תהנו :)ואתם רוצים שאני ימשיך את הוואן שוט על לואי ?

U cant -פרק 3 פאנפייק על לארי סטיילינסון

תהנו :)ואתם רוצים שאני ימשיך את הוואן שוט על לואי ?

אנדי קחי את הארי לבחור דוגמנית , יש לו לוח זמנים צפוף וזה צריך להיות בין 4 עד ל6. ״ סיימון אמר לאנדי, המזכירה הנוספת של סיימון .״ אתה יודע שזה לא בסדר.״ היא אמה וניתקה את הטלפון . השתחררה שתיקה מביכה והשיער הבלונדיני והיפה שלה התנעונע על כתפייה .״ פשוט תעשי את זה .״ הוא אמר לה והלך משם . הכאב של אנדי טיפס על העיניים הכחולות והגדולות שלה . דמעה נפלה מהדאגה שלה . למה שהיא תדאג לי ככה? . עברתי בשקט ופניי עייפות וכבדות . גופי הרגיש ממש כבד והחזקתי להב פתוח שאיתו שיחקתי בין האצבעות שלי והוא חתך אותם בדממה בתוך האגרוף שלי . ״ איפה לשים את המזוודות?״ שאלתי את אנדי מוציא נחירת בוז מאפי . ״ אני יעזור לך .״ היא אמרה בפזיזות ורצה על העקבים האדומים שלה בצליעות, מה שתמיד גרם לי לצחקק . היא לקחה ללא שאלה את המזוודה שהחזקתי ביד שמאל ועלתה למאלה . הפנים שלה היו מסכנות והיו קרובות במיוחד לפניי . הרגשתי את הנשימה שלה תופכת על אפי , החזה שלה נגע בשלי ונגעלתי. זזתי מאט לאחור והיא משכה את המזוודה והוראה לי לבוא אחרייה . ״ הארי- אנחנו הולכים למודל קרוז ״ אנדי אמרה באנחה ונתנה לדני לקחת את המזוודות לתוך המכונית . ״ בשביל מה?״ שאלתי אותה ונשענתי על עמוד חשמל .״ אתה יודע למה . עכשיו כנס.״ היא אמרה והרגליים שלה נכנסו למכונית ופינו לי מקום לישיבה .״ ילד? ״ היא ציחקקה .״ זה לא מצחיק .״ ליגלגתי אלייה ונכנסתי בכבדות למכונית .״ זה לא פשוט אני יודעת.. אבל ככה זה … זה יגמר בסוף.״ אנדי אמרה וראתה שאני לא. חוגר את החגורה שלי , אז היא חגרה את החגורה שלי על גופי . ״ כן בטח.״ אמרתי בבוז ונשענתי על החלון .״ די הארי … ״ היא אמרה וליטפה את ראשי .
————-
״ אדון סטיילס שלום , גברת סמסאיד , כנסו.״ גברת מציקה לחצה את ידי ואת ידה של אנדי . שנאתי שקוראים לי אדון סטיילס . אני לא איזה ראש ממשלה … נכנסתי לאתר , שהיה ממש גדול , והלוגו מודל קרוז התנוסס בכל מקום . פנים נשיות הודבקו על כל קיר ,תמונות של בחורות רזות בתחתונים הועברו מצד לצד על ידי אנשים .״ בואו אחריי .״ הגברת עם הקול המציק הלכה לעבר מקום גדול ואני נגררתי אחרייה ללא רצון , כשאנדי מנסה לגרום לי ללכת יותר מהר . נכנסנו לאולפן ממש קר .״ זה לא הקפה שלי! חתיכת טיפש!״ קולות מעצבנים של בחורות כפויות טובה צרחו . כשנפרדתי מלואי שנאתי כמעט כל דבר , נהיית ממש דיכאוני , ממש כעסתי על העולם . ״ איפה הסלט שלי?! ליליאן! ״ עוד קולות מעצבנים ובחורות בהלבשה תחתונה הלכו בצליעות על נעליי עקב , מה שהזכיר לי קצת את אנדי , רק שהיא עושה זאת בחינניות .״ בנות , זה מר סטיילס , והוא.. רוצה למצוא חברה .״ הגברת המעצבנת אמרה והציגה אותי לבנות . הם פערו את עינהם , חייכו ושיחקו בשיערם .״ היי״ כולן פתחו את פייהם במקהלה. ״ הוא יבחר את היפה ביותר !״ הגברת אמרה את המילים הלא נכונות כלל , אם היא טיפשה אני לא אבחר בה .. אני בכלל לא בקטע של בנות! . פתאום ראיתי מישהיא יושבת בשקט עם בגדים ארוכים , וזה היה מפתיעה , מישהיא עם שיער אדום ושקט , עם עיניים כחולות ונעימות.. הנמשים שלה קפצו על פנייה . הלכתי כאיוור וחציתי את הבנות האחרות .״ אותה ״ אמרתי בקול מורם והצבעתי אלייה בחוסר לב . היא הייתה מופתעת .״ או..אותה ?״ הגברת המעצבנת מילמלה .״ מה עם אנג׳לינה? היא חמודה.״ היא ניסתה לשכנע אותי . ״ אני בוחר בה.״ אמרתי וגופי חש יותר כבד ונהייתי חיוור ודיכאוני ממה שהייתי .״ מה הבעיה בה?״ שאלתי את הגברת . ״ היא ביסקסיאלית! היא בתהליכי פיטורין ..״ הגברת הסבירה לי בשקט מבלי שהבחורה האדמונית תשמע . עוד הומופוביות ?! עוד מישהיא ששונא מישהוא בגלל נטיות מיניות שונות ? אני לא מוכן לזה .״ אני בוחר בה ! ולא בכל הזונות המתנשאות שלך . ״ הרמתי את קולי וכל מי שהיה בחדר זקף אוזניים . כולל אנדי והילדה האדמונית .


תגובות (4)

כןכןכןכןכןכן תמשיכי!

26/08/2013 04:40

תמשיי!!
וגם את הוואן שוט של לואי
סורי שהגבתי רק עכשיו אני מתווכחת עם חברה שלי היא לא מפסיקה להגיד לי שלואי הומו

26/08/2013 04:43

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לואי לא הומו >< ואני לא לארי שיפר רק לידע כללי אני פשוט מעדיפה את לארי חחחחח אם הם אמיתיים זה יהיה כייף:) וזה בסדר חחחחחחח

26/08/2013 05:03

מעין חיימשלי תמשיכי :)
וזה לא בגלל הסיפור שלך זה בגלל חברה שלי :(
ותמשיכי גם את הואנשוט

26/08/2013 05:18
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך