תאהבו בתקווה

Tsoml פרק 12

20/09/2015 873 צפיות תגובה אחת
תאהבו בתקווה

ירדתי למטה וכולם הסתכלו עליי עם פנים מביעות רחמים "אני בסדר ותהיו רכים עם נייל ותמסרו לבוגדת שהתנשקה איתו שאני שונאת אותה" אמרתי ויצאתי מהדלת עם הדברים שלי בריצה למכונית.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נ.מ אנג׳לה
"אנג׳לה חכי!" לואי צעק אליי "כן לואי" אמרתי מנסה להסתיר את הדמעות "שכחת את זה" הוא אמר וחיבק אותי "תודה לואי אתה החבר הבן הכי טוב שלי ממש כמו אח הייתי צריכה את החיבוק" אמרתי "בכל פעם" הוא אמר ושנייה לפני שהוא הלך הורדתי את הצמיד שנייל קנה לי "למה את מורידה את זה?" הוא אמר "הבאתי לנייל את הלב שלי והוא ריסק אותו לחתיכות ועכשיו אני ישבור את הלב שהוא נתן לי" אמרתי בדמעות וזרקתי את הצמיד על הכביש והוא נדרס על ידי מכונית ונשבר "אנג׳לה!למה עשית את זה?זה באשמת ג׳נה!" לואי צעק לי ומיד כולם יצאו מהבית והסתכלו על הצמיד המרוסק ופתאום נייל הגיח בין כולם "אנג׳לה אני כל כך מצטער! הייתי שיכור" הוא אמר מתקרב אליי "תפסיק כבר! והפעם הדרך אל תוך הלב שלי תהיה הרבה יותר קשה מלהקדיש לי שירים" אמרתי ונכנסתי לאוטו "ג׳נה שלא תעזי לדבר איתי אף פעם ועם כל השאר אני ישמור על קשר…." אמרתי "אנג׳לה אל תלכי" נייל אמר לי כשדמעות בעיניו "היה נחמד להכיר אותך נייל הורן" אמרתי ואבא שלי נסע משם.
"וואו" אבא שלי אמר במסעדה אחרי שסיפרתי לו את כל מה שקרה "אני מצטער אבל מחרתיים הצילומים לקליפ החדש שלהם ואת הבמאית והמפיקה" הוא אמר "א..א..אבל" התחלתי לומר "אין שום אבל! את תצלמי את הקליפ" הוא אמר לי "חשבון בבקשה" הוא קרא למלצרית שלנו שילם, ונסענו הביתה.
**הם הגיעו הביתה**
"We could have had it all rolling in
the deep you had my heart…"
הטלפון שלי צלצל וזה היה לואי והרגשתי ממש רע לסנן אז עניתי "כן לואי.." עניתי "אנג׳לה מה הסקייפ שלך?" הוא שאל "אנג׳להקאוול" אמרתי "אהה תודה" הוא אמר ולפני שהספקתי לשאול אותו למה הוא רצה את השם הוא ניתק ואחרי כמה דקות קיבלתי שיחה בסקייפ מ'טומוטומלינסון' ועניתי והבנים (לא כולל נייל) והבנות (הבנות מליטל מיקס, פרי אלי ודני) הופיעו על המסך "היי" הם אמרו "שלום וביי" עניתי "אנג׳לה חכי רק רצינו לדבר" אמר לואי "דברו" אמרתי "זה בעניין הקליפ….רצינו לדעת" ליאם התחיל לומר ונקטע ע"י מישהו שנכנס לחדר שלי "אבא!כמה פעמים אני צריכה לומר לך…" התחלתי לומר וכשראיתי אותו לא האמנתי "איידן!" צעקתי "איידן?" כולם שאלו "אנג׳לה כל כך התגעגעתי!!" הוא אמר וחיבק אותי "אנג׳לה???את בגדת בנייל?!?!" ג׳ייד צרחה "מה?איכ!לא!אומייגאד!!!" אמרתי "אז מי זה?" פרי שאלה "תכירו זה איידן האח הגדול שלי" אמרתי
**סטוופ**
איידן בן 22 הוא גר בבוסטון ולומד משפטים. יש לו עיניים חומות ושיער חום הוא גבוהה ושרירי והוא משחק כדורגל בתור תחביב והוא אח של אנג׳לה
*המשך*
"אהה…מגניב" הארי אמר ופתאום נייל נכנס לחדר הוא היה נראה נורא! העיניים שלו היו אדומות מדמעות והוא הסתובב עם מכנס ארוך וסווטשירט מוכתם עם כתמי אוכל "אנג׳לה? מה קורה כאן?!את בגדת בי?" הוא שאל "נ..נ…ניייל..זה לא מה שזה נראה" אמרתי מגמגמת "כן בטח! את רק חיפשת תירוץ להיפרד ממני נכון?" "את פשוט כלבה!" הוא צעק "היי ! אל תקרא לה כלבה" איידן צעק ונייל יצא מהחדר "אנג׳לה למה נפרדת ממנו?" איידן שאל וסיפרנו את כל הסיפור מהתחלה.
"בכל מקרה מה קורה עם הקליפ?" זאין שאל "אוקי…מחרתיים בארבע בבוקר אנחנו נפגשים איפה שמצלמים את הקליפ וזה יהיה ממש מגניב!! אתם תשחקו ותרוצו ותהיה מסיבה ויהיו בנות" אמרתי צוחקת מהמילה האחרונה "איזה מן בנות?" הארי שאל "בנות" עניתי וכולם צחקו "טוב אנחנו צריכות ללכת…"אלי אמרה "כן הבנות צריכות ליסוע לבית לישון ומחר הן יוצאות לסיבוב הופעות דני צריכה לחזור לחזרות של הריקודים ואני נוסעת להורים שלי"אלי הסבירה "אהה..באסה" אמרתי "הייתי מזמינה אתכן לישון אצלי ואז לא תצטרכו ליסוע כל כך מאוחר" אמרתי "אפשר שנישן אצלך " דני אמרה "כן…טוב נהיה אצלך עוד כמה דקות" הן אמרו והלכו "טוב ביי בנים ותדאגו לנייל" אמרתי וניתקתי את השיחה.


תגובות (1)

היוש
התגעגעתי אליך ולסיפורים שלך❤❤❤
תמשיכי
❤❤❤❤LOVE YOU❤❤❤❤

20/09/2015 11:04
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך