כמה דברים: הבנות הלכו לישון אצל אנג׳לה ויום למחרת כל אחת נפרדה מחבר שלה ונסעה לאן שהייתה צריכה. הבנים הולכים לצלם את הקליפ שאנג׳לה אחראית עליו ואנג׳לה עדיין לא יודעת על הסם אונס!!! מקווה שתיהנו

The Story Of My Life פרק 13

28/09/2015 863 צפיות 2 תגובות
כמה דברים: הבנות הלכו לישון אצל אנג׳לה ויום למחרת כל אחת נפרדה מחבר שלה ונסעה לאן שהייתה צריכה. הבנים הולכים לצלם את הקליפ שאנג׳לה אחראית עליו ואנג׳לה עדיין לא יודעת על הסם אונס!!! מקווה שתיהנו

"אפשר שנישן אצלך " דני אמרה "כן…טוב נהיה אצלך עוד כמה דקות" הן אמרו והלכו "טוב ביי בנים ותדאגו לנייל" אמרתי וניתקתי את השיחה.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נ.מ ניילר
"היי נייל" שמעתי קול מוכר קורא לי והסתובבתי "הו! היי ג׳נה מה את עושה פה??" שאלתי "פספסתי את הטיסה אז הלכתי לקניות עם לילי והסתובבנו קצת ואז לילי טסה לקנדה לבקר את חבר שלה ואני באתי לפה" היא הסבירה "בא לך לשתות?" היא שאלה "כן….בטח…." אמרתי מהסס ושמתי לב שכשהיא מזגה לנו את המשקאות היא שמה משהו באחת הכוסות אבל התעלמתי "הנה קח" היא אמרה והושיטה לי כוס "לחיי הקיץ" אמרתי ושתיתי את הכוס בבת אחת , ומאז הכל מטושטש ..אני רק זוכר שאני וג׳נה התנשקנו ואוי פאק! אנחנו שכבנו! ואנג׳לה אחר כך תפסה אותנו מתנשקים ונפרדנו! פאק! היא בטח שמה לי סם אונס…איזה מפגר אני! ועוד ראיתי שהיא שמה לי משהו במשקה! "נייל אתה בסדר?" הארי שאל כשנכנס לחדר שלי "לא! אני עכשיו הבנתי דברים חשובים מאוד! תקרא לכולם" אמרתי "אנחנו די מדברים עם אנג׳לה בסקייפ אז….אם אתה רוצה לבוא תבוא" הוא אמר והלך ואחרי כמה דקות הלכתי לכולם לראות אם הם סיימו את השיחה ולא האמנתי חמראה עיני…. אנג׳לה הייתה עם גבר אחר כל הזמן הזה!!!!
צעקתי עליה ויצאתי מהחדר ואחרי כמה דקות הדלת נפתחה וזה היה לואי "נייל למה צעקת עליה ככה???" הוא שאל "אולי בגלל שהיא בגדה בי כל הזמן הזה?!" שאלתי "טמבל!! היא לא בגדה בך זה אח שלה!!" הוא צעק "ואתה זה שהתנשק עם ג׳נה" הוא אמר "אני לא רק התנשקתי איתה….אנחנו גם שכבנו" אמרתי מובך ושנייה לפני שהוא העיף לי סטירה אמרתי "רגע! אבל זה בגלל שג׳נה שמה לי סם אונס" ולואי הסתכל עליי במבט תא מבין "מה?!" החא צרח "מה ששמעת! ואני חייב להחזיר את אנג׳לה אליי" אמרתי "בואו לפה" לואי צעק ואחרי כמה דקות כולם הופיעו בחדר.
"בייבי מה קרה?" אלינור שאלה את לואי "נייל אתה תספר או שאני?" לואי שאל אותי "תספר אתה" אמרתי ולואי סיפר להם את הסיפור בקצרה. "נייל זה אומר שאתה" זאין התחיל לומר "כן…איבדתי את הבתולים שלי ללא ידיעתי ולבנאדם שלא אהבתי" אמרתי כאשר דמעות זולגות מעיני "מה קרה?" הם כולם שאלו במקהלה מה שגרם לי לגחך "אני לא מאמין שהייתי כל כך מטומטם! בנות אתן יכולות לספר לה את מה שקרה שם?" אמרתי ושאלתי את הבנות "אנחנו לא נספר לה" אל אמרה "תראה זה לא שאנחנו לא רוצות לעזור" ג׳סי אמרה "זה פשוט שזה בינך לבין אנג׳לה" ליאן המשיכה "ואתה עשית טעות שאתה צריך לתקן" ליאם אמר.
"טוב תודה" אמרתי וכולם יצאו מחדרי.
***כעבור יומיים***
"נייל קום כבר" ליאם צעק "טוב…עוד כמה זמן צריך לצאת לצילומים?" שאלתי כשאני מחליף חולצה "עוד עשר דקות" ליאם אמר והתחלתי להתארגם מהר אפילו שלא היה לי כח לכלום! כאילו פאקינג שלוש ועשרים לפנות בוקר ואנחנו צריכים ליסוע לצלם קליפ ומי שאחראית על הקליפ היא לא אחרת מאשר אנג׳לה קאוול! היא כל כך יפה ומצחיקה וחכמה והחלק הכי רע בכל זה הוא שהיא האקסית שלי.


תגובות (2)

תמשיכי
אני משוגעת אליך ועל הסיפורים שלך❤❤❤❤❤

28/09/2015 20:52

יאיייי

28/09/2015 20:54
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך