אוהבת אתכם

Tsoml פרק 11

08/09/2015 950 צפיות תגובה אחת
אוהבת אתכם

"אנג׳לה נו באמת רק עוד נשיקה" אמרתי לאנג׳לה מושך לה ביד "נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה…." כולם צעקו מסביבנו והיא הסתכלה עליי ועשיתי לה פרצוף של 'אם חייבים אז חייבים' וצחקקתי "אם תסלחו לנו אני ונייל צריכים לעלות לחדר לדבר" היא אמרה "רק אל תעשו שטויות למה אני לא כ"כ בטוח שסיימון יתלהב לשמוע שנייל התעסק עם הבת שלו" ג׳סטין אמר וכולם צחקו "חה חה חה ג׳סטין רק אל תשכח שאני הייתי שנה שעברה אצלך בבית כשהחברה הקטנה שלך באה לבקר" אנג׳לה אמרה וצחקתי "מי זאת החברה הקטנה שלו" ג׳סי שאלה "זה כבר סוד אחר" היא אמרה וכולנו צחקנו. "אנג׳לה אולי נשיר דואט?אני ואת" אמרתי לה "איזה שיר?" היא שאלה "בואי נשיר all of me" אמרתי "אין בעיות" היא אמרה ולקחנו מיקרופונים
נ.מ אלינור Finally
" אוווו איזה חמודים" אמרתי ללואי "כן…" הוא ענה "בייבי למה את בוכה???" הוא שאל "דביל!!! זה דמעות מהתרגשות" אמרתי "התואילי לרקוד איתי?" לואי אמר "ברור שכן" עניתי והתחלנו לרקוד סלואו ואחר כך הצטרפו גם דני וליאם וזאין עם פרי." cause I'll give you all of me and you give me all of you hooo" נייל ואנג׳לה סיימו את השיר והתחבקו. "אני רוצה לומר משהו" נייל אמר במיקרופון "אנג׳לה מאז שראיתי אותך בפעם הראשונה אהבתי אותך וכל פעם שהסתכלתי עלייך הסמקתי והלב שלי כמעט קפץ ממקומו,ובנשיקה הראשונה הייתי בעננים וכשאמרתי שאני אוהבת אותך שיקרתי" הוא אמר וכולנו היינו בשוק "אני מאוהב בך" הוא אמר ואנג׳לה התחילה לבכות והוא חיבק אותה חיבוק דב "אנג׳לה!! נייל" סיימון צץ משום מקום ועלה על הבמה "אנג׳לה למה לא אמרת לי שאת שרה כל כך יפה??" הוא שאל "אמממ…לאיודעת" היא אמרה "טוב בכל מקרה אנחנו צריכים ללכת למסעדה..שכחת??" הוא אמר "אוי נכון…טוב ביי" היא אמרה ונשקה לנייל על השפתיים וירדה מהבמה לחבק אותי את דני פרי הבנים וכל שאר האנשים והיא וסיימון הלכו.
"אוי שיט אבא תחזור לבית של הבנים שכחתי שם דברים חשובים" אמרתי והוא עשה כרצוני "היי אלי" אמרתי כשנכנסתי לחצר "היי מה את עושה פה??" היא שאלה "שכתי פה את הדברים שלי באתי לקחת" עניתי ונכנסתי לבית והייתי בשוק ממה שראיתי "נייל חתיכת בנזונה" צרחתי וכולם נכנסו הביתה "אתה פשוט חתיכת מזדיין!!" צעקתי כשראיתי שבחורה יושבת עליו והם מתנשקים. הוא קם והתקרב אלי "מי את שתגידי לי מה לעשות?" הוא שאל ויכולתי להריח שהוא שיכור אבל היה לי איכפת "ומי הזונה שהרסת?" שאלתי מנסה לא לבכות ולפתע הבחורה קמה ובאה לעברנו….ויש כשהיא עמדה מולי נתתי לה סטירה "איך יכולת חשבתי שאת חברה" אמרתי "תמיד היה לי מין קראש כזה על נייל" היא אמרה "שונאת אותכם!!" צעקתי ורצתי למעלה ואלי פרי דני ובנות מליטל מיקס ואליסון בעקבותיי "תקשיבו אני יקח את הדברים וילך לאבא שלי" אמרתי "טוב…אבל שתדעי שהם ישלמו על זה ואם את צריכה משהו תתקשרי" ג׳סי אמרה "תעשו מה שבא לכם איתה אבל תהיו עדינים עם נייל….הוא שיכור" אמרתי "איך את יודעת?" שאלו לי אן וג׳ייד "הרחתי את הבל הפה שלו כשהוא דיבר איתי למטה." אמרתי "חיבוק קבוצתי" צעקתי והתחבקנו ואז ירדתי למטה וכולם הסתכלו עליי עם פנים מביעות רחמים "אני בסדר ותהיו רכים עם נייל ותמסרו לבוגדת שהתנשקה איתו שאני שונאת אותה" אמרתי ויצאתי מהדלת עם הדברים שלי ברימה למכונית .

.

נ.ב
דיירקשנית בלב אני מחכה כבר לפרק חדש משלך.
אוהבת


תגובות (1)

הייייי
יואו איך התגעגעתי אליך!!!!!!
אז סורי שלא הגבתי כי אם קראת את התגובה בהודעה שלך (וחסר לך אם את מקיימת אותה) ראית שההיתי קצת בעננים בזמן האחרון אז סורי, סורי, סורי, סורי, סורי……….
אז מחר ומחרתיים זה יומיים אחרונים ללימודים לפני החופש (יום כיפור-אז אני מאחלת לך גמר חתימה טובה, וסליחה אם פגעתי בך.)
אז אני מבטיחה לך שאני יעלה פרק או ביום חמישי (24/9/15) או ביום ראשון (27/9/15).
אני בטוחה שאת יודעת עד כמה אני אוהבת כשאנחנו מכתבות בתגובות (חחחחח איזה פדחנית אני).
דבר אחרון אני מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד , מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד , מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד , מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד , מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד , מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד , מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד , מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד , מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד אוהבת את הסיפורים שלך (איזה קיטצי).
טוב חפרתי לך מספיק.
Love You❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
נשיקות וחיבוקים
ביוש.

20/09/2015 00:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך