הראשון שלו.
המשך יבוא…


תגובות (1)

המשכתי :)

06/06/2015 12:22
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך