LOVE
פיצוי .... מהפרק הבא הסיפור יתחיל להיות יותר על הארי . אז תתכוננו .

This is my story – 2+3

LOVE 14/06/2014 795 צפיות תגובה אחת
פיצוי .... מהפרק הבא הסיפור יתחיל להיות יותר על הארי . אז תתכוננו .

This is my story – 2
"אלכס אלכסיס גריי, תוכלי כמו שצריך ותיאשרי את גבך! " אמא ציוותה וטפחה על גבי והוא מיד התיישר. אבא רק צחק וקרץ לי, הבטתי לעברו עם חיוך. " תודה אמא היה טעים. " חייכתי עליה לאחר שקמתי מהכיסא המכובד. היא כנראה לא יודעת שאני יודעת שג'ני העוזרת של הבית הכינה את הארוחה. רצתי לחדרי ובדרך גם החלקתי אבל זה לא נורא.
"היי אלכס! רוצה לשחק? " שמעתי את קולו של חברי הטוב אלכס קורא לי מהחלון.
"אמא אני יורדת לשחק עם אלכס. " צעקתי לה ויצאתי מהבית רצה לכיוון החנייה, לקחתי את הסקייטבורד והלכתי לכיוונו של אלכס.
" תחרות עד לגן שעשועים. " הוא ציחקק ונסע ואני אחריו.
" היה לך כיף אלכס? " הוא שאל לאחר שנסענו לכיוון היציאה של הפארק .
" כן אלכס. " ציחקקתי
" שמעי אלכס, אני אולי רק ילד בן 14 ואת בת 13.5 אבל אני מרגיש אלייך משהו. " הוא עצר ליד השכונה שלי השכונה של העשירים . הופתעתי ועצרתי בימהרה
" אל- " " לא תתני לי לסיים. אני יודע שאת לא מרגישה עליי כלום והידידות שלנו תפגע ואת תשנאי אותי אבל אני לא יצטער על זה ." הוא אמר לפני שהספקתי להבין ולעכל, שפתיו היו על שלי זזו בקצב מתואם, ידי סביב צווארו, ידיו עוטפות את מותניי. זאת הייתה נשיקה קסומה…
צלצול מזורגג שבקע מהטלפון הישן שלי קטע את מחשבותיי .
הודעה חדשה מעט : בריטני
"היי אלכסנדרוש , רוצה לבוא לזולה הישנה לעשן ?"
אוקיי אז בריטני היא חברה שלי לשעבר , אפשר לומר שהיא נטשה אותע אחרי שיצאו שמועות עליי ועל הסטוץ החולף שלה .
שיט אם היא בדרך לכאן , אז גם הם כל החבורה המזורגגת הזאת ..
אספתי את כל דבריי ויצאתי במהירות מהזולה .
"אלכסנדרוש ידעתי שתבואי !" שמעתי את הקול המצפצף של בריטני הסתובבתי במהירות וגיחכתי למראה המגוחך .
בירטני ליד הארי . הסטוץ שלה מפעם והחבר שלה היום והאהבה שלי מהעבר ….

This is my story – 3
"היי כולם אני רוצה להכיר לכם את הארי סטיילס . הוא החבר החדש שלי" היא אמרה בהתרגשות .
הם היו ביחד שלושה שבועות ואז זה התחיל.
אני ואלכס הלכנו יחד לכיוון הלוקרים.
"בייב , תודה ." הוא אמר וחיבק אותי מאחור . מנשק את הנקודה הרגישה שלי . וגניחה קטנה יצאה מפיי .
במהירות הוצמדתי ללוקר רגליי כרוכות סביב אלכס ואנחנו מתנשקים בפראות .
"גברת גריי ואדון בלאקיט אני נורא מצטערת להפריע לכם . אבל בבית סיפרנו לא מתמזמזים ואו מקיימים יחסי מין ." שמעתי את קולה של המנהלת .
במהירות ירדתי מאלכס וסידרתי את החצאית האדומה שלי ואת החולצה הכחולה בעלת הכפתורים ואת העניבה האדומה והמשובצת .
אלכס סידר את עניבתו והבטנו במנהלת .
חצאית כחולה וצמודה שמגיעה עד לברכיים , חולצה לבנה וג'קט אפור תואם לחצאית.
"מצטערים המנהלת גרסיון , אנחנו בדיוק הולכים ." אמר אלכס ומשך בידי .
-יום למחרת-
ישבנו בכיתת מדעים , ואז אחרי שעתיים שנראות כנצח הצלצול הציל אותי .
רצתי במהירות לקפיטריה , נכנסתי והרעש שהיה פסק , כולם התלחששו והסתכלו עליי .
משכתי בכתפיי והלכתי לכיוון השולחן בו יושב אלכס .
"היי לאב" אמרתי לו והתיישבתי לידו
הוא הסתכל עליי לשניות אחדות והחזיר את מבטו למגש .
"לאב מה קרה ?"
"אל תשחקי את עצמך לא יודעת את זונה ! כל הבצפר יודע שחברה שלי שכבה עם הארי , סליחה האקסית שלי ." הוא הביט בי קם והלך .
ומאותו יום הפסקתי ללמוד הדרדרתי והכי גרוע הלב שלי היה מרוסק .

"אלכסנדרוש ? את בסדר ?" קול צפצפני קטע את מחשבותיי
"כן , אני חייבת ללכת נדבר ." אמרתי והלכתי משם במהירות .
רצתי לכיוון הבניין שלי , עליתי לקומה 4 פתחתי את הדלת וזרקתי את המפתחות על השולחן נעלתי את הדלת פשטתי את הבגדים והלכתי למיטה . עייפה מהיום הזה .


תגובות (1)

מדהים תמשיכי בבקשה !!!!

14/06/2014 20:00
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך