YaelDirectioner
היי!! סורי שלא הייתי פה הרבה זמן!!
אבל התחלתי לתפוס קצב... ועכשיו יהיה כל יום לפחות שני פרקים ואם לא שניים אז אחד! והם יהיו ארוכים!

They Don't Know About Us – פרק – 20 (וואוו!!)

YaelDirectioner 28/03/2013 833 צפיות 3 תגובות
היי!! סורי שלא הייתי פה הרבה זמן!!
אבל התחלתי לתפוס קצב... ועכשיו יהיה כל יום לפחות שני פרקים ואם לא שניים אז אחד! והם יהיו ארוכים!

פרק – 20#••

~מנקודת המבט של הארי.~

״תיהי מוכנה ב- 19:00.״ אמרתי לה מנשק את שפתיה הוורודות והרכות.
״בסדר.״ היא אמרה עולה לחדר משאירה אותי עומד שיכור מריח גופה.
הלכתי גם אני לחדר והתלבשתי, לבשתי ג׳ינס סקיני שחור כהה.
וחולצה מכופתרת לבנה..
״אני מוכנה!״ אור קראה מהחדר שלה והתהלכה לכיוון חדרי כשעקביה מתקתקים על ריצפת הפרקט במסדרון.
היא נכנסה לחדר, ואמרתי לעצמי ׳וואוו!׳ !
היא הייתה פשוט מושלמת היא לבשה שמלה אדומה עד אמצע הירך, צמודה.
וכשחגורת זהב מעתרת את מותניה.
התהפנטתי מהיופי שלה שקעתי בתוך עינייה התכולות, כחלחלות בהירות עד מאוד וטיפה אפילו עפורות.
״הארי! הארי! האז, הכל טוב?! נו די. אתה מלחיץ אותי כבר.״ שמעתי את קולה קורא לי וראיתי את ידה, הקטנה והעדינה מנפנפת אליי מול הפנים שלי.
ניערתי את ראשי קלות.
״מה?״ שאלתי אותה לא מבין מה הלך פה ב-5 דקות האחרונות מאז שהיא נכנסה לחדר.
״כן אני.. ב..סדר רק בהיתי זה הכל..״ אמרתי מגמגם ומשפיל את מבטי למטה..

אור:״טוב אתה רוצה שנצא?״
אני: ״כן, אבל רק שנייה״ אמרתי והשפרצתי כמה שפריצים על עצמי מהבושם שלי.
אור:״ עכשיו אפשר לצאת?״
אני:״כן יפה שלי!״ אמרתי שאני משלב את ידי בידה ואנחנו הולכים לכיוון האוטו ,.
פתחתי לה את דלת הכניסה של האוטו.
אור:״ג׳נטלמן!!״ אמרתי והרגשתי שאני מסמיק.. וזה די הזכיר לי את הפעם הראשונה שנפגשנו… כשהיא באה להופעה עם החברות שלה ושהיא בכלל לא הכירה את הלהקה וחיפשה רק את היציאה החוצה מהאולם, ואני הרגשתי שגם את הכניסה ללב שלי.

~מנקודת מבטה של אור~

עלינו לאוטו והתחלנו לנסוע הארי שם את השיר 'More Than This.' ואני והוא התחלנו לשיר.
הארי:״ יש לך קול ממש יפה!״ הארי אמר לי מביט בי לשנייה ואז מחזיר את מבטו לכביש.
אני:״ כן? ואמא שלך היא בטח בריטני ספירס. לא?!״ אמרתי וגיכחתי והוא התחיל לצחוק.
הארי:״ אני רציני לגמרי, את חייבת לעשות עם זה משהו!״ הוא אמר לי, ולרגע חשבתי שאולי הוא צודק…
אבל ברגע השני חשבתי שהוא בטח מחפש דרך לעבוד עליי!
חחחחח אני? שרה? טווובבב!! לא הפסקתי לצחוק עליו ועל המחשבה שלו לפחות 7 דקות.
הארי:״ איך את יכולה לצחוק… יש לך כישרון, והוא מבוזבז, כי את לא מנצלת את זה.״ הארי הסביר והפך לדבר טיפה יותר ברצינות, ולא כאילו הוא מתבדח איתי.
אני:״ אתה חושב?״ שאלתי אותו בתמיהה, מנסה לראות את החיים שלי בתכנית ריאלטי.
הארי:״ אני לא חושב… אני בטוח!״ הארי אמר, מניח את ידו על על הרגל שלי, ומלטף אותה.
הארי:״ אז… מה את חושבת? את היית רוצה ללכת לאקס פקטור, או משהו?״ הוא התקיל אותי בשאלה הזאת ואני עדיין חושבת.
אחרי שתיקה של כ-5 דקות, שאני רק חושבת אם כדאי בכלל לעשות צעד כזה.
אני:״ אני עוד צריכה לחשוב על זה..״ אמרתי מסתכלת על הארי, כשמבטו ישר לכביש.
הארי:״ טוב, אבל שתדעי שאם את רוצה לעשות את הצעד הזה. אני תמיד איתך, בכל מצב!״ הוא אמר לי והרגשתי שהוא מאוד סמכותי.
ושהוא באמת דואג לי.


תגובות (3)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29/03/2013 03:56

אעאעעאעאעאעאעאע המשך!! מהר מהר מהר מהר!!!! עכשיו! דחוף! דורשת המשך!

29/03/2013 05:08

אני עכשיו מעלה פרק!(:: ותודה!

29/03/2013 06:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך