U cant -פרק 5 פאנפייק על לארי סטיילינסון

ללרוויה :)

״בוקר טוב״ אמרתי לאנדי שעדיין ישנה במיתתי בבית המלון בצורה מצחיקה .״ בוקר טוב .״ היא מילמלה והלכה לסדר את שיערה במהירות בשירותים .״ מתי הולכים לאכול?״ שאלתי את אנדי מחזיק את ביטני ומתייפח .״ עכשיו, בוא תתערגן ונלך.״ אנדי אמרה בשמחה וישרה את בגדייה.״ כן אבל-״ אנדי קטעה אותי .״ אתה בא?״ היא שאלה וזרקה אליי את החולצה שלי .״ אנדי . יחשבו שאנחנו ביחד .״ אמרתי לה בעצב והשפלתי את מבטי .״ הו…״ היא מלמלה וסגרה את הדלת .״ אני יודעת שאתה מתגעגע ללואי .. אבל תצטרך להמשיך הלאה .״ אנדי אמרה בזהירות וירדה לברכיי . ״ איך אפשר להתגבר? זה אהבה .. אי פעם לקחו לך מישהוא שאהבת?״ שאלתי אותה בעצב לובש את חולצתי . ״ כן..״היא אמרה באכזבה ועצב .. לא הבנתי מה ההבעה הזאת הייתה .״ מה? מי?״ שאלתי אותה מופתע ומתעניין .״ זה לא משנה..״ היא ענתה לי מלטפת את ברכיי .״ אז.. אתה לא רוצה לאכול במסעדה ?״ היא שאלה אותי מעבירה את הנושה במהירות .״לא.. נזמין משהוא..״ סירבתי בקלות וחטפתי לה את הפאלפון . ״ אתה יודע שפשוט אפשר לקחת את ה-״ קטעתי את אנדי מדבר בטלפון .״ שלום .. כן״ דיברתי בשקט בפלאפון שלה מחפש מקום שקט .
אנדי נאנחה על המיתה בעצב , וגילגלה את הכרית על רגליה .״ הזמנתי סושי!״ צעקתי לאנדי .״ חשבתי שאתה בקטע של פיצה יותר״ אנדי שאלה מופתעת מזה שאני אוכל משהוא יותר ברי .״ כן אבל אני מתחשב בך.״ אמרתי וקרצתי לה .
———
-נקודת מבט של לואי –
״ זאין?״ דיברתי לאוויר בזמן שאני מוחק כל דבר שקשור להארי מהטלפון שלי .״ מה אחי? ״ זאין בה במהירות בגלל מצבי השברירי .״ אני רעב ״ התלוננתי אליו .״ פיצה בדרך!״ הוא צעק וגרם לי לצחקק .
״ מה אתה עושה ?״ נייל התיישב לידי בשקט .״ מוחק..״ עניתי לו מרוכז בטלפון החם שלי .״ מה מוחק..?״ הוא שאל אותי כמשחק.״ תמונות..״ עניתי לו מתגרע בו ומזיז את עיני השורפות אל נייל .״ תמונות שלי ושל הארי בסדר?״ מילמלתי והרגשתי את עצמי נשבר .״ הו ..״ נייל אמר מכבה את הטלוויזיה .״ אם אתה צריך אותי, לדבר או משהוא.. אני פה תמיד..״ נייל אמר מתופף עליי בקצב .״ אוקי .״ עניתי לו רועד מתיפופיף . ״ גמרתי״ אמרתי בחיבה והנחתי את הטלפון. שמעתי צלצול מהדלת והנחתי שזה שליח הפיצה, בזמן הזה התפללתי שאין לו אחות דיירקשנית . לא היה לי כוח לחתום לו, רציתי רק לאכול וללכת לישון , לאכול וללכת לישון .. אפילו להופיעה כבר לא היה לי בא.
נייל לקח את הטלפון שלי בחשד והתחיל לדפדף בתמונות . הוא התפלא שבאמת אין תמונות של הארי ושלי , כי הצטלמנו ממש הרבה והטלפון שלי היה מוצף בהם . נייל דפדף לתמונה האחרונה , זאת אכן הייתה תמונה של הארי ושלי . הארי חיבק אותי בחיבה ועיניו נוצצות , ואני עצמתי את עיני ונראה כי התענגתי על מגעו . ״ זה כזה חמוד״ נייל מלמל ומיהר להחזיר את הטלפון .״ מה אתה עושה ?״ שאלתי את נייל בתוקפנות וחטפתי ממנו את הטלפון .״ הא .. אני ״ נייל דיבר בפחד ונרתע . הבטתי לתוך הטלפון וראיתי את התמונה שלי ושל הארי, זאת שרציתי לשמור למזכרת .״ כנראה ששחכתי תמונה אחת .״ אמרת בכעס ומחקתי את התמונה . חבל.


תגובות (3)

מעין!!!
כתבת מושלם!!
תמשיכי!!!!
וגם את השני :)

27/08/2013 13:04

לללללללללללללללללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!
תמשיכי עכשיו,
דחוף במהירות,
לא שואלת!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

28/08/2013 07:19

זה נורא עצוב :׳(
תמשיכי

28/08/2013 07:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך