U cant -פרק 6 פאנפייק על לארי סטיילינסון

-עדיין נקודת מבט לואי –
הלכתי ברחבי לונדון הקרה עם ליאם , כל רגע עוצרים לחתום ולהצטלם . כבר היה לי קשה , לנו כבר היה קשה . רצינו רק לנוח. נשאר רק סוף השבוע ולאחר מכן חוזרים לשגרה . ״ תוכל לחתום לי על זה ?״ ילדה בלונדינית בגיל ההתבגרות שאלה בנימוס והעבירה אליי תמונה שלי ושל הארי .״ בטח ..״ מילמלתי ובהיתי בתמונה . זאת היתה תמונה ישנה , שבאותו זמן היינו מאושרים ביחד . אבל זה נגמר, אסור לחשוב יותר על הארי .״ בבקשה״ אמרתי ברוגע והחזרתי לילדה את התמונה. הילדה רצה וחיבקה אותי חיבוק מלטף .״ תודה לואי אני אוהבת אותך״ היא מלמלה . הרבה זמן לא שמעתי ׳ לואי אני אוהב/ת אותך׳ זה היה לי חסר .
״ בי בנות!״ ליאם צעק והלך משם שמשך בידי . ״ אתה רוצה לאכול?״ ליאם שאל וחיבק אותי מהצד .״ נה..״ החזרתי לו מתעסק עם רוכסן מעילי .״ יש פו פטיו טוב״ ליאם ניסה לשכנע אותי ושחרר מאט את אחיזתו .״ לא זה בסדר ליאם, רק בו נחזור .״ שחררתי לאוויר ושיניתי כיוון לעבר הבית של זאין .״ נו?״ התעצבנתי על ליאם שהלך בקצב איטי .״ אני בא״ הוא אמר ונגרר אחרי בצעדים קטנים .
—————
״ הלואה״ ליאם צעק שפתח את הדלת . ראיתי שזאין ונייל ישבו בחדר האח של זאין, שזאין לא הדליק מזה הרבה שנים .. הם ישבו ליד האח רואים סרט ועל כל אחד שמיכה . זה היה מראה ממש חמים, רציתי להצטרף ! ״ באלי גם״ צעקתי בחיבה ומשכתי את השמיכה של זאין ופשטתי מעליי את מעילי , והוצאתי את גרבי . נאנחתי . ״ אתה מרגיש יותר טוב ?״ זאין שאל מתעלם מהעובדה שהשמיכה המחממת שלו עבדה . ״ קצת אתה יודע ..״ מלמלתי לו מנסה לשקוע בסרט שהוקרן על הטלוויזיה .״ אוקי..״ הוא אמר והלך להבי שמיכה נוספת .
ארבעתינו ישבנו מכוסים בשמיכה ליד האח מלבד ליאם, שישב מבלי שמיכה כי הוא טען שהשמיכה מגרדת לו .
לאט לאט נרדמנו יחידו , כמו תינוקות קטנים . זה היה כיף לשכוח הכל ולהיות עם חברים … הם תמכו לאורך כל הדרך, אבל אני עדיין מרגיש פגוע .
—————–
מוזיקה התנגנה ברקע והמון רעשים . ישבתי על הבר חסר עונים , אפילו לא שותה כלום . האורות מהבהבים וכולם צועקים ונהנים . מי שלא התמזמז בשירותים היה שתוי על הבר או רוקד כמו משוגע . אני לא הייתי כלום מזה . אני רציתי להשתכר ולשכוח מהארי . לקחת איזה בחורה .. אבל .. משהוא לא נתן לי .״ היי חתיך״ בחורה יפה עם בגדים חשופים נגשה עליי . ״ היי..״ מלמלתי בוהה בפנייה השיכורות .״ רוצה לבוא לבית שלי? יהיה מגניב ..״ היא צעקה ולגמה מהשוט שלה .״ אני צריך ללכת ..״ מלמלתי מבוהל לוקח את מעילי ויוצא מהמועדון. כעסתי על עצמי שלא שחכתי מהארי. אני לא יודע אם זה אפשרי ..
—————
-נקודת מבט הארי-
״ היה טעים ״ אנדי אמרה יוצאת מחדר האמבטיה בבגד ים .״ כן גברתי , בגד ים?״ שאלתי אותה בצחקוק .״ אם אתה חושב שאני פה רק בשביל להיות בחדר הזה אתה טועה .. בוא נלך לים!״ היא צעקה מושכת את ידי .״ לא אנדי לא רוצה..״ מלמלתי נשפך על המיתה .״ נו הארי.. אתה לא יכול להשאר פה לנצח ..״ אנדי אמרה מתיישבת לצידי ומלטפת את טלטליי .״ את רק המזכירה , מה את יודעת?״ אמרתי לה בכעס מתיישב מתנוחת השכיבה ,״ הא הארי..״ היא מלמלה מופתעת מתשובתי .״ מה אכפת לך ממני בכלל? את לא מכירה אותי״ שפכתי לאוויר יוצא מהמיתה .״ זה לא נכון , אכפת לי ״ אנדי אמרה בעצב .״ את אמורה לשנוא אותי .. אני הומו ! מה יש לך לחפש פה ? את עלילת הבנים – שלא הומואים מזוינים .״ צעקתי אלייה והתיישבתי בתסכול על הכיסא .״ הארי זה שבנים לוקחים אותי כמובן מאיליו זה לא אומר שאני ככה .. הארי אני או…״אנדי אמרה וקטעה את עצמה ,״ את מה?״ שאלתי טרוד . ״ הא.. כלום״ היא מלמלה בשקט לקחה את דבריה ועזבה את חדר המלון. ואני נשארתי שם , מבולבל .


תגובות (3)

תמשיכי!

30/08/2013 11:14

ווואוו איזה מושלם זהההה!! תקשיבי אין עליךךך!!

30/08/2013 14:55

תודה לאב :) ממשיכה עוד חצי שעה

30/08/2013 23:39
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך