Enjoy

The Story Of My Life פרק 10!! OH MY GAGA

25/08/2015 1264 צפיות 12 תגובות
Enjoy

"טוב אתם מוכנים להפתעה שלכם?" שאלתי את הבנים "כן" הם ענו פה אחד "בנות בואו הגיע הזמן להפתעה" קראתי להם , והם באו ובשנייה שזה קרה הורדנו נעליים ואז את הבגדים ונשארנו בביקיני "מה אתם אומרים על הביקיני החדשים?" דני שאלה "וואו" ליאם בא וחיבק אותה.
"נייל אתה בא למים?" שאלתי אותו והוא הוריד חולצה והרים אותי וקפץ איתי למים ואחרינו כולם.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
היה ממש כיף בבריכה "ניי בוא תעלה לפיצה!" צעקתי לנייל כשאני צפה על מזרן פיצה "נייל!" צרחתי אחרי שהוא הפיל אותי מהמזרן "סורי זה היה דורש "אהה באמת? גם זה דורש" אמרתי והכנסתי את הראש שלו למים ואחרי כמה דקות כבר רדפנו אחד אחרי השנייה מחוץ לבריכה "הגעת למבוי סתום" אמרתי לנייל כאשר גבו אל שער הכניסה לבית "בבקשה תוותרי לי אני מצטער" אמר בפאפי פייס "טוב נו…..רק הפעם" אמרתי נכנעת מתקרבת אליו גם "את נהנית במסיבה?" הוא שאל "כן" אמרתי "הא באמת? כי אני לא נהינתי עד עכשיו" הוא אמר והתנשקנו נשיקה עם רגש ואחרי דקה התנתקנו בגלל הצורך הזה ׳לנשום׳ "אחחחחממממ אני מפריעה פה למשהו?" מישהי שאלה מאחוריי נייל "OMG!!!" צרחתי "אליסון! איזה כיף לראות אותך" אמרתי והתחבקנו
**סטופ**
שם: אליסון הייל
גיל: 17 אחרי שבוע היא תהיה בת 18
שיער שטני חלק עד התחת ובקצוות גלי
עניים חומות דבש. היא שזופה והיא לא שמנה ולא אנורקסית היא רזה בסדר…
**המשך**
"אנג׳לה איך התגעגעתי" היא אמרה לי "יואו גם אני ותכירי זה נייל הורן החבר שלי" אמרתי והסתכלתי על נייל "נעים מאוד נייל החבר שלה" הוא אמר "אליסון הייל החברה הכי טובה שלה" היא אמרה וצחקנו "טוב אני ואל ניכנס ונשלים פערים ואז נחזור" אמרתי לנייל ונכנסנו לסלון "טוב אז…מה קורה?" שאלה אותי "הכל מצוין" עניתי "נו ספרי יש לך חבר או חיי אהבה?משהו קרוב?" שאלתי מצחקקת
"אז ככה…..היה לי חבר שקוראים לו סקוט הינו שנה וחצי ביחד אהבנו את אחד השני והינו עושים הכל ביחד חשבתי שהוא האחד בשבילי הוא היה אהבת חיי. עד שיום אחד הגעתי לבצפר כמו כל יום.
אני סקוט והחברה שלי (קייסי) ישבנו על הספסל בהפסקה ביחד ודיברנו… אחרי כמה דקות שישבנו פתאם סקוט אומר לי שהוא צריך ללכת דחוף.
זה כבר נמשך הרבה זמן שהוא כל הזמן הולך ואחרי כמה שבועות קייסי באה אומרת לי שהיא ראתה את סקוט וג'סיקה (חנונית הכיתה שאני שונאת) שהם מתנשקים. אני ממש לא האמנתי אז אמרתי נוו בטוח את לא ראית טוב אין מצב שזה היה סקוט ואז קייסי אמרה נוו את חייבת להאמין לי למה שאניי ישקר לך דע. אמרתי טוב דיי זה בטח בדיחה שהיה לך תמונה תודיע לי והלכתי. זה יומיים כבר שסקוט מתנהג ממש מוזר ואני לא מבינה למה אז התחלתי ממש לחשוש והלכתי לספר מהר לקיסיי סיפרתי לה הכל ואז היא אומת לי נו אז את מאמינה לי עכשיו אז אני אומרת לה אני לא בטוחה אני כבר לא יודעת כלום נהייתי ממש מבולבלת. כעבור יום היה לנו שעתיים חופשיות על הבוקר והחלטתי ללכת לבית של סקוט לבקר אותו. הגעתי לבית שלו ושמעתי מהחלון של החדר שלו צחקוקים של בת דפקתי בבית ואמא שלו הכניסה אותי ואמרה לי הוא בחדר במבט מוזר. דפקתי אצלו בחדר ואז הוא שאל מיזה אמרתי היי סקוט זאת אני אליסון והוא צעק מייד רגע ואז שמעתי לחשושים ואחרי כמה שניות הוא הכניס אותי הוא היה בלי חולצה. נכנסתי ונתתי לו נשיקה ארוכה בפה ואמרתי היוש ונכנסתי לשבת על המיטה. דירבנו כמה דקות ואז פתאום אני ראיתי משהוא נוצץ מתחת למיטה התכופפתי והרמתי חזייה נוצצת. אמרתי לסקוט מה זה צריך להיות אז הוא מילמל ואמר זה החזייה שלך שחכת אותה פה לפני כמה ימים. אמרתי לו אין לי חזייה כזה סקוט מה זה צריך להיות תענה לי עכשיו (הייתי עצבניית רצח) הוא שתק ואמר לי תשבי ותרגעי כי זה ממש לא מה שאת חושבת אמרתי לו אתה לא תגיד לי להריגע ומה אני בכלל אמורה לחשוב תגיד ליייי! הוא שתק וגם אני פתאום היה אפצי מתוך הארון… הלכתי לארון תוך כדי שאני אומרת לו נוו מה אתה שותק שאלתי שאלה מאוד ברורה! ופתאום פתחתי את הארון וג'סיקה הייתה שם עם חולצה שלו ותחתונים. התחלתי למלמל כזה ואז ברחתי מהחדר החוצה ישר לאוטו שלי וכולי בוכה". היא אמרה מתחילה להזיל דמעות וחיבקתי אותה "די בואי תורידי לבגד ים ואני יכיר לך אנשים כי אנחנו יושבות פה שעה בערך" אמרתי לה והיא הורידה לביקיני מושלם הייתה לה חזיית סטרפלס תכלת מתחרה ותחתון תחרה לבן "פאק איזה מושלם!" אמרתי לה "תודה" היא ענתה "טוב בואי נצא
****אחרי חצי שעה21:00****
הספקתי להכיר לכולם את אליסון חוץ מלג׳נה ולילי כי הן נסעו לשדה תעופה ישר אחרי שחזרנו מהמייקאובר שלי. "נראה שג׳סטין חושק בך" אמרתי לה דחפתי אותה לעבר ג׳סטין ואני ונייל נכנסנו לבריכה.
נ.מ אליסון חוחו חדשש
׳כולם ממש נחמדים׳ חשבתי לעצמי אחרי שאיי (אנג׳לה) הכירה לי את כולם "נראה שג׳סטין חושק בך" היא אמרה לי ודחפה אותי לעבר ג׳סטין מה שיצר מצב מביך "אליסון נכון?" ג׳סטין שאל כשהבחין בי "כן נעים מאוד" אמרתי וחייכתי למראה עיני הוא כאילו סופר חתיך והוא עוד היה בלי חולצה אומייגאגא עוד שנייה התעלפתי "את ממש יפה" הוא אמר "תודה" הסמקתי "אתה מתחיל איתי?" שאלתי "אמממ….כן" הוא ענה "בהצלחה" אמרתי בזלזול "למה? איזו בחורה לא הייתה רוצה שג׳סטין ביבר יתחיל איתה?" הוא שאל בשחצנות "תראה אתה חתיך ושר טוב וכנראה גם מנשק לא רע אבל אני לא מעוניינת" אמרתי והלכתי משם
נ.מ נייל
ראיתי שאנג׳לה דחפה את אליסון לכיוון ג׳סטין אז הבנתי כבר מה היא מתכננת ואז היא באה לכיווני ונכנסנו למים "תגידי למה אליסון לא מגיבה לפלרטוטים של ג׳סטין?" שאלתי את אנג׳לה "יש לה סיבה טובה" היא אמרה "אבל אם היא באמת אוהבת אותו כמו שהיא מסתכלת עליו יש מצב שהיא תוכל להיפתח אליו" היא המשיכה "קר לי בואי נצא מהמים" אמרתי ויצאנו להתנגב ולהתלבש בבגדים שלבשנו קודם.
"וואי תקשיבו ממש משעמם ונמאס כבר מדיג׳יי מאליק…. למישהו יש רעיון?" אנג׳לה שאלה אותי את אד (כן כן אד שרן) לואי ואלי "אולי תשירי?" הצעתי לה וכולם הנהנו "אני מתביישת לשיר לבד" היא אמרה מסמיקה "אני לי-אן ג׳ייג וג׳סי נשמח לשיר איתך" פרי אמרה צצה מצביעה על הבנות מליטל מיקס "טוב בסדר…..אבל איזה שיר?" אנג׳לה שאלה "תשירו את toxic של בריטני ספירס" אמרתי "טוב" אנג׳לה אמרה הבנות עלו על הבמה וזאיין הפעיל את המוזיקה.
אנג׳לה התחילה לשיר ונתנו לה את כל הבית הראשון את הפזמון כולן שרו ואת הבית השני פרי לי-אן ג׳ייד וג׳סי שרו ביחד
ושוב פעם את הפזמון כולם ביחד.
"ווהווו" צרחתי כשהם סיימו לשיר "אנג׳לה תשירי עוד שיר" צרחתי "אנג׳לה אנג׳לה אנג׳לה!" כולם צעקו עד שהיא נכנעה "טוב נו איזה שיר?" היא שאלה "זוכרת את השיר ששרת שנה שעברה אחרי ההתערבות?" ג׳סטין שאל אותי "אני זוכרת ואין שום מצב!" היא אמרה "איזה שיר?" אליסון שאלה "my humps……" היא אמרה והסמיקה "אבל כמו שג׳סטין אמר אני הפסדתי בהתערבות" היא אמרה "אם תשירי אני ישרת אותך ליום שלם" אמרתי "טוב….." היא נכנעה וזאין הפעיל את המוזיקה .
"אנג׳לה עם הריקוד" ג׳סטין צעק לה והיא דפקה לו מבט שיכול לרצוח ואז היא ירדה מהבמה עם המיקרופון והתחילה לעבור בינינו תוך כדי שהיא שרה. כל פעם שהיא עשתה לי עיניים הקהל צרח ואני והיא צחקנו… היה ממש כיף .
וכשהיא סיימה לשיר היא ירדה מהבמה ונישקה אותי נשיקה מלאת תשוקה ואהבה ואז התנתקה ממני משאירה לי חשק לעוד.


תגובות (12)

יייייווווואאאאוווווו חיים שלי איזה כיף שעשית פרק❤❤❤❤❤❤❤❤❤
נ.ב
מתי קמת היום?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

25/08/2015 15:42

13:55

25/08/2015 15:43

פליז תעלי פרק לסיפור השני❤❤❤❤❤❤❤❤
אני רוצה המשך, אני רוצה המשך, אני רוצה המשך…..
חחחחחחחחחחח

25/08/2015 19:31

רגע הוא בהכנה

25/08/2015 19:36

    יייייייייייייייששששששששששששששששששששש
    אני הילדה הכי מאושרת עלי האדמות עכשיו.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    25/08/2015 19:46

דיירקשנית בלב כל מה שאני רוצה לומר זה תודה. לא רק שאת קוראת את הסיפור את מגיבה ומשתפת את דעותייך.
תודה רבה מכל הלב ואני מקווה שתעלי את הסיפור בקרוב

25/08/2015 20:59

    אני לא מבטיחה אבל יכול להיות שמחר אני יחיל את הסיפור.
    רק בשבילך.
    LOVE YOU ❤❤❤❤

    25/08/2015 21:57

    *אתחיל.
    נ.ב
    תעלי פרק עכשיו!!!!

    25/08/2015 21:58

היום הזה היה מאוד עמוס וכדי לפצות אני יעלה את הפרק שאמור לעלות אבל הוא יהיה פרק כפול

25/08/2015 22:59
12 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך