Taltal0987
היי, מקווה שאהבתם :)
אני אשמח שתגיבו, ותגידו את דעתכם. אם יש מקום לשיפור אני אשמח לשמוע :)

This is me, This is you, This is us :) (סיפור על וואן דיירקשן) פרק 2

Taltal0987 21/07/2013 1045 צפיות 12 תגובות
היי, מקווה שאהבתם :)
אני אשמח שתגיבו, ותגידו את דעתכם. אם יש מקום לשיפור אני אשמח לשמוע :)

פרק 2:
רצתי במסדרון, לוק שלח לי הודעה שאמא שלי בחדר מספר 315. לוסי ניסתה להדביק את הקצב שלי, אבל שמעתי שהיא מתנשפת. נו קדימה, איפה החדר הזה! 311, 312, 313, 314 … הנה זה! 315. עצרתי מול הדלת. לא יודעת למה, חיכיתי לרגע הזה כל כך, ופתאום לא רציתי לפתוח את הידית. מה אם היא לא תהיה בסדר? מה אם היא תחייך את אותו חיוך חלוש שהילדים שם חייכו?
אני לא אעמוד בזה.
"אלי? הכל בסדר?" לוסי שאלה אותי מניחה יד על כתפי. נשמתי נשימה עמוקה ופתחתי את הדלת. כל העיניים הסתובבו אליי. לוק, ברוק, אבא שלי ו .. אמא שלי! היא שכבה על המיטה והיא נראתה חלשה. אבל זה מה שקורה אחריי ניתוח מן הסתם. התקרבתי אליה והיא חייכה חיוך חלוש, אבל הרגשתי שהוא חזק. היא החזיקה בידי.
"אלי, התגעגעתי אלייך!" היא אמרה בלחש וראיתי שדמעה ירדה מהלחי שלה, וגם אני התחלתי לדמוע.
"תקשיבו, אבא יחזיר אותכם הביתה, כי אני צריכה לעבור בדיקות סופיות." היא אמרה ואני הנהנתי. אבא שלי הוביל אותנו החוצה כשהאחות נכנסה. נאנחתי והלכנו לחניה, חזרה אל האוטו. כל הדרך לא הוצאתי מילה, אף אחד לא הוציא. היה קשה לנו לראות אותה ככה. ברוק, שהיא חושבת על עצמה, ועל הפלאפון שלה, ועל וואן דיירקשן ועל כל דבר שלא קשור למשפחה, דאגה לאמא נורא. היה עצוב לנו לראות אותה שבורה כל כך. הפלאפון שלי צלצל. זה היה מספר לא מוכר.
"הלו?" עניתי בחשש ולוסי תקעה בי עיניים שואלות.
"הלו? אמ … אלי? נכון? רוז, זאת אומרת הילדה שפגשת שם אמרה לי שקוראים לך ככה. אמ … אני לא בטוח אם זה זמן טוב, אבל דיברתי עם המנהל של המחלקה, והוא אמר שתוכלי להתנדב. אז חשבתי שזה יהיה רעיון אם תבואי ותפגשי אותי והבנים כי הם גם מתנדבים שם ו .. רצינו לעשות מן פגישה כזו כי אנחנו רוצים לשפץ את הבית חולים ו … לא משנה." הוא אמר וצחקקתי. היה מצחיק לשמוע את הארי סטיילס מגחך.
"זה בסדר, אני באמת אשמח לבוא." חייכתי, למרות שידעתי שאי אפשר לראות את זה מהטלפון. סתם חייכתי לעצמי.
"אוקיי, אז תבואי היום לבית שלי. זה בשעה בשתיים עשרה. אני אסמס לך את הכתובת, ביי, יום טוב." הוא אמר וניתק. כשניתקתי כל הנבטים ננעצו בי. אני הסתכלתי מהחלון כאילו לא הבנתי את הרמז. אוף איזה חטטנים הם. לוסי תקעה בי מרפק.
"אמ .. סתם זה היה, הארי," לחשתי את מילה הארי כדי שברוק לא תשמע "והוא רצה שאני אפגש איתו, עם החברים שלו ללהקה ועם עוד כמה אנשים בקשר להתנדבות שלי." אמרתי כדרך אגב, כאילו זה היה דבר נורמלי שעשיתי כל יום.
"וואו, תראי אותך. לפני שעה הכרת אותו ואתם נפגשים כאילו אתם חברים מגיל שלוש." לוסי צחקקה ואני השתקתי אותה. היא שכחה שעדיף בינתיים לברוק לא לדעת מהארי. וגם לא ללוק, כי לוק פולט הרבה דברים.
"זה רק כי אכפת לי מהילדים האלה, וכי אני מתנדבת שם. את יודעת שאני בכלל לא אוהבת אותם. חוץ מזה, יהיו שם עוד אנשים לא רק הם." אמרתי מנסה להרגיע אותה מההתרגשות שפרצה בה. היא נשענה על הכיסא. השעה הייתה חמישה לשתיים עשרה. ירדנו מהאוטו והגענו הביתה.
"אבא," אמרתי וסגרתי אחריי את הדלת "אני צריכה ללכת." אמרתי והלכתי במהירות.
אני לא אחת שמאחרת. אני דייקנית נורא. נפרדתי מלוסי, והלכתי לכיוון הכתובת שהארי נתן לי. זה לא רחוק מפה. הסתבכתי עם הכתובת. פשוט נגיד שיכולות הניווט שלי לא הכי טובות בעולם.
כל כך התרכזתי בקריאת הכתובת שלא שמתי לב שהתנגשתי במישהו.
"סליחה." אמרתי והושטתי יד לעזור לו לקום, אבל בגלל שהמשקל שלו היה גדול משלי, נפלתי עליו.
"א-אני מצטערת." אמרתי וקמתי במהירות, הוא צחק וקם גם הוא.
"זה בסדר," הוא סידר את החולצה שלו שהתקמטה "את מחפשת משהו?"
"את הכתובת הזו." הושטתי לו את הטלפון. הוא כיווץ את גבותיו בניסיון לחשוב, ואז החזיר לי את הטלפון.
"אני אלווה אותך לשם." הוא חייך חיוך מדהים. מן חיוך של צ'ארמר.
"אני מייק, דרך אגב" הוא אמר והלכתי לצידו, עוקבת אחרי הצעדים שלו.
"אני אלי, אני לא גרה פה. אבל השכונה שלי ממש קרובה לפה." חייכתי. לא הייתי ממשפחה עשירה במיוחד, גם לא רציתי להיות את האמת. השכונה הזאת נקראת שכונת הוי איי פי. כי כל העשירים גרים שם. פנינו ימינה ואז הוא נעצר.
"זאת הכתובת." הוא חייך אליי שוב. הודתי לו והסתובבתי אל הבית. הוא היה אחד הבתים היפים שהיו שם. הוא היה גדול, בצבע לבן, והדשא היה ירוק ממש כמו בסרטים! פתחתי את השער וסרקתי את הסביבה. הלכתי אל כיוון הדלת, וצלצלתי בפעמון. אחרי מספר שניות הדלת נפתחה והארי הופיע מולי.
"היי, אלי…?" הוא שאל בהיסוס ואני הנהנתי. הוא סימן לי להיכנס, ואני רק התפעלתי מהמראה של הביתת יותר ויותר. הסלון היה גדול, היו שם ספות בצבע שחור, ושולחן זכוכית התמקם באמצע. הטלוויזיה הייתה פלזמה גדולה. ליד היה בר משיש, שהפריד בין הסלון למטבח. ולא רחוק ממנו התמקמה פינת האוכל. הרגשתי לא בנוח שאני כל כך מתפעלת מהדירה ופשוט התיישבתי על אחת הספות ליד אחת הבנות. חמשת הבנים המוכרים התיישבו שם, ויחד איתם היו עוד שתי בנות. שמחתי שאני לא היחידה.
"היי אלי, הארי סיפר לנו שיש לך כישרון." זאיין אמר ואני הסמקתי קלות … על מי אני עובדת? נהייתי אדומה! אני תמיד ככה שמחמיאים לי.
"הגיע הזמן שיגיעו עוד בנות, בסוף אנחנו נהיה יותר מכם, ואתה תראה לואי, בנות זה עם שולט." אחת משני הבנות אמרה. היה לה שיער חום מתולתל ועיניים שעטו שילוב של גוון ירוק כחול ואפור. תמיד אהבתי עיניים כאלה, חשבתי שזה נדיר.
"אני שירה דרך אגב, חברה של האידיוט." היא כרכה את ידה סביב צווארו של לואי והוא דגדג אותה.
"אוקיי, אמ … תגידו לי מתי נתחיל. אני אוהבת לעזור ואתם יודעים את זה, אבל קבעתי עם שירה לצאת לשופינג, ואתם יודעים שאני אחת שאוהבת שופינג! מאוד!" היא הדגישה את המילה 'מאוד'.
"דרך אגב אני אור," היא חייכה אליי "אני חברה של זאיין."
היא אמרה והוא כרך את ידו סביב מותניה.
"אוקיי, עכשיו אם הפסקנו עם מפגני האהבה, אולי נגיע לעיקר!" הארי אמר והתיישב לידי.
"קדימה הארי, בשביל מה צריך לעשות את זה? אנחנו הולכים לשם ומתנדבים!" נייל אמר ואכל מהצלחת בייגלה שהייתה נמצאת במרכז השולחן.
"חשבתי שיהיה נחמד לשפץ שם." הארי אמר והסתכל עליי. מה את אומרת?" הוא המשיך. לא הבנתי אם הוא דיבר עליי אבל העיניים שלו תקעו בי מבט.
"א-אני אמ .. א-אני חושבת שזה רעיון-"
"הארי אתה מביך אותה!" נייל אמר בפה מלא והארי התעלם מההערה שלו.
"לא, זה פשוט …" אמרתי ונשמתי עמוקות. אני הילדה הכי ביישנית בעולם. קשה לי להסתגל למקום מהר, או להכיר אנשים מהר.
"אני חושבת שנקח הפסקה, היא תצא איתי ועם אור לקניון, ונחזור לפה בערב ונחליט מה נעשה." שירה אמרה בחיוך. תמיד היה לה חיוך על הפנים. היא הייתה נראת כמו אלה שמלאות בשמחת חיים, ממש כמו לוסי.
"אני מסכים." ליאם החליט להצטרף לשיחה. "בינתיים נוכל לראות את המשחק כדורסל." הוא הציע והבנים הנהנו. כולם הסכימו ואור ושירה קמו, ואני באי נוחות, אחריהם.
"בואי, אל תתביישי." אור אמרה והלכתי איתם. נכנסנו לאוטו ונסענו לקניון.


תגובות (12)

ברוכה הבאה לאתר!!! הסיפור ממש מעניין!! פרק מושלמי! D:
אני דורשת שתמשיכיייי!! 3> 3> 3>
אני יכולה להשתתף? גם אם לא לא נורא XD
אם כן-
שם: נועם
גיל: איזה שבא לך
מעריצה שרופה של 1D
שיער שטני חלק עד השכמות בערך, עיניים חומות כהות, רזה וגובה ממוצע
אוהבת לקרוא, לצייר, לרקוד לפעמים, מצחיקה, ויודעת לנגן קצת על פסנתר, אוהבת לשמוע מוזיקה. נחמדה וביישנית
סגנון לבוש- סקיני ג'ינס וחולצות נופלות בדרך כלל, נעלי אולסטאר, נעלי וואנס… ממש לא אוהבת ללכת עם בגדים חשופים! ומכורה ללקים.

21/07/2013 03:55

זה פשוט מושלם תמשיכי מהר

21/07/2013 04:03

100מם!! במשך דחוף!!!

21/07/2013 04:05

זה מאוד יפה לא צריך לשפר תמשיכי

21/07/2013 04:07

אפשר להצטרף עם נייל ?
שם:זוהר
גיל:איך שבאלך/כמו כולם
מראה חיצוני :שיער חום אורך חלק וגלי (גלי רק בסוף) בקצוות גם מחומצן בקצוות וכמה פסים צבעוניים עיינים חומות בוהקות שזופה רזה וגבוהה ,3 עגילים בצד ימין 2 בצד שמאל ,הליקס בצד שמאל עגיל בתבור
סגנון לבוש:נעליים גבוהות ,כובעים מכול הסוגים,ג'קטי בייסבול,גינסים קרועים ,חולצות זרוק
לא אוהבת להתאפר להתגנדר,ללבוש שמלות ,עקבים ,ותכשיטים אבל כשצריך היא משקיעה
תחביבים:לרקוד ,לשיר ,לנגן על גיטרה קלאסית ,אקוסטית,חשמלית על תופים ועל פסנתר ,לשנות את השיער שלה כול הזמן (לא משהו כמו קרחת ,צבעים בשיער וכאלה)

אישיות:קשוחה ,חצופה,בעלת פיוזים קצרים(מתעצבנת מהר),מצחיקה ,קשה לה להתחבר לאנשים,קשה להסגה ,קשה לרכוש את האמון שלה ,שובבה ^^,תמיד תשמח לעזור לחבריה ,חברה טובה,אוזן קשבת ,מרדנית ,באדגירל,פייטרת ,מסתבכת הרבה בצרות (היא גורמת את הצרות ),כול מי שמעצבן אותה היא יכולה להתחיל איתו מכות ,לא אחת של מסגרות ,חייבת לפרוע חוקים,עושה מה שבראש שלה,ילדת פאדיחות, עקשנית,קלאברית (אחת שיוצאת הרבה למסיבות),שותה אבל לא ממש בהגזמה ,אחת שבולטת ,מקובלת
אם את צריכה משהו תגידי (;
בהצלחה!
הוספת תגובה

21/07/2013 04:08

חיימשלי אני יכולה להצטרף?
לא איכפת לי עם מי ליהיות הפייבשלי הוא לואה אבל לא איכפת לי ליהיות עם מישהו אחר(:
שם:רות
מראה: שיער שטני חלק ועיניים חומות
אופי: אוהבת לצחוק ולעשות שטויות…… אני מתה על לואה וניילר וליאמו והארי וזאיין אז לא איכפת לי עם מי תשימי אותי(:

21/07/2013 04:08

הסיפור מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21/07/2013 04:16

אני אצרף אותך רות, אבל זוהר לנייל תכננתי מישהי אחרת, מצטערת :(

21/07/2013 04:24

כאילו רות את תהיי עם ליאם אוקיי?

21/07/2013 04:24

גמאני מצטרפת? את לא חייבת לצרף אותי אני רק רוצה לדעת חח :)
בכל מקרה אני מחכה להמשךךך!!

21/07/2013 04:25

כן גם את :)

21/07/2013 04:28

יששששש ליאמו!!!!!
תודה חיימשלי……. ושכחתי להגיד לך ברוכה הבאה לאתר(:
עכשיו גם כותבת סיפור על הבנים כאילו זה מתחיל מנייל ואז זה ימשיך לשאר הבנים אשמח אם תיקראי אותו(:

21/07/2013 04:35
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך