Oh My God

The Story Of My Life פרק 16 חלק 2

03/11/2015 800 צפיות אין תגובות
Oh My God

נכנסתי לתא והחלפתי לבגדים הרגילים שלי ויצאתי עם האובראול שלי והשקית של ויקטוריה סיקרט.
"אולי לפני שתשלמי תקני לך ארנק?" זאין שאל "עזוב…היא יכולה לקנות בחנות של הנעליים שנלך אליה" לואי אמר והלכנו לקופה ושילמתי על האובראול.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"אנחנו הולכים לחנות 'Shoe chick'" אמר לואי "אוקיי.." עניתי והם הובילו אותי לחנות.
לקחתי 3 זוגות של עקבים למדוד אבל לא אהבתי אף אחד מהם אז לקחתי למדוד עוד 2 זוגות.
בסוף לקחתי נעלי עקב סגורות שחורות עם פתח באצבעות וניטים כסופים על כל הנעל מבחוץ.
קניתי גם ארנק שחור גדול.
"טוב סיימנו עם הקניות?" שאלתי "לא…בואו נלך לאכול" לואי אמר "טמבל….היא יוצאת לדייט במסעדה" זאין אמר ונתן ללואי כאפה בעורף.
"טוב….אז נלך" אמרתי ונסענו למלון.
"היי כולם" אמרתי כשנכנסנו לחדר ולפני ששמעתי תגובה הלכתי לשירותים כדי להתארגן.
"אנג'לה כבר שש וצריך לצאת" נייל דפק על חדר האמבטיה "טוב אני יוצאת!!" צעקתי ויצאתי מחדר האמבטיה.
כשיצאתי הבנים עמדו מולי ככה :0.
"טוב זאת רק אני….לא צריך לבהות" אמרתי "טוב בואי, אנחנו צריכים לצאת" נייל אמר ויצאנו מהחדר אל תוך המעלית.
"את נראית מדהים" נייל אמר "גם לך לא חסר" אמרתי ושנינו צחקנו והמעלית נפתחה.
"נייל ואנג׳לה אתם תצטרכו להיכנס לרכב מהר כי יש הרבה מעריצים וצלמים" אחד המאבטחים אמר והנהנו לאישור.
הגענו למסעדה ומולנו עמדה המארחת הפלצנית של המקום "יש לי הזמנה על שם הורן, שולחן לשתיים ואם אפשר בחדר נפרד" נייל אמר "בוא אחריי מותק" היא אמרה וקרצה לו כאילו הוא לא נמצא בדייט איתי.
"שלום, מה תרצו להזמין?" ניגשה אלינו מלצרית "אממ…אני אקח את מנה מס' שבע" נייל אמר "אני אקח את מנה מס' שלוש" אמרתי "תרצו לשתות משהו?" היא שאלה "ניקח בקבוק יין לבן מוגז של מרלו" נייל אמר "מיד יגיע" היא אמרה והלכה והשאירה אותנו בשולחן.
האוכל הגיע והתחלנו לאכול.
"אתה ממש חמוד" אמרתי והוא גיחך והסמיק "תגידי למה את לא הסכמת שנחזור להיות ביחד למרות העטבדה שידעת שסוגשל נאנסתי" נייל שאל "טוב אני מניחה שבגלל שדי רציתי שכאילו נתחיל את מערכת היחסים שלנו מדייטים וחוץ מזה אני רוצה להכיר אותך יותר בתור נייל הרווק ולא נייל בזוגיות.." אמרתי "אההה…" הוא ענה והמשכנו לאכול.
∆כעבור שבועיים∆
¶×תקציר׶
אז בשבועיים האלה הם סיימו לצלם את הקליפ ופרסמו אותו. אנג׳לה ונייל יצאו לעוד שבע דייטים ואנג׳לה עדיין לא הסכימה שהם יחזרו להיות ביחד…אהה ושכחתי את החלק הכי טוב טיילור והארי התחילו להיות ביחד והבנים יוצאים לסיבוב הופעות מחר.
נ.מ אנג׳לה
אני עומדת בחדר מול המראה מחפשת מה ללבוש ושוקעת במחשבות על מה יהיה היום בדייט שלנו ודפיקה על דלת חדרי מעירה אותי ממחשבותיי.
"אנג׳לה אני יוצא עכשיו אחזור בלילה" אבי אמר "אוקיי אבא..בהצלחה" אמרתי והוא הלך כי לא החזירו לי תשובה.
לבשתי סקיני כחול עם חולצת בטן אדומה ונעליים שטוחות.
ירדתי למטה לסלון ובדקתי מה השעה.
השעה הייתה שבע בערב ונייל אמור להגיע כל רגע.
נשמעה דפיקה על הדלת ופתחתי אותה וזה היה נייל.
"תקשיבי אנג׳לה אני יודע שהיה אמור להיות לנו היום דייט אבל אני מבטל אותו כי אני כבר לא יכול יותר! את פשוט מדהימה ואני אוהב אותך ככ ולכן כואב לי לעשות את מה שאני עושה עכשיו" הוא אמר "אם אוהבים משהו צריך לשחרר אותו" הוא אמר והלך מביתי משאיר אותי המומה כועסת ובעיקר עצובה.
מיד בלי לחשוב רצתי לחדר שלי ולקחתי מפתחות וטלפון ויצאתי מהבית נעלתי אותו ונסעתי לבית של הבנים.
דפקתי על הדלת והארי פתח לי אותה "היי אנג׳לה" הוא אמר ולפני שעניתי לו נכנסתי לבית שלהם "נייייללל!!!" קראתי "אנג׳לה כבר אמרתי לך שכואב לי לצאת איתך לעוד דייט ועוד דייט ופשוט לחיות את החיים שלי כשאני יו…." הוא אמר כשבא מהמטבח וקטעתי אותו בנשיקה.
כשהתנתקנו הסתכלנו לאחד השני בעיניים וחייכנו "חשבתי שאני איבדתי אותך" הוא אמר "זה…אף פעם לא יקרה" אמרתי והתחבקנו ואז נזכרנו שאנחנו באמצע הסלון אז התנתקנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך