לאב אתכם!!!! מקווה שתיהנו

The Story Of My Life פרק 16 חלק 3

19/11/2015 807 צפיות אין תגובות
לאב אתכם!!!! מקווה שתיהנו

כשהתנתקנו הסתכלנו לאחד השני בעיניים וחייכנו "חשבתי שאני איבדתי אותך" הוא אמר "זה…אף פעם לא יקרה" אמרתי והתחבקנו ואז נזכרנו שאנחנו באמצע הסלון אז התנתקנו.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

הסתכלנו על הבנים ועל טיילור שעמדו שם עם טלפונים מצלמים ותוך כמה שניות קיבלנו התראה מטוויטר שהיה כיתוב ותמונה שלי ושל נייל מתנשקים.
@1D_real_officle
These guys are officle back togeather!!! Team niagela????
אחרי כמה שניות קיבלנו גם התראה מאינסטוש תמונה שלי ושל נייל מתחבקים ומחייכים וכיתוב שלואי העלה:
Niall is a good friend of me, Angela is my best girl bff! Im happy when they are! Team niagela is back!

"אנחנו ככ שמחים שחזרתם להיות ביחד!!" לואי אמר "לעעעע…באמת?" שאלתי בציניות "כן…אפילו העליתי תמונה" הוא אמר בהתלהבות.
"אני יכול לדבר איתך בחדר מוזיקה?" נייל שאל "כן" עניתי "אבל למה שם?" שאלתי "כי אני צריך לומר לך משהו חשוב ואני לא רוצה שהם ישמעו אז נוכל לגבר בתא ההקלטות" הוא אמר ומשך אותי לחדר המוזיקה.
נכנסנו ונעלנו את הדלת והלכנו לחדר ההקלטות.
"על מה רצית לדבר?" שאלתי "בסוף אין סיבוב הופעות…כי עשינו אחד ב2011 עד 2012 אז נעשה עוד אחד רק ב-2013" הוא אמר "ישששששש!!!" צעקתי והוא הסתכל עלי במבט מוזר "מה? אני רוצה לבלות אומר שיש זמן" אמרתי.
"ומה איתי?" הוא שאל "נחשוב עלייך" אמרתי צוחקת ואז הוא קירב אותי אליו והתנשקנו נשיקה קצרה כי התנתקתי.
"טוב….בואי נעלה למעלה שלא יחשבו שעשינו משהו אחר" הוא אמר וצחקתי.
כשהגענו לסלון אבא התקשר אליי.
&שיחה&
היי אנג׳לה
היי אבא
אני רוצה שאת ונייל תצאו החוצה
למה?
כי שלושתינו יוצאים לארוחה
מה?
מה ששמעת.ביי
&סוף&
"נייל…החוצה" אמרתי "למה?" הארי שאל "כי אני הוא ואבא שלי יוצאים לארוחה" אמרתי "טוב….ביי כולם" נייל אמר "ביי" הם ענו ואני ונייל יצאנו מהבית כשסגרנו את הדלת.
נכנסנו לאותו ואני ישבתי בכוונה מאחורה ונייל מקדימה.
"היי אבא" אמרתי "היי אנג׳לה" הןא ענה "שלום מר קאוול" נייל אמר "שלום נייל…ואתה יכול לקרוא לי סיימון" אבא שלי אמר וגרם לשלושתינו לצחוק.
"רגע אבא…איך ידעת שאני ונייל ביחד" שאלתי "אממ…זה די בכל הרשת" הוא ענה "לאן נוסעים?" שאלתי "סטארבקס" הוא ענה והגענו לקניון.
נכנסנו למבנה והלכנו למדרגות הנעות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך