ב'ת
חחחח כתבתי עכשיו את הפרק ואני יודעת שהוא לא מעניין וקצר ! אבל מחר אני אפצה אותכם :)
ביוש לאב יו ♥♥♥

This Is Us סיפור על וואן דיירקשן ( פרק 4 )

ב'ת 20/07/2013 3679 צפיות 7 תגובות
חחחח כתבתי עכשיו את הפרק ואני יודעת שהוא לא מעניין וקצר ! אבל מחר אני אפצה אותכם :)
ביוש לאב יו ♥♥♥

מנקודת המבט של הארי :
" אני לא יודע הארי " זאיין מלמל , לואי הלך למטבח , כנראה להכין ארוחת ערב ..
לואי תמיד זה שמכין את האוכל בבית , הדלת של הבית נפתחה , " היי " נייל נכנס אל הבית מחויך
לואי רץ לסלון ואמר , " נו נו נו תראו מי הגיע .. נייל ! " לואי אמר בטון חשדני , " אתה בדרך כלל לא בא בשעות כאלה הביתה נייל .. אפשר לשאול איפה היית ? " לואי שאל את נייל , " בשום מקום סתם טיילתי , רגע למה אני אומר לך את זה ? " נייל אמר .. וכבר ידעתי שזה מתגלגל לריב ואני חושב שאת זה גם לואי קלט , " סתם שאלתי .. " לואי אמר לנייל , וחזר למטבח , נייל עלה כנראה לחדר שלו .. קמתי והלכתי למטבח , " לואי ?" לחשתי לו כדאי שנייל לא יישמע , " מה ?" הוא לחש , " אני חושב שנייל לא רוצה שנדע על מה שהוא מסתיר " לחשתי לו בחזרה , לפתע זאיין נכנס למטבח ולחש , " גם אני חושב ככה " , " כן קלטתי כנראה שזה נושא רגיש אצלו .. אני לא אציק לו יותר " לואי לחש , אני וזאיין הסתכלנו על לואי במבט חשדני .. " מבטיח ! " לואי לחש , " יופי " לחשתי , לפתע הדלת נפתחה , ואנחנו הלכנו לסלון וראינו את ליאם עם מישהי .. " תכירו את קטרין " ליאם אמר בחיוך , ואותה קטרין חייכה ואמרה " היי " , " אני אוביל אותה לסלון " ליאם אמר בחיוך והלך , כשהם הגיעו לסלון קיבלתי הודעה מליאם , :אני מקווה שהכנתם ארוחת ערב ! : הסתכלתי על לואי ואמרתי לו " צריך להכין ארוחת ערב ! " , אני זאיין ולואי רצנו למטבח וכשהגענו לשם לואי אמר לנו " אוקיי אני מכין ספגטי אז אתם תכינו את הרוטב ואני את הספגטי טוב ? "
" טוב" אני וזאיין אמרנו והתחלנו לפעול …
….

מנקודת מבטו של נייל :
אוף למה כל אחד בבית הזה חייב לדעת כל דבר ! אי אפשר לקבל קצת פרטיות ! אמרתי לעצמי , אוף מספיק אני צריך להירגע ! , ואז שמתי לב שדי שקט למטה .. אז הלכתי למטה כדי לבדוק מה קרה ..
בעוד כשאני יורד במדרגות אני מריח ריח של אוכל ואני מנסה לנחש מה הריח .. ואז כשהגעתי למטה צעקתי . " פסטה ! " והתחלתי לרוץ למטבח , כשהגעתי למטבח ראיתי את לואי מכין פסטה ואת זאיין והארי טועמים רוטב … " מה קורה פה ? " שאלתי ושלושתם הסתכלו עליי ואמרו " שששששששש ! " , " נסביר לך הכול אחר כך " הארי אמר וזאיין אמר ללואי " הרוטב מוכן ! " , " יופי !" , " הפסטה מוכנה ! הארי תביא את הצלחת ! " לואי אמר להארי , ובתוך שניות לואי סידר שישה צלחות בפסטה עם רוטב , הארי תפס שלושה צלחות וגם זאיין , ולואי הלך להביא בקבוק יין והוא אמר לי " נייל תביא שש כוסות של יין ! מהר ! " , לא הבנתי על מה הלחץ אבל הלכתי להביא את הכוסות ושמתי לב שצריך שש כוסות ולא חמש .., הגעתי לשולחן האוכל ושם כל הבנים היו וגם ליאם עם מישהי ואז הבנתי … ליאם הביא מישהי והם לא הכינו כנראה ארוחת ערב אז הם רצו למטבח ותקתקו ארוחת ערב , ייצא להם טוב חילקתי את הכוסות וישבתי לארוחה ..


תגובות (7)

תמשיכי השניה אני בכלל לא שואלת

20/07/2013 15:09

מהממושששששש
תמשיכייי!!!
לאב יוו

20/07/2013 15:23

גם אני!
חחח המשך!

20/07/2013 15:25

תמשיכיי

20/07/2013 18:46

חחחח ממשיכה :) (היום או מחר ..)

20/07/2013 21:13

היי : ב'ת מתנצלת שלא קראתי את הסיפור שלך מחוסר זמן ודאי אקרא אותו מאוחר יותר אך ראיתי את התגובה שכתבת לשרית שאת לא אוהבת את היום הזה והוספת תמיד לבד.

אל תדאגי ב'ת היקרה תאהבי את החג ואני מבטיחה לך שתפגשי מהר מהר חבר אל תשכחי לספר לי כשתפגשי בחבר ויהיה לך כייף ממני בקי ♥♥♥

22/07/2013 04:04

חחחח אני גם מקווה

01/08/2013 08:26
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך