Taltal0987
הפרק הראשון קצת משעמם, אבל אני מקווה שתאהבו את הפרקים הבאים :)
בבקשה תגיבו ותגידו מה אתם חושבים על הסיפור!
גם אם זה טוב וגם אם זה לא.
תודה :) <3

This is me, This is you, This is us :) (סיפור על וואן דיירקשן)

Taltal0987 21/07/2013 1110 צפיות 15 תגובות
הפרק הראשון קצת משעמם, אבל אני מקווה שתאהבו את הפרקים הבאים :)
בבקשה תגיבו ותגידו מה אתם חושבים על הסיפור!
גם אם זה טוב וגם אם זה לא.
תודה :) <3

פרק 1:
״אלי, קדימה קומי!״ שמעתי את קולו העדין של אבי, שהתאפק לא להגביר את הטון. פקחתי את עיניי. הוא פתח את הווילון ושמש שטפה את חדרי, מסנוורת אותי. הוא יצא מהחדר ואני התהפכתי ממיטתי. לא היה לי כוח לחשוב על כלום. בזמן האחרון כל מה שחשבתי עליו זה אמא שלי.
״אלי, מאמי הגיע הזמן לקום, הולכים לבקר את אמא בבית חולים.״ אבא שלי הכריז ויכולתי לשמוע התרגשות בקולו.
זינקתי ממיטתי ורצתי לחדר האמבטיה, שם היה אח שלי לוק. לוק גדול ממני בשנה והוא האח הכי מעצבן שקיים, אבל יכול להיות אח מדהים לפעמים.
״הולכים לבקר את אמא היום.״ הוא אמר אחרי ששטף את המשחה מפיו ואני חייכתי אליו ואז אל המראה. אמא שלי לא מזמן עברה ניתוח, היא כבר חמישה ימים בבית חולים. הלכתי לחדר שלי, התארגנתי במהירות וירדתי למטה. אחותי ברוק הייתה שם עם שלוש חולצות וארבע שמלות ובחנה כל בגד בעיון רב.

״אוקיי אלי,״ הסתובבה אליי ברוק ושיערה הבלונדיני עף מהסיבוב. ברוק דומה ללוק. לשניהם יש שיער בלונדיני חלק, ועיניים ירוקות. אני דומה לאבא שלי. שיער חום ארוך מתולתל, ועיניים כחולות.
״אני אני בדרך! כלל לא מתייעצת איתך בגלל הטעם המזוויע שלך בבגדים. אבל רציתי לשאול מה עדיף: את החולצה האדומה עם הג׳ינס הלבן או את החולצה הלבנה עם הג׳ינס האדום? או שבעצם, אולי אני אקח את השמלה הורודה?״ היא שאלה והתחילה כבר למלמל לעצמה.
״ברוק, את הולכת לבית חולים, לא לתצוגת אופנה.״ גיחכתי אבל פניה עטו ארשת פנים רצינית. החיוך ירד לי מהפנים והלכתי למטבח להכין לי משהו לשתות. בדיוק שפינטזתי על השוקו שאני אכין, עם הקצף הטעים והמרשמלו, אבא שלי הודיע לנו שהגיעה הזמן לצאת.
״אבל אני עוד לא מוכנה!״ ייבבה ברוק ושילבה את ידיה.
״ברוק, תאספי את כל הבגדים שלך מהשולחן, תבחרי לך משהו ותתלבשי. מהר אני מבקש!״ הוא אמר בחוסר סבלנות, והוא לוק ואני חיכינו, שברוק תצא מהמקלחת. אחרי עשר דקות היא יצאה.
״יופי עכשיו בלי התעכבויות נוספות נצא לדרך!״ אבא שלי אמר בהתרגשות, התכוננו לצאת אך פתאום נשמעה דפיקה בדלת.
שמעתי את אבא שלי נאנח קלות, ופתחתי את הדלת.
״היי אלי,״ זו הייתה לוסי, החברה הכי טובה שלי. היא חייכה חיוך מתוק, שיערה החום הארוך והחלק אסוף לקוקו גבוה ועיניה הירוקות בהקו. ״אפשר לבוא אלייך? אין אף אחד אצלי בבית.״
״אבא לוסי תצטרף אלינו לבקר את אמא.״ חייכתי והוא הנהן.
״העיקר שנצא כבר.״ הוא מלמל והלך לאוטו שברוק וחוק אחריו. לוסי שמחה להצטרף. אני נעלתי אחריי את הדלת ואני ולוסי נכנסנו לאוטו.
כל הנסיעה כמעט הייתה שקטה חוץ מהדיבורים שלי ושל לוסי מדי פעם ברקע. יכולתי לראות שאבא שלי מודאג. למרות שהוא היה לצידה שלושה ימים, אך אתמול בערב החזירו אותו הביתה. התגעגעתי לאמא שלי. מאוד.
כשהגענו לבית חולים, אבא שלי הוביל. הבית חולים היה ממש גדול, תאמינו או לא, היה שם קניון! ואני הייתי נאבדת בבית חולים הזה בקלות. הגענו לדלפק הקבלה.
״שלום איך אפשר לעזור?״ אמרה האישה, ועל החלוק הלבן שלה התנוסס תג השם ׳לינדה׳.
״באנו לבקר את אמילי בנסון.״ אבא שלי אמר בחיוך והיא הוציאה מספר דפים ודפדפן בניהם. היא עקמה פרצוף וישרה מבט.
״שעות הביקור מתחילות עוד שעה. מר. בנסון רק לך מותר להיכנס.״ היא אמרה ולוק הניח את מרפקו על הדלפק וחייך חיוך מוזר.
״מר. בנסון זה רשמי מדי.״ הוא אמר ואני צחקתי.
״היא התכוונה לאבא.״ משכתי אותו אחורה ומבט מאוכזב היה על פניו. ״זה בסדר אבא, לך, אנחנו נבוא בעוד שעה. נסתובב פה בינתיים.״ אמרתי ומשכתי את לוסי אחריי. הלכתי במתחם הבית חולים, בעוד שהסתכלתי החוצה מהחלון, היה יום יפה. שמש בחוץ, שמיים כחולים, הדשא ירוק. ממש כמו בציורים של הילדים הקטנים.
הלכנו ולא שמנו לב, והגענו למחלקת ילדים. התכוונו לצאת ולוסי כבר הייתה עם חצי רגל בחוץ, אבל אני נשארתי נטועה באדמה ולא זזתי. לא היה לי מושג למה, רציתי לקחת את הרגליים וללכת. לראות ילדים חולים זה עושה לי עצוב.
״בואי נכנס.״ אמרתי בהתרגשות למראה הילדים ששיחקו שם.
״נו לוסי, בואי.״ אמרתי מושכת אותה אחריי. הקירות היו מעט מקולפים והציורים שעליהם כמעט ירדו לגמרי. אני ולוסי בחנו את הסביבה. היו שם מספר מקומות ישיבה ומשחקים, שולחנות קטנים וכיסאות וכל מיני דברים לילדים. לגדולים ולקטנים.
״סליחה,״ נשמע קול של ילדה קטנה. הסתובבתי. ילדה בערך בת עשר, יפיפייה עם שיער שחור פחם ועיניים כחולות חייכה אליי. החיוך שלה היה מעט חלוש.״את יכולה בבקשה לסגור לי את הצמיד?״ היא קירבה את ידה אליי, ועל ילדה הופיע צמיד.
״ברור חמודה!״׳ אמרתי וסגרתי לה את הצמיד. זה היה צמיד יפיפה מזהב. חייכתי אליה והיא משכה את ידי.
״תשחקי איתי ועם הבובות. תשמרי על ברי הדוב.״ היא תחבה לידיי דוב חמוד ואני חייכתי. ראיתי שהייתה שם גיטרה. התיישבתי שם על הספסל לצידה.
״של מי זה?״ שאלתי אותה והיא הרימה את כתפיה.
״כל פעם מישהו בא ומנגן לנו.״ היא הסתכלה עליי עם עיניה התכולות שמאחוריהם הסתתר עצב. לקחתי את הגיטרה. התחלתי לנגן שיר פשוט, סתם מנגינה.
״תגנני שיר!״ היא קראה בהתרגשות. התחלתי לנגן את השיר ׳if you happy and you know it׳. לאט לאט ילדים התאספו סביבי והחלו לצחוק. שרתי איתם עוד שירי ילדים, ושמחתי לראות חיוך מאחורי העיניים העצובות. לוסי השמיעה צווחה, ומרב בהלה הסתובבתי.
״מצטער, אני פשוט הייתי אמור לנגן פה. אבל, וואו, יש לך כישרון.״ הבחור אמר, והבנתי למה לוסי צווחה. בגלל שזה היה הארי סטיילס מוואן דיירקשן.
הסמקתי קלות, ואמרתי בלחש תודה. מיהרתי לקום, הבאתי לו את הגיטרה ופניתי ליציאה שהרגשתי יד קטנה אוחזת בידי.
״אל תלכי.״ אמרה הילדה הקטנה, עם עיניים מתחננות. הארי הנהן בראשו מאשר לי.
״אמ … אה … חברה שלי-״ התחלתי לומר.
״בואי נישאר!״ לוסי נדחקה ביני לבין הארי והתיישבה בינינו. עכשיו היא החליטה להישאר? כשהוא בא? ישבנו שם ושרנו שירים. הסתכלתי סביב. הייתה מודעה להתנדבות פה במחלקה.
"את רוצה להתנדב פה?" הוא שאל ואני הסתכלתי עליו. העיניים שלי הביטו אל תוך שלו. מעולם לא שמתי לב שהיו לא עיניים כאלה … יפות.
"אמ … אני ממהרת, אמא שלי עברה ניתוח, ושעות הביקור מתחילות עוד שתי דקות. זה בית חולים גדול, כדאי שאני אלך." אמרתי במהירות בתקווה שהוא הבין משהו.
"אל תדאגי אני אמליץ עלייך, רק תתני לי את המספר טלפון שלך." הוא הושיט לי את הפלאפון שלו, כתבתי את המספר שלי ומיהרתי לצאת משם. בחיים לא נתתי את המספר לאיש זר, אבל כל כך מיהרתי שלא חשבתי בהיגיון. משכתי את לוסי אחריי ומיהרנו לצאת.


תגובות (15)

הסיפור ממש יפה אבל תשימי אותו בז'אנר של הסיפורי מפורסמים
לוב יו לול^_^

21/07/2013 01:47

הסיפור ממש יפה אבל תשימי אותו בז'אנר של הסיפורי מפורסמים
לוב יו לול^_^

21/07/2013 01:52

ממש אהבתי !

21/07/2013 02:09

זה סיפור ממש מהמם סוף סוף ברוך השם סיפור איכותי !!!
בגלל שהוא ממש ממש יפה ! וממש ממש אהבתי אותו ישמצב שאני אוכל להיצטרף ?
שם ; אור , אם אפשר את זאיין ^^
אופי : היא עקשנית , לא מוותרת , אוהבת שופינג , קניון , לנגן בגיטרה אך לא הרבה , היא שרה יפה , תמיד עם כולם , אוהבת באד בויז , זה עושה לה את זה ;)
היא יודעת להקשיב שצריך ולהיות רצינית לרו היא שטוטית
ישלה שיער חום ככה , עם גוונים של בלונד , שני עגילים בכל אוזן + הליקס גבוה בצד ימין
מתה על האייפון שלה ומסיבות אשמח אם תצרפי אותי זה נשמע סחפור באמת מעניין אהבתי !!

21/07/2013 02:11

כן, ברור שאני אצרף אותך :)

21/07/2013 02:16

100מם ואפשר גם להצטרף ללואי או זאין?

21/07/2013 02:24

שם : שירה
חבר :לואי ואם הוא תפוס אז זאין
גיל : מה שצריך
מראה : שיער מתולתל חום עם עיניים כחולות ירוקות אפורות
אופי: מצחיקה שובבה אוהבת לשמח עקשנית חברותי אהובה על כולם
חולה על ילדים לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון
לא ניתנת להשגה בקלות באד גירל
תחביבים : לשיר לנגן על כל סוגי הגיטרות אוהבת לטייל חולה על האייפון שלה

21/07/2013 02:28

את חדשה?

21/07/2013 02:31

כן אני חדשה :) ואני אצרף אותך :)

21/07/2013 02:33

ברוכה הבאה לאתר,והסיפור מושלם ומדהים אז תמשיכי מהר,טוב?

21/07/2013 02:43

יש!!!! וברוכה הבאה! :) ;) =)

21/07/2013 02:52

זה נשמע כלכלכלככלכללכלככלכלכלכלכלכךכלכלכלכללככלכלךךךך מושלםםםם
תמשיכיייי
זה לגמרי מדהייייםםםם
לאב יוו

21/07/2013 02:55

♡קודם כול בהצלחה באתררר (:
אפשר להצטרף עם נייל או הארי?
תגובה הבאה אני יתן תיאור (;

21/07/2013 04:02

אני רק עכשיו ראיתי את הסיפור הזה והוא מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

21/07/2013 04:03

שם:זוהר
גיל:איך שבאלך/כמו כולם
מראה חיצוני :שיער חום אורך חלק וגלי (גלי רק בסוף) בקצוות גם מחומצן בקצוות וכמה פסים צבעוניים עיינים חומות בוהקות שזופה רזה וגבוהה ,3 עגילים בצד ימין 2 בצד שמאל ,הליקס בצד שמאל עגיל בתבור
סגנון לבוש:נעליים גבוהות ,כובעים מכול הסוגים,ג'קטי בייסבול,גינסים קרועים ,חולצות זרוק
לא אוהבת להתאפר להתגנדר,ללבוש שמלות ,עקבים ,ותכשיטים אבל כשצריך היא משקיעה
תחביבים:לרקוד ,לשיר ,לנגן על גיטרה קלאסית ,אקוסטית,חשמלית על תופים ועל פסנתר ,לשנות את השיער שלה כול הזמן (לא משהו כמו קרחת ,צבעים בשיער וכאלה)

אישיות:קשוחה ,חצופה,בעלת פיוזים קצרים(מתעצבנת מהר),מצחיקה ,קשה לה להתחבר לאנשים,קשה להסגה ,קשה לרכוש את האמון שלה ,שובבה ^^,תמיד תשמח לעזור לחבריה ,חברה טובה,אוזן קשבת ,מרדנית ,באדגירל,פייטרת ,מסתבכת הרבה בצרות (היא גורמת את הצרות ),כול מי שמעצבן אותה היא יכולה להתחיל איתו מכות ,לא אחת של מסגרות ,חייבת לפרוע חוקים,עושה מה שבראש שלה,ילדת פאדיחות, עקשנית,קלאברית (אחת שיוצאת הרבה למסיבות),שותה אבל לא ממש בהגזמה ,אחת שבולטת ,מקובלת
אם את צריכה משהו תגידי (;
בהצלחה!

21/07/2013 04:04
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך