המשך יבוא...

The Mysterious Boy- פרק 8

20/06/2015 915 צפיות 5 תגובות
המשך יבוא...

The Mysterious Boy:
פרק 8:
נייל התעורר ושם לב שהוא היה קשור בכיסא. הוא ראה את קת'רין יושבת על הספה בסלון וצופה בטלוויזיה. כעבור כמה דקות הדלת נפתחה וגבר נכנס. הוא היה נראה כמו הארי חוץ מדבר אחד שהיה לו ולא היה להארי. הייתה לו צלקת במצח. "מה הסיבה לכך שהוא עדיין חיי?" שאל הגבר והצביע על נייל. קת'רין קמה עצבני וניגשה עליו. "מה הסיבה לכך שהארי עדיין חיי?" היא שאלה עצבנית.
"מותק שלי כבר אמרתי לך. עוד לא הגיע הזמן של הארי למות." הוא נישק את שפתייה נשיקה קצרה.
"אחרי שהארי ימות גם הנער ימות." היא אמרה.
"לא!" הוא התחיל להתעצבן עליה.
"אנחנו צריכים את נייל כדי להרוג את הארי." הארי והסתכל בעיניו. הן השתנו מירוקות לחומות, תלתליו נעלמו וכך גם הצלקת. הוא נהיה נמוך יותר בערך בסנטימטר אחד ונהיו לו שרירים. נייל ידע שזה הוא, טוב הוא לא ידע הוא רק שיער אבל העובדה שהוא השתנה הוכיחה לו את זה. הוא הבין שהוא עומד למות. "האם אתה לא אמור להיות מת?" שאל אותו נייל.
"האם באמת האמנת שמארק הרג אותי?" שאל הגבר והסתובב אליו. נייל לא ידע את שמו, הוא לא ידע אם ככה הוא נראה באמת אבל הוא ידע מי זה. הוא היצור היחידי שעדיין חיי שמסוגל להחליף את הצורה שלו. רק הצורה של הארי השתבשה אצלו. תמיד כשהוא משתנה אל הארי יש לו את הצלקת.
"כן," אמר נייל והגבר צחק.
"קת' לא אמרת לי שהוא אידיוט. אם היית אומרת לי אז אולי לא הרצון להרוג אותו היה הרבה יותר קטן." הגבר אמר משועשע. הוא התקרב אל נייל ונייל ניסה להתרחק אבל הוא לא היה מסוגל מכיוון שהוא היה קשור לכיסא.
הגבר התכופף טיפה אל נייל וסובב את ראשו אליו. נייל היה מפוחד והוא לא הסתיר את זה. "אתה כל כך עלוב." הגבר אמר וחזר אל קת'רין.
"תהרגי אותו עד מחר!" הוא פקד עליה ואז אמר, "ואם לא תעשי את זה את תשלמי על כך!" והוא הלך.
————–
יום אחרי שהוא היה עם קת'רין הוא הלך לבית של הארי. "היי הארי," הוא אמר כאשר הוא הגיע אל הבית של הארי. כשהוא ראה שהארי לא היה שם הוא היה מבולבל. כשהוא נכנס הוא ראה נער קשור לעמוד. הוא התקרב אליו. הוא ראה שהוא ישן. הוא החליט להעיר אותו בכך שהוא יבעט בבטן שלו. הנער התעורר בכאב והוא התכופף ומשך בשערותיו בחוזקה. "איפה הארי? מי אתה?" הוא שאל את הנער שזה עתה התעורר.
"איה את המכאיב לי!" הוא צווח. "ואני לא יודע איפה הארי. ואני לואי." הוא שוב שכח שלשמות יש כוח.
"האם אתה הקורבן של הארי?" הוא שאל ולואי הנהן הנהונים מהירים מפוחדים. הוא עזב את שערו של הנער. הוא שיחרר את הנער אבל לואי לא יכל לברוח כי הוא הצמיד אותו אליו ואמר, "עכשיו אני אקח אותך איתי ואתה לא תשמיע קול. אתה תשתוק לגמרי. אם אני אשמע אפילו ציוץ קטן, אתה מת. מובן?" הוא איים על לואי ולואי הנהן. הוא הוציא סכין מכיסו והצמיד אותה לצווארו. הוא לקח את הארי לבית של נייל. אף אחד לא נתן להם תשומת לב מיוחדת או משהו כזה. כאילו הם לא ראו את הסכין. הוא שיער שלואי מבולבל אז הוא אמר לו, "הם לא מסוגלים לראות אותנו." כשהוא הגיע לבית של נייל הם ראו את קת'רין קשורה לכיסא ואת נייל עומד לידה מכוון סכין לצווארה והוא חייך ברגע שהגבר ולואי נכנסו. "תעזוב את החבר שלי או שהיא מתה." אמר נייל.
"אם היא מתה גם החבר שלך מת." אמר הגבר. הוא מוכן לאבד את קת'רין בשביל המטרה שלו. הוא מוכן לאבד כל אחד בשביל זה. החוסר רצון נייל שיחרר אותה מהחבלים שקשרו אותה.
"עכשיו קחי מנייל את הסכין!" הוא פקד עליה והיא לקחה את הסכין מנייל. הוא הושיב את לואי על הכיסא וקשר אותו. דיי נמאס ללואי שכולם מתייחסים אליו כאילו הוא רכוש, אפילו נייל אבל הוא הבין שעדיף לו לא לומר דבר.
"עכשיו תהרגי את נייל!" הוא פקד עליה.
"אבל אנחנו צריכים אותו בשביל להרוג את הארי." היא אמרה לו.
"האם את באמת חושבת כך?" הוא שאל אותה והיא הנהנה.
"בסדר," הוא אמר והלך להביא עוד כיסא. כשהוא חזר הוא הושיב עליו את נייל והלך להביא חבל כדי לקשור אותו. וכשהוא הביא את החבל הוא קשר את נייל.
"את יכולה ללכת." אמר הגבר. קת'רין הנהנה והלכה. "שאף אחד מכם לא ילך!" הוא אמר ללואי ונייל ואז הלך גם הוא.
"מי זה?" הוא שאל את נייל.
"אני מכיר אותו אבל אני לא יודע את שמו. הוא אמור להיות מת אבל מי שהיה אמור להרוג אותו לא עשה את זה." אמר נייל.
"מי היה אמור להרוג אותו?" שאל הארי.
"אבא שלך," אמר נייל והסתכל בלואי שהיה מופתע. מאוד מופתע. אבא שלו היה אמור לרצוח בן אדם? ולמה הוא לא עשה זאת? אם נייל מכיר אותו אז איך הוא לא יודע את שמו? האם קת'רין עוזרת לו? מה הם מנסים לעשות? למה הוא חטף אותו מהארי? למה הוא היה בבית של הארי? ומי זה בכלל? כל כך הרבה שאלות התרוצצו בראשו של לואי.
"מי זה?" שאל לואי את מה שהוא שאל קודם.
"הוא הנער שציירת במחברת שלך." אמר נייל ולואי לא הבין. איך זה יכול להיות הנער הזה אם הוא לא דומה לו בכלל?
המשך יבוא…


תגובות (5)

מושלם תמשיכי

20/06/2015 22:16

    שמחה שאהבת :)

    20/06/2015 23:11

תמשיכי

20/06/2015 22:17

    שמחה שאהבת :)

    20/06/2015 23:10

המשכתי

21/06/2015 11:06
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך