Alice
:) היא לבשה את זה- http://www.polyvore.com/cgi/set?id=98462986

The X love | פרק 1

Alice 24/09/2013 826 צפיות 14 תגובות
:) היא לבשה את זה- http://www.polyvore.com/cgi/set?id=98462986

רציתי רק שתדעו-זה לא ממש סיפור על 1D,הם רק מופעים בו,תקראו את ההקדמה ותבינו.
גם ליטל מיקס השליטהההה
אהמ.
אבל בכל זאת זה סיפור ממש יפה,אז אל תתאכזבו או משהו…כולם יכולים לקרוא אותו,גם כאלה שלא מתים על 1Dאו ליטל מיקס.
~
פרק 1:הבחינה שתשנה את חיי

קמתי מהמיטה,ללא רצון,כולי שפוכה מעייפות.ניגשתי לסלון,קוראת את השעה על הממיר אשר מוצג מתחת לטלוויזיית הפלזמה הגדולה שלנו.5:23.איזה יופי.אף אחד לא קם,אז החלטתי לעשות אמבטיה חמימה שתעורר אותי.פשטתי את הפיג'מה שלי,זו הייתה פ'יגמת צמר מחוברת,כמו של התינוקות,שזה חולצה ומכנס ביחד ופותחים אותה עם ריצ'רץ'.שמתי אותה כי בחורף באנגליה כידוע קפוא בצורה מלחיצה,ולא רציתי לקפוא מקור.פיזרתי את קצף האמבט וערבבתי את המים.הכנסתי את רגלי כאשר נרתעתי קצת מהחום של המים,מוזר.כנראה אמא הפעילה את דוד המים מוקדם.נכנסתי עד שכל גופי היה מכוסה במים חמימים חוץ מראשי כמובן,שעליו מסכת שיער ומגבת,ועל פני מסכה עשירה בויטמנים ומינרלים,אני חייבת להראות מושלם היום.עברה חצי שעה וידי החלו להיראות כמו ידים של סבתא זקנה,אז יצאתי.התנגבתי,מרחתי קרם גוף,שייפתי את ציפורני,סירקתי את שיערי ושמתי על עצמי חלוק,מגלה שאמא כבר ערה ויושבת עם קפה ועוגת שוקולד טעימה במטבח."בוקר טוב לי(קוראים לה אליס אבל כולם קוראים לה לי כשם חיבה.הערת הכותבת)"אמרה אימי ונשקה למצחי."בוקר טוב"אמרתי ומזגתי את התה לספל המיוחד שלי,שחרוטה עליו המילה:" Princess"כינוי קצת יומרני למישהי שרק התחפשה לנסיכה שהייתה קטנה."את הולכת להתארגן?"שאלה אימי והעירה אותי ממחשבותיי."כן."עניתי ורצתי ישר לחדרי.לבשתי סוודר בצבע שמנת,סקיני ג'ינס כהה ומגפיים נמוכים.עשיתי בייביליס,התאפרתי,לקחתי את כרטיס הכניסה לאודישנים(אני לא בטוחה שיש כזה דבר 0.0)שמתי את ככפות הצמר הצחורות שלי,את כובע הגרב התואם,וכפתרתי את המעיל שלי.עד שסיימתי להתארגן אימי כבר הייתה מוכנה,תוך רגע כבר היינו באוטו.הבטתי בעצים המכוסים שלג לבן,בזמן שהם חולפים על פני כמו הרוח."לי,אולי תשירי לי את השיר שאת רוצה לשיר ותתאמני?"העירה אותי אימי ממחשבותי."אממ…אוקיי…"מלמלתי.זה השיר הידוע של ליטל מיקס-'How Ya Doin` '.אני ממש אוהבת את השיר הזה,ואני חולה על ליטל מיקס!להקה מו-שלמת.אפרופו מו-שלם,לירוי המו-שלם מבאסט סונג אוור אמר את השל-מות הזאת.באסט סונג אוור זה גם שיר של עוד להקה שאני מאוד אוהבת,וואן דיירקשן.יש שמועות שהם יופיעו שם,אבל אין שום סיכוי שזה יקרה.נכון?אמן אמן אמן ש- "לי,את שרה מהמם!את בטוח תתקבלי!"אמרה אימי וחיבקה אותי.אני חולמת בהקיץ הרבה בזמן האחרון…עצמתי את עיני לרגע,ושפקחתי אותן גיליתי ש…ש…עצרנו.רגע מה?למה עצרנו?"לי…לי….אליס!הגענו!"נישקה אותי אימי ופתחה לי את הדלת,כנראה שאני פשוט בעולם אחר.


תגובות (14)

המשך!!!
וגם אני אוהבת את ליטל מיקס!
how ya doin זה אחד השירים הכי אהובים עלי שלהן!
תמשיכי!!!
(שמעת כבר את השיר move?)

24/09/2013 05:57

עוד לא 0.0
נכון בא לך לשלוח לי קישור?

24/09/2013 06:01

אם לא תמשיכי אני יגיד ללואי לאנוס אותך עם גזר מוחעחעחעחע(הוטרדתי מעצמי לרגע חח) תמשיכיי

24/09/2013 06:02

נכון!
(מיקסרים זה עם)
https://www.youtube.com/watch?v=zgJNaAg6enw
שמעתי אותו איזה 100 פעמים אם לא יותר!

24/09/2013 06:03

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עדן זה מטריד מידיייי,רק לרגע?
אפילו בשבילך
ויוה לה מיקסר!!!!!!!!!!!!!
חחחחח
עכשיו אני אשמע אני פשוט באמצע 'How ya doin וקשה להפסיק

24/09/2013 06:06

לואי בדרך כדאי שתנעלי את הדלת מוחעחעחעחע

24/09/2013 06:10

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
.
.
.
.
.
.
.
.

.
..
.
.
.
.
..

.
.
.
.
.
.
.


.


.
.
.

.
.
.

.
..
.
.
.
.

.
.
עוד 3 תגובות ממשיכה

24/09/2013 06:14

לאלאלאללאלא הוא גם יבוא ערום מוחעחחעחע

24/09/2013 06:21

ערום ועם גזר זה מה שמלחיץ אותי
נו עוד 3 תגובות -_-

24/09/2013 06:25

נשמע מגניב, למרות שאני לא אוהבת 1D

24/09/2013 06:28

אל תדאגי יהיה סיפור אהבה אבל לא אם אחד מהם,הם רק ישתתפו בו :)
צ'ירוווווווווווווווווווווו
באלך שאני אמשיך את סיפור מוטרף?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עוד 2 תגובות

24/09/2013 07:01

מאיה אי קיל יו! לואייייייייייייייייייי לך תאנוס את חברה שלך!

24/09/2013 07:08

טוב אני מוותרת על התגובות אבל אם זה לא יתחיל לעלות בקרוב אני אפסיק

25/09/2013 23:42

כןןןןןן להמשיך את סיפור מוטרף *-*

26/09/2013 07:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך