LOVE
חזרתי עם סיפור חדש על הארי סטיילס

This is my story – 1 (ניסיון)

LOVE 07/06/2014 760 צפיות 4 תגובות
חזרתי עם סיפור חדש על הארי סטיילס

יום שבת ..
אני מתהפכת במיטה הלא כל כך נוחה במיוחד .
בועטת את השמיכה ואז מתכסה ככה שוב ושוב ללא לעצור ..
"האלכוהול , את צריכה האלכוהול ." מלמלתי לעצמי וקמתי מהמיטה המזורגגת הזאת .
לקחתי טרנינג אפור ולבשתי נעליים לבנות שרק שבוע שעבר ניקיתי אותן , לקחתי את אוזניות ה'ביטס' שלי , כמובן שזה זיוף ..
כסף ומפתחות .
יצאתי לאוויר הקר של לונדון , עיר כל כך יפה , אך חבל שאני גרה בשכונה של עבריינים ואנסים מזורגגים .
"בקבוק וודקה ו'pall mall'." אמרתי ושמתי את הסכום הדרוש על דלפק העץ שבקרוב התמוטט .
לקחתי את השקית השחורה והתקדמתי לכיוון הפארק שלי , אולי נדמה שהוא נטוש אבל הוא מלא חיים ..
נכנסתי לזולה הישנה שלי , פתחתי את בקבוק הוודקה , הוצאתי סיגריה ולקחתי שאכטה .
חושבים שהחיים שלי יפים ? אז עוד לא ראיתם כלום , זאת רק ההתחלה .
************
אלכס גריי , בת 20 מלונדון .
באה משכונה מסוכנת .
מעשנת שותה מה לא ?
עזבה את הבית כבר בגיל 16 ואף נשרה מהבית ספר בחטיבה .
אטומה , עקשנית , לא רואה בעיינים , תעשה מה שבא לה , ותשיג הכל .
היו לה מחזרים רבים .
שיער חום בהיר עד לאמצע הגב ועיינים חומות כהות , שזופה אך לא גבוהה במיוחד .
לא רזה ולא שמנה , ממוצעת .


תגובות (4)

הכתיבה לא מעולה… יש מילות תואר מיותרות, חסרים סימני פסיק אבל העלילה מסקרנת ומותחת!
תמשיכי ד-ח-ו-ף-!

07/06/2014 14:09

סימני פיסוק****

07/06/2014 14:10

הייתי מתייחסת לסיפור בצורה אחרת, אבל התיאור של הדמות הראשית לגמרי עצבן אותי.
אנשים תגוונו! למה כולן בלונדיניות\שטניות עם עיניים כחולות\ כחולות אפורות?!

07/06/2014 14:12

תמשיכי!!

07/06/2014 19:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך