דירקשנית1THING
פרק ראשון קצר 2 תגובות ממשיכה....

that life is my life פרק 1 (1d)

דירקשנית1THING 11/05/2013 646 צפיות 7 תגובות
פרק ראשון קצר 2 תגובות ממשיכה....

התעוררתי… הייתי במקום לא מוכר …. ראיתי מטושטש ושמעתי קולות וראיתי דמות לא מוכרת זזה מצד לצד בלחץ "כן מצאתי אותה בחוץ על הכביש מחוסרת הכרה…" "איפה אני?" שאלתי בקול חלש, הוא שם לב שדיברתי וניגשאליי בזהירות ואמר בטלפון "היא התעוררה!" וניתק ניסיתי לקום לקראתו ולא הצלחתי מיד נפלתי חזרה ואז שמתי לב לחבורות על רגליי וידי ולחתכים שעל ידי ועל הקרסול המסובב שלי…. לא הבנתי מה קרה "איפה אני?" שאלתי שוב "את בבית שלי, קוראים לי נייל" "איך הגעתי לפה?" שאלתי אותו "מצאתי אותך בחוץ על הכביש…" הוא אמר בלחש אני נלחצתי ואמרתי "מה קרה לי?????" "אני לא יודע, את זוכרת משהו אולי מישהו שאפשר להתקשר אליו?" לא ידעתי בכלל איך קוראים לי… לא זכרתי כלום "אני לא זוכרת" "את זוכרת איך קוראים לך?" ניסיתי להזכר ולא הצלחתי "לא זוכרת" "אז אני יבחר לך שם" הוא אמר והסתכל לי בעניים לו היו עיניים כחולות ושיער בלונדיני מחומצן…. הוא לא דיבר כמה דקות ובסוף הוא אמר "נורי" אהבתי את השם "אני אוהבת את השם הזה " אמרתי "הסתכלתי לו בעניים והתחלתי להרגיש פרפרים בבטן…. היה חשוך בחוץ והתחלתי להיות עייפה…. פיהקתי "אני רואה שאת עייפה" נייל אמר "כן" בואי אני יביא לך בגדים עלינו ביחד במדרגות והא הוביל אותי כנראה לחדרו…. נכנסתי לחדר הקירות היו לבנים והמיטה הייתה כחולה והיה גם שטיח כחול פרוותי החדר היה נראה מדהים הוא ניגש לארון הלבן בפינת החדר והוציא חולצה ומכנסיים שלו הוא הוביל אותי למקלחת ונתן לי להכנס התקלחתי שטפתי מעליי את כל הלכלוך שהיה עליי המיים נגעו בחתכי על הידיים וזה שרף אבל לא היה לי אכפת….. סיימתי להתקלח, התיבשתי ולבשתי אתת הבגדים של נייל הלכתי לחדר האורחים שנמצא מול זה של נייל… נכנסתי אל החדר הוא נראה בדיוק אותו דבר כמו החדר של נייל רק בורוד התרסקתי על המיטה וניסיתי להרדם ניסיתי ונסיתי ולא הצלחתי….. בסוף קמתי והלכתי אל החדר של נייל פתחתי את הדלת והוא כבר היה ישן נגשתי אלייו ושאלתי אותו בשקט "נייל אני לא מצליחה להרדם אני יכולה לישון איתך?" הוא ענה לי בקול ישנוני "כן" נכנסתי למיטה והתכסיתי בשמיכה היה לי חמים ונעים ליד נייל, נייל חיבק אותי ונרדמתי……


תגובות (7)

נשמע מעניין תמשיכיי !
אפשר להצטרף לסיפור בתור החברה של זאין ? אם כן הינה התיאור שלי -:
שם : אביה
גיל: ( או כמו כולם/ תבחרי את ) – 18
תיאור חיצוני : שיער שחור פחם צבוע , עיניים חומות , גובה ממוצע , רזה
אופי: מצחיקה , נחמדה , ילדותית ושטותית , רגישה , מנגנת על גיטרה אקוסטית , שרה , מכורה לאייפון , חולה על שופינגגג , חולה גם על לקים ועקבים ;-)
מקווה שתוסיפי אותי, ואם באלך את מוזמנת לקרוא את הסיפורים שלי ! ❤❤❤

11/05/2013 02:50

תמשיכי !!!!! אפשר להצטרף עם ליאם ?:)

11/05/2013 02:52

אני מצטערת מאוד כל הדמויות תפוסות….

11/05/2013 02:52

חחחחח ממש יפה ואם בכל זאת יש עוד דמות אז אני אשמח להשתתף…
מחכה להמשך ^_^

11/05/2013 03:02

תמשיכי!!!!

11/05/2013 05:11

לא נורא , תמשיכי מהר !!!!!

11/05/2013 06:01

המשכתי!!!! מקווה שתהנו!

11/05/2013 07:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך