The Undercover Nerd-סיפור מתורגם על הארי סטיילס-פרק 8

23/07/2015 833 צפיות אין תגובות

פרק 8

"מרסל" שמעתי את הקול של לונדון במסדרון.

העיניים שלי מצאו את שלה והיא נופפה אליי. חייכתי אליה והתקרבתי ללוקרים שלנו איפה שהיא עמדה. לאט לאט התחלתי להתרגל למכנסיים הישנות ולמשקפיים הגדולות אפילו שהיה קשה ללכת איתם.

"היי" חייכתי וחיבקתי אותה. היא חיבקה אותי בחזרה.

"אתה בסדר?" היא שאלה.

"כן אני בסדר עכשיו"

אתמול נאלצתי להישאר בבית. האמת שהייתה לי פגישה עם הבנים שלא יכלו להזיז לערב אבל אך אחד לא צריך לדעת מזה.

"אני די טובה עכשיו בפיזיקה" היא חייכה "אתה טוב באנגלית? כי יש לנו פרוייקט ואני רוצה לבחור בך כבן זוג לפרוייקט. זה בסדר מבחינתך?"

"כן אני די טוב…אבל אני מאמין שאת יותר טובה" גרמתי לה לצחוק. היא הייתה מאד טובה למען האמת. "מה הנושא? האמת שלא חשבתי שיש דברים כאלה באוניברסיטה."

"גם אני. טוב חשבתי שנעשה משהו קל. אולי מוסיקה? אנחנו צריכים לכתוב משהו כמו ספר ואנחנו צריכים להשתמש בדקדוק נכון. אני חושבת שפשוט גברת רוברטס רוצה ספר לקרוא." צחקתי אבל מבפנים צעקתי. מה אם לונדון תבחר בלהקות בנים כנושא שלנו?

"אז על מה חשבת?" שאלתי אותה נושך את שפתיי ומעלה את המשקפיים שלי. אבל על מי אני עובד? למה שהיא בכלל תבחר להקות?

"מפורסמים יהירים" לונדון ענתה בזמן שהיא הוציאה את הספרים שלה מהלוקר. "תמיד רציתי לדבר על זה כי אני רואה איך ההורים שלי מתנהגים ואני רוצה למצוא מידע על מפורסמים כי יש להם עוד יותר כסף."

שיט.

חשבתי שלהקות בנים יהיה נושא רע אבל מפורסמים יהירים? זה עוד יותר גרוע. ידעתי שזה לא יגמר טוב. אני לא אדם שיודה שהוא יהיר אבל האמת שהייתי. אולי לא רציתי להאמין לזה אבל זו האמת. הארי סטיילס הפך ליהיר ואגואיסט.

לא יכולתי לדמיין איך זה יהיה אם לונדון תגלה על החיים האמיתיים שלי. ברגע שהיא תתחיל לחפש היא תמצא אותי, היא תחשוב שזה 'אח שלי'. שיט.

"לא אמ אני לא חושב שזה רעיון טוב" ניסיתי לשכנע אותה. "אולי נעשה משהו על מכוניות." ידעתי המון על מכוניות ואהבתי אותן.

"אמ זה נושא של בנים…אני בת" לונדון אמרה.

"אבל אני לא רוצה לכתוב על בנות חרמניות שצורחות את הריאות שלהן…" כיסיתי את פי עם ידיי. לא הייתי צריך להגיד את זה. לונדון הרימה את גבותיה וחייכה.

"מרסל אתה חנון חצוף. אנחנו נכתוב על מפורסמים לא על המעריצים" היא הסבירה.

"כן אבל…"

"לא. אני יתן לך להחליט על איזה מפורסם נכתוב" היא חייכה אליי ומשכה בווסט שלי והובילה אותי לכיתה.

בבקשה אלוהים תן לזה להיגמר טוב…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך