The Undercover Nerd-סיפור מתורגם על הארי סטיילס-פרק 9

24/07/2015 817 צפיות אין תגובות

פרק 9

זה היה יום רביעי והייתי במכונית שלי בדרך לבית של לונדון. טיפות הגשם טפטפו על חלון המכונית שלי שרק לא מזמן לקחתי מתיקון. פחדתי מהערב הזה. כל השעות שביליתי עם לונדון בבוקר באוניברסיטה היו נוראיות. בקושי אמרתי משהו והתפללתי שהיא לא תגלה עליי היום.

אמרתי לה שהמחשב הנייד שלי היה שבור אז לא הייתי צריך להביא אותו אליה. הוא היה גם ככה מלא בדברים על הלהקה ועל האני האמיתי. למזלי היא האמינה לי ואמרה שנשתמש במחשב הנייד שלה.

פתאום התיק שלי צלצל וחיפשתי עם יד שמאל שלי את האייפון בזמן שיד ימין הייתה על ההגה. ברגע שמצאתי אותו השם של לונדון הופיע על המסך.

"היי מרסל" שמעתי את הקול הרך שלה.

"לונדון" צחקתי.

"אתה בדרך?" היא שאלה.

"כן איך ידעת?"

"אמ שמעתי את המנוע ברקע. אל תדאג אני לא עוקבת אחרייך ואתה בטוח לא מפורסם שהייתי עוקבת אחריו" היא צחקה ואני רציתי לסטור לעצמי.

התחלה טובה סטיילס, התחלה טובה.

"אז כן אני יהיה אצלך עוד כמה דקות" אמרתי לה וניתקתי בלי לשמוע את התשובה שלה.

לא רציתי לעשות עוד טעות ולהגיד לה שלמעשה אני מישהו שאולי היא הייתה עוקבת אחריו. הדלקתי את הרדיו מנסה להירגע כשהשיר שלא רציתי נשמע בפול ווליום. "KISS YOU" שלי ושל הבנים.

הייתי צריך להישאר רגוע ולא לחשוב על הגרוע מכל. לונדון לא תגלה.

דפקתי בדלת מחכה שלונדון תפתח אותה. היא חיבקה אותי ונתנה לי להיכנס לביתה. היה קל לדעת שלהורים שלה יש הרבה כסף.

"אז…בגלל שניתקת אני חייבת שלאול איזה מפורסם בחרת?" היא הובילה אותי למעלה לחדר שלה.

"אמ יש לי אחד אבל אני לא בטוח אם הוא יהיר" הקול שלי התחלש. כחכחתי בגרוני. "אולי פשוט נכתוב על מפורסמים לא משנה אם הם יהירים או לא?" שאלתי נושך את שפתיי.

"אז מי זה? תגיד לי קודם במי בחרת."

"פינק פלויד" החזקתי את נשמתי מחכה לתשובה שלה.

"הם מדהימים מרסל. אבא שלי תמיד רצה לקחת אותי להופעה אבל אף פעם לא היה לו זמן לזה" היא הסבירה "אבל אולי נעשה שינוי קטן כמו אחד מהפאנפיקים האלה ונכתוב עליהם בדרך לא אמיתית."

פאנפיקים? זה נהיה גרוע יותר בכל רגע. אני מתכוון האם זה יכול להיות יותר גרוע?

הנושא, מה שלונדון אמרה, השיר ברדיו וזה שעכשיו היא מדברת על פאנפיקים. כל העובדות האלה הן כמו סימן. היום הזה לא הולך להיות טוב.

"אמ בטח אז אנחנו בעצם ממציאים שקרים עליהם?" שאלתי לחוץ.

"כן" היא אמרה והתיישבה על המיטה שלה.

הנהנתי. אם היא יודעת על פאנפיקים היא חייבת לדעת על וואן דיירקשן.

"זה המחשב הנייד שלך?" שאלתי והצבעתי על השולחן שלה שם ישב מחשב נייד חדש ויקר.

"כן" היא מלמלה וסימנה לי לשבת לידה.

ישבתי על הכסא והיא קמה מהמיטה.

"אני יקח את של אבא שלי חכה לי דקה." היא חייכה ויצאה מהחדר.

פשוט ישבתי שם והסתכלתי סביבי. לא ראיתי שום דברים של מעריצה אבל לא ידעתי אם זה דבר טוב או רע.

——————————————————————————
מה דעתכם שאני יפרסם מידי פעם גם וואן שוטים על הבנים? אשמח שתגיבו לי מה דעתכם ואם יש לכם בקשה מסויימת :)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך