הינהההההההההההה תהנווווו

U cant -פרק 2 פאנפייק על לארי סטיילינסון

הינהההההההההההה תהנווווו

״ היי״ אמרתי ללואי שישב בסלון קורא את אותם הדפים שלוסי מסרה לו גם , והרגשתי כאב פתאומי בלב שלי . הוא הינהן בראשו והסתכל אליי .נשארתי על שטיח הכניסה של הבית שלנו, הרגשתי כמו זר .לא רצוי .״ כנס .״ שמעתי את קולו של לואי מטפס על גרונו ומבטו האוהב נעלם מעיניו היפות .״ לואי … ״ אמרתי בגמגום ופסעתי לשבת ליידו .״ למה זה צריך לקרות?״ לואי אמר והתקרב אליי .״ כי יש הומופוביות בעולם ,״ אמרתי בכעס וציטטתי את מילותי של סיימון .״ אני יתגעגע אלייך .״ לואי אמר והניח את הדפים על הרציפה וחיבק אותי .״ למה אנחנו צריכים להתרחק?״ שאלתי אותה מבולבל ומחזק את החיבוק .״ ההנלה אומרת לנו מי להיות ומה לעשות ..״ לואי אמר והתנתק מהחיבוק והתחיל לשחק בתלתלי .״ אפשר להיות ביחד בבית לא? לא צריך בכלל לא להיות יחד.״ ניסיתי להיות אופטימי למרות שנשברתי.. ״ יש המון פפרצי .״ לואי אמר ונשכב על הברכיים שלי . ״ אז מה.. אנחנו מתרחקים הא?״ אמרתי לו והסתכלתי בדמעות שיורדות על הלחיים שלו .״ כן.. ״ הוא ענה לי וחייך חיוך מאולץ .״ העולם אכזר.. לא כולם אנשים טובים… רובם, טוב .. שונאים אנשים שיש להם נטייה מינית שונה משלהם ..״ לואי הסביר לי והתחכך בברכי . ״ כן…״ אמרתי לו ובהייתי בו בחוזקה , שהמראה שלו ייחרט בראשי .
———–
״ בי לואי .״ אמרתי לו מחזיק את המזוודות שלי .״ בי.. אני יתגעגע ..״ הוא אמר עוזר לי להכניס למכונית את המזוודות .״ לפני שאנחנו נפרדים .. אפשר נשיקה?״ שאלתי אותו משועשע ועצוב .הוא חייך ופסע לעברי . ״ היי, תתרחקו .״ דני תפס בידו של לואי והרחיק אותנו אחד מהשני . הכאב שלי חנק אותי יותר מכל מה שהיה עד עכשיו . ורק ראיתי את לואי שבור שם.. עומד ובוהה במכונית ..


תגובות (5)

תמשיכי!!!!
מעין חולה עלייך יפה שלי!!!!!
יואר מיי לוב!!!

25/08/2013 06:42

וואו זה כול כך עצוב :(
תמשיכי

25/08/2013 06:43

תמשיכי! די אני בוכייה ~מעצב~

25/08/2013 07:07

את ממשיכה?

25/08/2013 11:12

תכף ממשיכה :)

26/08/2013 04:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך