יאייי מלא זמן לא העליתח אז מקווה שתאהבו! סט ראשון של בגדים: http://www.polyvore.com/m/set?.embedder=16433811&id=173330399 סט שני:http://www.polyvore.com/m/set?.embedder=16433811&id=176724393

The Story Of My Life פרק 14+15

15/10/2015 886 צפיות אין תגובות
יאייי מלא זמן לא העליתח אז מקווה שתאהבו! סט ראשון של בגדים: http://www.polyvore.com/m/set?.embedder=16433811&id=173330399 סט שני:http://www.polyvore.com/m/set?.embedder=16433811&id=176724393

מצטערת שלא העליתי ממזמן פשוט היו לי בחנים ושיעורי בית ואני עמוסה בזמן.
מקווה שתאהבו!!!
נ.ב עוד מעט אני יתחיל לפרסם סיפור חדש דנדש!

כאילו פאקינג שלוש ועשרים לפנות בוקר ואנחנו צריכים ליסוע לצלם קליפ ומי שאחראית על הקליפ היא לא אחרת מאשר אנג׳לה קאוול! היא כל כך יפה ומצחיקה וחכמה והחלק הכי רע בכל זה הוא שהיא האקסית שלי.
************************************
נ.מ אנג׳לה
"נו באמת אבא!!למה בשעה כזאת?" שאלתי אבא שלי כשניסה להעיר אותי "כי עוד חמש דקות הבנים פה" הוא אמר וקפצתי מהמיטה "אני עוד אתנקם" צעקתי ודחפתי אותו החוצה מהחדר.
נכנסתי לארון ולבשתי גופיית צווארון אדומה צמודה וג׳ינס כחול ארוך מעיל עור שחור ומגפיים שחורות.
לקחתי לי גם בגדים במזוודה וטלפון וכסף ואת כל מה שאני צריכה וירדתי למטה כדי לראות שש ראשים מופנים אליי.
"אנג׳לה!" לואי צעק וכולם באו לחבק אותי, חוץ מנייל שפשוט עמד שם עם הפנים לכיוון הרצפה.
"אבא אתה רוצה קפה?" שאלתי "כן.." הוא ענה "תכיני לי גם" כל הבנים אמרו ביחד "לואי בוא תעזור לי" אמרתי "יש לי אלרגיה ללעזור למישהו בלפנות בוקר" הוא אמר "נייל יבוא" זאין אמר ודחף את נייל ואותי לתוך המטבח.
"אנג׳לה אני מצטער" הוא אמר "גם אני" אמרתי "על מה?" הוא שאל "על זה שסלחתי לך" אמרתי מחממת את המים לקפה.
"את לא מבינה א…" הוא התחיל לומר אבל קטעתי אותו "מה אני פאקינג לא מבינה?!" צעקתי "את לא מבינה את העובדה שאנסו אותי!" הוא צעק והשתתקתי "ג׳נה נתנה לי משקה אלכוהול עם סם אונס ודי איבדתי את הבתולים שלי ללא ידיעתי" הוא אמר והתקרב אליי "אני מצטערת…ויש לי רעיון…אני נותנת לך הזדמנות לשבוע הקרוב לקבל אותי…אתה תיקח אותי לדייטים ותשתדל להתקרב לבחורות אחרות או להשתכר, ואסור לך לנסות לנשק אותי" אמרתי "סגור" הוא ענה ולחצנו ידיים.
"נייל אני שמה מלח בקפה של אבא שלי בתור נקמה ובנתיים תביא לבנים את הקפה על המגש שבמגירה השלישית מימין וזה שאני נותנת לך עוד הזדמנות לא אומר שאני לא כועסת עליך" אמרתי והוא צחק ויצא מהמטבח.
"אבא הקפה שלך מוכן" אמרתי והבאתי לו את הכוס, "איכסס אנג׳לה למה יש בזה מלח?!" אבא שלי צעק "אמרתי לך שאני יתנקם" אמרתי צוחקת "טוב נו…כולם לרכב אנחנו באיחור" אבא אמר והלכנו לרכב.
**סטופ**בנסיעה ישבנו ככה:
נהג-סיימון
לואי,אנג׳לה,נייל
הארי,ליאם,זאין
**המשך**
נ.מ הארי
"יואו אנג׳לה נייל ולואי נרדמו!" אמרתי "בואו נעשה להם משהו" זאין אמר "אני אומר נקשור את השיער של אנג׳לה לידיים של נייל ולואי" ליאם אמר ונכנסנו לשוק.
"ממתי פאקינג דאדי דיירקשן עושה דברים שטותיים??!!" שאלתי "משעמם לי ואני לא מצליח להירדם" הוא אמר בפשטות ועשינו את מה שהוא הציע.
"בוקר טוב ישנונים!!!" צעקתי ושלושתם קמו מבוהלים ואחרי כמה שניות אנג׳לה צרחה "אהההה….ליאם זאין והארי חתיכות בני זונות!!!" היא צרחה בזמן שלואי ונייל הורידו את השיער מהידיים שלהם.
כל מה שאני זאין ליאם וסיימון(חטפתי את שוק חיי) היה זה לצחוק.
נ.מ אנג׳לה
"פאק זה כאב כל כך" צעקתי כשנייל ולואי שחררו את השיער מהידיים שלהם.
"בנים תתארגנו אנחנו עוד חמש דקות מתחילים סצנה ראשונה" צעקתי "אנג׳לה חכי!" נייל צעק לי "כן נייל" אמרתי בעצבנות "הבאתי לך את הקפה שביקשת" הוא אמר והתקרב אבל הוא מעד והקפה נשפך עליי!!
"זה שורף" אמרתי בכעס "אני ככ מצטער זה היה בטעות" הוא אמר "טוב…אני צריכה להחליף בגדים" אמרתי והלכתי לקראוואן.
החלפתי לחולצת בטן קצרה שחורה עם חצאית בלון אדומה נעלי קידס לבנות וענדתי עגילים ולקחתי משקפי שמש.
**בסופו של יום 1**
"בנים ואנג׳לה הזמנו לכם סוויטה לכולכם ביחד" אבא אמר "מה?! זה לא הוגן" אמרתי בכעס "אני נוסע לשדה התעופה עכשיו יש לי סידורים בח"ול" הוא אמר והתחבקנו "ביי" אמרתי והוא נכנס למכונית שלו.
"בואו לוואן" זאין אמר והלכנו לרכב עם פול .
אני ישבתי בין זאין לליאם ומולנו היו נייל הארי ולואי.
"בואו נצטלם" אמרתי ושמתי מצלמה על סלפי וצילמתי אותנו ואחרי כמה דקות הגענו למלון.
"אנג׳לה זה נכון שאת וג׳סטין ביבר מנהלים רומן?" פאפארצי שאל "לא ואני צריכה ללכת" עניתי בחוצפה נגררת אחרי הבנים כשהמאבטחים מונעים מהמעריצות להגיע אלינו.
"הנה קחו כל אחד מפתח לחדר, קומה 5 חדר 950" אמר פול "וליאם אם יש בעיות אני שלושה חדרים מכם וזמין בטלפון" פול המשיך "היי…למה לא אמרת את זה לי?" שאלתי "כי אני מכיר אותך מהסיפורים של אבא שלך" פול אמר "אאוץ׳" זאין אמר ונעצתי בו מבט שיכול לרצוח.
הבנים הלכו למעלית "אחככםם" השתעלתי בצורה מוגזמת "מה את רוצה?" שאל הארי "שתיקחו לי את המזוודה כי יש לי גם את התיק עם התמונות סטילס והמצלמה" אמרתי וזאין בא לקחת את המזוודה שלי ונכנסנו למעלית.
"אתם לא לוקחים לי בגדים מהמזוודה,לא עושים עלי מתיחות כשאני ישנה לא מעירים אותי בדרכים המיוחדות שלכם כל מה ששלי שלי ואתם לא מציצים כשאני מתלבשת והכי חשוב זה שלא תעזו להביא סטוצים! במיוחד לואי זאין וליאם" אמרתי כשהדלתות של המעלית נסגרו נפעמת מהגודל של המעליות.
"בטוח שאי אפשר להציץ לך?" שאל הארי "חה. מצחיק אתה" אמרתי "ומה אם את תהיי הסטוץ?" הארי שאל מתגרה בי ונתתי לו כאפה "אל תתגרה בי סטיילס" אמרתי לו והבנים צחקו, או יותר נכון בכו מצחוק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך