מקווה שתיהנו ותגיבו

The Undercover Nerd-סיפור מתורגם על הארי סטיילס-פרק 5

21/07/2015 941 צפיות 5 תגובות
מקווה שתיהנו ותגיבו

פרק 5

נקודת המבט של לונדון

כמו כל יום הלכתי לאוניברסיטה לבד. יכולתי לנהוג אבל לא רציתי לנהוג רק בשביל חמש דקות כל יום וככה גם התעמלתי קצת. לא הייתי רזה מאד אבל גם לא שמנה. הייתי קוראת לזה נשית. כן יש לי קימורים נשיים.
שום דבר מעניין לא קרה בסוף השבוע. הייתי בבית, למדתי וראיתי טלוויזיה. לפעמים המשכתי לצייר את הציור שלי של אלויס. רציתי לשנות משהו בחיי. ההורים שלי ניסו לקנות לי מה שרציתי אבל זה לא שינה את העובדה שאין לי חברים.

חשבתי על מרסל כל יום. רציתי לדעת מה הוא עושה, אם הוא היה לבד או לא. הייתי בטוחה שיהיה לנו כיף עם נעשה משהו ביחד. לא ממש כעסתי עליו. אני יודעת שהוא הכחיש שאנחנו חברים אבל זו לא סיבה לשנוא אותו. חיבבתי את מרסל. זה היה כל כך חמוד כמה ביישן הוא היה. אבל הצד השני שלו היה מפתיע, מרסל ה"רע" שהרביץ לבחורים ההם. הייתי בחורה שאהבה אנשים עם אופי טוב. ידעתי שלמרסל יש אופי טוב הוא פשוט פחד להראות את זה.

נקודת המבט של הארי

נסעתי במורד הרחוב כשהבחנתי בדמות מוכרת הולכת במדרכה. זו הייתה לונדון. לא הבנתי מה קורה עד שעצרתי לידה. נהגתי ברנג'ר רובר השנייה שלי. היא הסתובבה והסתכלה על המכונית בשוק עד שהיא ראתה את הפנים שלי וחייכה.
"היי מרסל" היא אמרה כשפתחתי את החלון.
"צריכה הסעה?" שאלתי.
לא האמנתי שבאמת שאלתי אותה. היא הייתה בהחלט מופתעת.
"זה יהיה מדהים" היא חייכה "בהתחלה חשבתי שאתה מישהו אחר"
"מי? כנסי וספרי לי" אמרתי וחייכתי.
היא נכנסה למכונית והתחלתי לנסוע. "חשבתי שאתה מישהו שאמא שלי תמיד אמרה לי לא לקחת סוכריות ממנו" היא צחקה.
"מה השיעור הראשון שלך?" היא שאלה כשהלנו במסדרון.
"פיזיקה" עניתי "ושלך?"
"גם" היא מלמלה. "אני שונאת פיזיקה. אני לא מבינה את זה."
"אני יכול לעזור לך" המילים עזבו את פי לפני שחשבתי עליהם.
"תודה זה יהיה נהדר"
חייכתי אליה.
"מה עם סוף השבוע הזה?" היא שאלה.
"נשמע טוב" נשמע רע. אני מקווה שאין לי עבודה לעשות.
"אוקיי אז אצלך?"
הנהנתי. "כל עוד את לא חושבת שאני יחטוף אותך" איך אני בכלל מתבדח עכשיו?

לפחות היו לי חמישה ימים כדי לחשוב על מה שקרה עכשיו. לא ידעתי מה היא עשתה לי או יותר נכון מה היא עשתה למרסל. אני בן אדם שונה לגמרי. חזרתי על המילים האלה שוב ושוב כי הייתי צריך לשכנע את עצמי שהיא לא הצליחה להשפיע על הארי. זה היה רק מרסל. מרסל החנון שהתחפשתי אליו. הבן אדם שאני בחיים לא יהיה. תמיד חשבתי שמאז שמרסל נכנס לחיי היו בי שתי אנשים אבל לא הבחנתי שהיא התחילה לשנות גם את הארי.


תגובות (5)

יש לך כתיבה מאוד יפה , תמשיכי;;

21/07/2015 18:26

תודה רבה :)

21/07/2015 23:24

תודה רבה :)

21/07/2015 23:25

תודה רבה :)

21/07/2015 23:30

יפה מאוד
תמשיכי :-)

22/07/2015 03:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך