מקווה שתאהבו...מצפה לתגובות ואני רוצה להוסיף דמויות אז תכתבו למטה שם ושם משפחה גיל ותיאור הדמות . מצטערת שהפרק יצא ככה מבטיחה לשיפור בהמשך

The Story Of My Life פרק 8

06/08/2015 896 צפיות 2 תגובות
מקווה שתאהבו...מצפה לתגובות ואני רוצה להוסיף דמויות אז תכתבו למטה שם ושם משפחה גיל ותיאור הדמות . מצטערת שהפרק יצא ככה מבטיחה לשיפור בהמשך

"תגידו…אתם עושים את זה רק לזוגות שעשו בפעם הראשונה נכון?" שאלתי אותם "כן…זה כל הרעיון" ליאם ענה לי "אוקיי..אז אם ככה למה אתם עושים את זה לי ולנייל? זה לא קרה אתמול" אמרתי להם "מה?!" כולם צעקו ביחד
~~~~~
נ.מ נייל
אחרי שאנג'ל לחשה לי באוזן מה שקרה אמרתי לה שאין לי בעיה עם זה אז עלינו למעלה "אנג'לה אני אוהב אותך מאוד אבל אני עדיין מרגיש שאנחנו צריכים לחכות….אולי להכיר אחד את השנייה יותר ולחכות לרגע המתאים שזה פשוט יזרום ושנעשה את זה ללא הכרחה" אמרתי לה ברגע שנכנסנו לחדר "פיוו אני ממש שמחה שאתה חושב ככה…..אני עדיין רוצה לחכות למרות מה שאמרתי ונראלי שהיום דווקא ביום הולדת שלי עדיף לא" היא אמרה "הכל בסדר?" שאלתי כששמעתי שהיה עצה בדיבור שלה "כן אל תדאג" היא ענתה ונתנה לי נשיקה קטנה על השפתיים ניצלנו את הזמן כדי להכיר את אחד השנייה "מה עם אמא שלך?" שאלתי "הכל בסדר והיא ואבא שלי התגרשו היא עכשיו באל איי" היא ענתה בחשש והתעלמתי….לא רציתי להציק אח"כ ניגנו קצת בגיטרה היה ממש כיף "הלילה הזה היה הקסום בחיי וגם היומולדת הכי טוב שלי" היא אמרה לי בזמן שהתכרבלנו בפיג'מות "לילה טוב" אמרתי לה נשקתי לה על הלחי ונרדמנו מחובקים.
~נ.מ אנג'לה~
"אההההה מה קורה פה?!?!" נייל צרח "תראו מה עשיתם!!! הערתם אותו!!" צרחתי עליהם "ושוב פעם סתם לידע כללי מה קורה פה??!!!" נייל הרס לי את השמיעה . "וזהו בעיקרון" זאין סיים להסביר "אוקיי עד עכשיו הכל היה טוב ויפה אבל אני רעב!!" נייל אמר "גם אני" התלוננתי "אנג'לה בגלל שאתמול לא הכנו לך ארוחת בוקר ליומולדת אז אנחנו נכין לך עכשיו" נייל אמר "באמת?!" אמרתי בהתרגשות "באמת?" הארי שאל כשהרים גבה "כן ובאותו הזמן את תתקלחי ותתארגני וכשתרדי הכל יהיה מוכן" נייל אמר "איזה מותק אתה בייב" נשקתי לו בלחי "טוב תיכנסי להתקלח אנחנו נרד למטבח" ליאם אמר והם כולם יצאו מהחדר והשאירו אותי לבד אז נכנסתי להתקלח.
**אחרי עשר דקות**
יצאתי מהמקלחת וקלטתי שאין לי מגבת 'שיט' חשבתי לעצמי "נייל!!בוא לפה" צעקתי "אנג' את בסדר שם???" שמעתי את קולה של אלינור "האמת שלא….שכחתי מגבת יש מצב את מביאה לי?" שאלתי "כן שניונת" היא אמרה הביאה לי מגבת והלכה הוצאתי את הבגדים מהתיק שארגנתי לי ןלבשתי גופית תחרה לבנה ג'ינס קצר בהיר נעלתי נעלי keds וכמובן ענדתי את הצמיד שנייל הביא לי והתאפרתי בקטנה "את יורדת?" שמעתי את לילי צועקת לי "כן" צעקתי בחזרה וירדתי למטה. "יואו איזה ריח טוב!" אמרתי כהתיישבתי בשולחן "נקווה שזה יהיה טוב כמו שזה מריח" הארי אמר וכטלם התיישבו מסביב לשולחן, לקחתי שני פנקייקים, וואפל בלגי אחד עם פירות יער וקצפת ושתיתי שייק פירות שהם הכינו "היה טעים" אמרתי אחרי שסיימתי לאכול "עכשיו מבינים למה שניכם כ"כ מתאימים" זאין צחק "תרגיע זאין אתה לא רוצה לעצבן אותי" אמרתי לו "מה כבר תעשי?תתקשרי לאבא שלך?" הוא צחק וסחף איתו את כולם "באמת שלא כדאי לך לעצבן אותה" לילי וג'נה אמרו "למה?" כולם שאלו "אז ככה המלאכית הקטנה של אבא שנמצאת פה לידכם מתאגרפת וצאמינו לי שלא כדאי לכם לנסות אותה" ג'נה אמרה "אני לא מאמין" זאין אמר "יש עוד משהו שאנחנו לא יודעים עלייך?" שאל ליאם "אוקיי אז ככה אני מתופפת מנגנת בגיטרה מתאגרפת צלמת יודעת לגלוש ואוהבת לעשות פעולות אקסטרים"  אמרתי "זה שקר מוחלט" ג'נה אמרה "נכון…היא גם שרה ולמדה לנגן בפסנתר" לילי המשיכה "אין מצב בעולם!!" הארי אמר "אני לא מאמינה" פרי אמרה "רוצים הוכחה?" שאלתי "כן" נייל אמר "יש לכם חדר איגרוף וחדר מוזיקה?" שאלתי "כן….יאללה בואו" נייל אמר וכולנו קמנו מהשולחן ונכנסנו לחדר כושר "יאללה יש לך שק איגרוף נראה מה את יכולה" אמר זאין והלכתי לשק איגרוף נתתי בעיטה מימין בעיטה משמאל שלוש אגרופים באמצע ואז שוב פעם בעיטה לימין בעיטה לשמאל ובעיטה אחת בכל הכח באמצע "שלוש שתיים אחת" ספרתי והשק נפתח "אתה רואה את זה זאין? זה מראה לך לא להמעיט בכוחם של בנות" אמרתי לו ויצאנו מהחדר נייל הוביל אותי לחדר מוזיקה "תראי איך מתופפים" הארי אמר והדגים לי מקצב של מתחילים "הארי מתוק שב בצד ותלמד שיעור" אמרתי לו לקחתי את המקלות מהידיים שלו התיישבתי על הכיסא ותופפתי להם מקצב ממש קשה "שאפו" הארי אמר והתקדמתי לגיטרה אני ונייל ניגנו את השיר "halo" של ביונסה ואז התקדמתי לעבר הפסנתר וניגנתי "butiful" של כריסטינה אגילרה "סיימנו?" שאלתי "לילי אמרה שאת יודעת לשיר" אלי וליאם העירו "אני שרה ממש מכוער" אמרתי "לא נכון!!!!" לילי וג'נה צרחו אז הארי תופף בתופים נייל ניגן על הגיטרה ואני ניגנתי על הפסנתר ושרתי את השיר "rolling in th deep" של אדל.
"והוו" כולם צרחו ומחאו כפיים.


תגובות (2)

סיפור מושלםםםםםםםםם
אין תמשיכי מהררר

09/08/2015 13:47

אני רוצה להוסיף דמויות נא לכתוב לי

09/08/2015 13:51
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך