U cant -פרק 4 פאנפייק על לארי סטיילינסון

נשארנו כולם שותקים , ואני הרגשתי שאני הולך לחטוף גירוש רצינית ממודל קרוז. אבל לפתע הכל חזר להיות כמו שהיה לפני כמה שניות , והתפלאתי . הבנות חזרו לחייך ולפלרטט איתי כמו שלא קראתי להן ככה. כנראה הן רגילות לזה , או שהן כאלה .״ אז.. אתה בוחר בה.״ הגברת המעצבנת אמרה והרימה את גבותייה.״ כן..״ אמרתי והסתובבתי לבחורה האדמונית . היא פתחה את עיניה ונהייתה קשובה.״ יש לך שם?״ שאלתי אותה בעקשנות .״ אקיירה״ היא אמרה בבישנות וסריקה את שיערה מעל אוזנייה . ״ זה שם ממש מיוחד.״ אמרתי בשחרור והתגלשתי לכיסא הקרוב אלייה .״ תודה ..״ היא מילמלה וחייכה חיוך חושף קמטים יפים של חיוך – מה שהזכיר לי את לואי . ״ ואתה הארי ,ה-ארי סטיילס.״ היא אמרה ולאט לאט הרימה את ראשה ועיננו נפגשו . שתקנו מאט והבטתי בעומקות בעיניים שלה, שצבעם היה כחול – כמו של לואי . שחשבתי על לואי הזזתי את העיניים שלי מיד ושקעתי ברצפה . קמתי במהירות מביכה והבטתי באנדי . היא עמדה מבוישת חסרת סבלנית, אפילו קצת עצבנית , נושכת את שפתייה ורוקעת ברגלייה ללא סבלנות .
״ אז אני יקבע לכם פגישה.״ הגברת המעצבנת שהתגלתה לי כרכזת כל העיניין של הדוגמניות .״ טוב , ביי.״ אמרתי בחדות והלכתי במהירות לאנדי . לא הסתכלי לאקיירה בעיניים ורק רצתי להיות בחיכי אנדי . הרגשתי שהיא תרגיע אותי מאט, כמו אימא כזאת , למרות שבתוך אולפני ההנהלה היא משחקת את תפקיד ה״ תהיי יפה ותשתקי .״ אנדי חיבקה אותי מהצד וראשי נפל אל ראשה .״ אז?״ היא שאלה בנימה רגועה בזמן שהתקדמנו למכונית .״ כלום .״ אמרתי לה ופתחתי את הדלת . ״ מה עכשיו? אנחנו צריכים להיות ביחסי ציבור?״ שאלתי את אנדי בתוקפנות .״ כן .״ היא אמרה בכעס והתיישבה רחוק ממני בצידי המכונית . כל הנסיעה לאולפנים הייתה שתיקה ולא נעימה . אני הסתכלתי על החלון בכעס , ואנדי הסתכלה על החלון בכעס .. למה זה קרה? אני לא יודע ממש . לא דיברתי עם אנדי בכלל כל הזמן שהייתי באולפני ההנהלה ובכלל , ופתאום התחברנו ממש . לא שהייתי חייב לה משהוא, והיא לא הייתה חייבת לי, אבל זה היה נראה שהיא לא הסכימה לי להיות עם אקיירה, כעסה אליי . ואני סתם הייתי מכופר.
״ הגענו זוג ממורמרים.״ דני צעק וזרק אותנו החוצה לאולפנים . ״ שלום! אז את מי בחרת?״ סיימון הופיע בפתאומיות .״ אאוף..״ הוצאתי מגרוני לא מתייחס ומגלגל את עיניי . ״ מה זה אומר?״ סיימון אמר והורא לאנדי להמשיך בעבודתה .״ אוף, אומר , אוף.״ אמרתי לו ונכנסתי לאולפנים .
כולם הסתכלו עליי במבט מוזר . לא ראיתי את הבנים שבוע , וגם לא את לואי . פתאום ראיתי את לואי עובר בכבדות מחזיר כוס קפה לחדר השירות.רציתי להגיד לו שלום, לצחוק איתו .. אבל משהו פשוט לא נתן לי אפילו להתייחס אליו . המילים היו על קצה הלשון אבל לא נתתי להן לצאת . לואי הביט בי במהירות והשפיל את מבטו על הקפה וממשיך ללכת . כמובן שזה כאב לי .
————–
״ הו סוף סוף.״ מילמלתי נשכב על המיתה הלבנה עם ריח ה״חדש״ הזה שאני כל כך אוהב . הורדתי את המזוודות על השטיח האפור הזה של המלונות . התמתחתי מאט והלכתי לשטוף את החתכים מאתמול בבוקר בכף הייד שהקשו עליי . המיים זרמו על החתכים ואני ייבשתי אותם בנייר .
פשטתי את חולצתי וזרקתי אותה על השולחן הלבן .נפלתי על המיתה פותח את השמיכות שהיו מקורבות לסדינים , התקפלתי בתוך המיתה בכיף וקירבתי מעליי את השמיכה מתקרבל בכרית הקרירה ונהנה מהריח של הסדינים הנקיים . הייתי כל כך עייף … מהכל ..
העיניים שלי התחילו להיעצם .
טוק
טוק
טוק
שמעתי דפיקות עדינות בדלת . יצאתי מהתנוחה הנוחה במיתת בית המלון . שיפשפתי את עיניי ופתחתי את הדלת . אנדי הופיעה לבושה בבגדים שונים מאליה שנאלצה ללבוש בעבודה . היא הייתה לבושה בשמלה פרחונית ואולסטר, ושיערה היה חצי מורם עם קשת והפוני ריחף על מצחה .
״ היי הארי , תהייתי אם אתה מרגיש טוב״ היא אמרה לי מביטה בגופי , משהוא שלא היה נעים לי כל כך . כי, טוב בנות אוהבות שרירים , והיא בהתה בזה , אבל לא היה לי אכפת . ״ אני בסדר תודה .״ אמרתי לה ומהתשישות שלי שחכתי לסגור את הדלת ואפילו להגיד לאנדי לעזוב . חזרתי למיתה שלי מתכסה שוב בשמיכה ונענג על הכרית הקרירה . שמעתי את הגיחוך שלה .״ אה, הארי?״ שמעתי אותה מצחקקת ומתקרבת עליי . ועיניי היו עצומות .״ ממ?״ שאלתי אותה שהשפתיים שלי דבוקות אחת לשניה . ״ הבאתי לך מתנה״ היא נשמעה מאושרת וניסתה להעיר אותי .״ מהמ״ מלמלתי להסכמה . ״ הארי?״ היא שאלה שוב .״ ממ?״ עניתי לה מכסה את רגליי בקפדנות . ״ למה לא אמרת לי ללכת ונכנסת למיתה ?״ היא שאלה אותי בשעשוע . ״ ממ.. .״ השבתי לה לא מקשיב לשאלתה .״ אתה לא ממש מקשיב הא?״ היא שאלה מבולבלת.
פתחתי את עיניי . ״את רוצה לישון? ״ שאלתי אותה ברוגע ופתחתי את השמיכה שהיא תוכל לבוא . היא הסתכלה עליי בבלבול. ״ אל תדאגי אני הומו.״ אמרתי לה וחיכיתי שהיא תיכנס למיתה . ״ תודה.״ היא אמרה מחבקת אותי ומתכרבלת בשמיכה של המלון כמוני . היא העבירה את ידה על ביטני וגרמה לבטני להעביר עור ברווז .
ככה ישנו מהבוקר עד הערב , ואחרי שהתעוררנו חזרנו לישון עד הבוקר .
משהוא איתה .. גרם לי, לשכוח.. להנות איתה .. היא .. משהוא


תגובות (4)

תמשיכי!!!
לאב יו מיי לאב ♥♥♥♥♥♥

26/08/2013 06:23

זה מושלם
תמשיכי

26/08/2013 08:37

אין לי מצב רוח עכשיו . אני ימשיך אחרכך.

27/08/2013 12:05

ואייי מושלםםםם!! ♥

30/08/2013 14:45
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך