תגיבו 3 תגובות וחמישים צפעות ויעלה החלק השני.

The Story Of My Life פרק 16 חלק 1

22/10/2015 902 צפיות 2 תגובות
תגיבו 3 תגובות וחמישים צפעות ויעלה החלק השני.

המעלית נפתחה ויצאנו ממנה , לקחנו את הדברים שלנו והלכנו לחדר.
"אני פשוט לא מאמינה" צעקתי בכעס כשנכנסנו לחדר ואני יסביר לכם למה. "אני כל כך הולכת לבקש להחליף חדר" אמרתי "מה הבעיה?" שאל זאין כלא מבין "אני יסביר לך אדון מאליק מה הבעיה" אמרתי "אנחנו 6 איש… מתוכנו 5 בנים ובת אחת….יש פה רק 4 מיטות זוגיות!" אמרתי "תשני עם נייל" הארי אמר "אם שכחתם אני ונייל נפרדנו" הזכרתי להם "לא בדיוק…היום,שמונה בערב,אני,את,דייט,סושי" נייל אמר וחייך "טוב…בנתיים אני ישן עם נייל ולמי מכם יש חוש אופנה טוב?" שאלתי "ללואי וזאין" נייל אמר "יופי אז…אתם שניכם תבואו איתי" אמרתי ומשכתי את לואי וזאין אל מחוץ החדר וסגרתי את הדלת לחדר.
"את מוכנה להסביר לנו לאן הולכים?" זאין שאל כשהיינו במעלית "לשופינג" אמרתי בשקט "לאן?" לואי שאל "לשופינג טוב?!" צעקתי "אווו איכפת לך מנייל" הם אמרו "איכפת לי מנייל ואני מתגעגעת אליו ולחיבוקים שלו ולנשיקות שלו ולמגע שלו ולעובדה שאני יודעת שהוא תמיד מגן עליי ושומר עליי" אמרתי "אווווווווווווו" הם עשו ביחד "אנג׳לה מתרככת" לואי אמר והמעלית נפתחה.
יצאנו מהמלון והלכנו לרכב כשמליון מעריצים מנסים להגיע אלינו והמאבטחים מרחיקים אותם.
נכנסנו לרכב בשלום והנסיעה התחילה.
נ.מ אליסון(עבר הרבה זמן)
בדיוק סיימתי להתכתב עם אנג׳לה שלהפתעתי הולכת לשופינג.
הטלפון שלי צלצל וזה היה ג׳סטין…החלפנו טלפונים.
הוא:היי
אני:מה ניש?
הוא:אני רוצה שתהיי חברה שלי
אני:וואו אתה ישיר
הוא:אני יודע נכון?
אני:אנלא יודעת…אנחנו בקושי מכירים
הוא:אבל אני נמשך אלייך…את לא יוצאת לי מהראש
אני:וואו…איזה חמוד אתה
הוא:אז תהיי חברה שלי?
אני:כן…
הוא:אז אני יאסוף אותך היום בשש בערב ונצא לדייט
אני:אתה מודע לעובדה שהיום יום רביעי והיום יש לי עבודה…כן?
הוא:איך זה שלאנג׳לה אין?
אני:אנג׳לה בכלל סיימה עכשיו לצלם את הבנים לוידאו החדש….דיברתי איתה לפני כמה ד'ק
הוא:אני בא לאסוף אותך בשש וחצי מהעבודה ונלך לים
אני:ביי
הוא:ביי
וניתקנו את השיחה.
נ.מ אנג׳לה
הגענו לקניון (סופסוף). התכתבתי עם אליסון כל הנסיעה וסיפרתי לה על היום המשוגע הזה!!
"אנג׳לה אנחנו לא נחכה לך כל היום! יש לנו חיים לבזבז" זאין אמר והעיר אותי מהטראנס שהייתי בו.
יצאנו מהרכב והותקפנו על ידי הפאפארצי אז התעלמנו מהם ורצנו לתוך הקניון עם שלושה מאבטחים (אחד לכל אחד).
"בואו נלך קודם לויקטוריה סיקרט" אמרתי "למה?" הם שאלו "כי אני צריכה חזיות חדשות" אמרתי מובכת מהמצב כי הם גם צחקקו "אל תצחקו" אמרתי "טוב טוב….איפה החנות?" הם שאלו "פה" אמרתי והצבעתי על החנות.
נכנסנו לחנות והלכתי לבקש עזרה בזמן שזאיין ולואי חיפשו מתנות לאחיות שלהם.
"הי אני צריכה עזרה" פניתי לאחת העובדות בחנות "בטח. במה?" היא שאלה "אני צריכה חזיות במידה c" אמרתי (בפרקים הראשונים כתוב c90 זה טעות) ואז היא הפנתה אותי למדף למידה שלי.
לקחתי אחת בשחור אחת בלבן ואחת בצבע גוף ונכנסתי למדוד.
"לואי וזאין אני סיימתי מה איתכ…" התחלתי לומר ונקטעתי ע"י הצחוק שלי על שני הסתומים האלה.
התחלתי לבכות מרוב צחוק כי לואי וזאין מדדו חזיות מעל החולצה כשיש להם תמונה של אחת החזיות של כל אחת מהאחיות שלהם!!
הוצאתי מהר את האייפון שלי וצילמתי אותם והעיליתי לטוויטר עם הכיתוב:
"@Angela_cowell_real These guys are the cutest and stupidest!! #buying_presents_for_sisters"
אחרי שצייצתי בטוויטר הראיתי להם "את עוד תשלמי על זה!" לואי אמר וקיבלתי הודעה מאלינור שרק גרמה לי לצחוק יותר.
לואי וזאין הסתכלו עליי לא מבינים "אא..ל..לינ..ור" אמרתי צוחקת והראיתי להם את ההודעה.
מ:אלי טומלינסון לעתיד
'חחחחח ככ מצחיק!! אני בוכה פה!!
נ.ב תגידי ללואי שלא ישכח לקנות לי את הבושם שרציתי ותקני לי חזיה במידה שלי'
"טוב סיימנו פה?" זאין שאל אחרי שסיימנו בקופה "כן" אמרתי "עכשיו אתם בוחרים חנות ואתם תעזרו לי לקנות משהו לדייט היום" אמרתי והם גררו אותי ל-'TOP SHOP'.
נכנסנו והתחלנו להסתובב "אני רוצה משהו אלגנטי אבל לא יותר מדי 'פנסי' כי זה דייט סושי ומי יודע לאן נלך אחרי המסעדה" אמרתי "אוקיי מה לגבי זה?" לואי שאל והביא לי שמלת קוקטייל צמודה שחורה סטרפלס שמגיעה עד הברכיים "אני אמדוד אבל אני צריכה עוד אפשרויות" אמרתי "קחי גם את אלה" לואי אמר והביא לי גופיית בטן קצרה עם חצאית מקסי ארוכה "ואת זה" זאין אמר והושיט לי אובראול שחור מבד עם כתפיות דקות "אוקייזיס" אמרתי והלכנו לתאי המדידה.
מדדתי קודם את גופיית הבטן וחצאית המקסי. "בנים מה אתם אומרים?" שאלתי "אני חושב שזה יותר מתאים לים" זאין אמר "כן גם אני…" אמרתי "אני מת על זה!!!" לואי אמר ונכנסתי לתא המדידה והחלפתי לשמלת הסטרפלס וכשיצאתי מהתא מדידה, הבנים דחפו אותי פנימה מהר "זה יותר מדי מתאמץ וזה יותר למועדונים" לואי אמר "טוב…" עניתי והחלפתי לאובראול וכשיצאתי הבנים מחאו כפיים "מדהים" "מושלם" הבנים הגיבו כאילו הם מעצבי אופנה.
נכנסתי לתא והחלפתי לבגדים הרגילים שלי ויצאתי עם האובראול שלי והשקית של ויקטוריה סיקרט.
"אולי לפני שתשלמי תקני לך ארנק?" זאין שאל "עזוב…היא יכולה לקנות בחנות של הנעליים שנלך אליה" לואי אמר והלכנו לקופה ושילמתי על האובראול.


תגובות (2)

הייי
מה קורה חיים שלי אני מזה מצטערת שלא הגבתי לך על הפרקים הקודמים אבל השלמתי וקראתי אותם והם כתובים מאלף!!!!
נ.ב
סורי שאני לא מעלה סיפור כי אני יותר מידי עשוקה בלימודים ואני יודעת שאם אני אתחיל את הסיפור אני באיזה שהוא שלב יזניח אותו ואז אני ישאיר אותכם תלויים באוויר אז אני אפילו לא מתחילה.
כי בחרתי מקצוע קשה לעתיד(אבל אני אוהבת אותו-תכנות מחשבים) אז צריך להשקיע בלימודים.
טוב התגעגעתי אליך לאב יו❤❤❤❤❤❤❤❤
נשיקות, וחיבוקים ביוש!!!!!

22/10/2015 21:56

    היוש הכל בסדר!!!
    בהצלחה בלימודייים
    ולא איכפת לי שלא תפרסמי את הסיפורים שלך !
    תצליחי במה שאת רוצה ותהיני מהסיפורים שלי

    22/10/2015 21:59
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך