noy_hshs
לארי פוארבררר ..... סיפור ראשון שלי ואואוא תגובות כנות (;

We Can't Stop – 1

noy_hshs 06/11/2013 823 צפיות 4 תגובות
לארי פוארבררר ..... סיפור ראשון שלי ואואוא תגובות כנות (;

"אלף.." מלמלתי שוב. "סטופ" הארי אמר בנחישות. "וו!" צעקתי והמשכנו את המשחק.
"ונצואלה !" הארי צעק.
"וינה!" אמרתי בקול.
"וירוס!" הארי אמר בצעקה.
"הארי וירוס זה לא חיה" אמרתי וגלגלתי עיניים. "כן , זה כן" הוא אמר ושילב את ידיו. "הוא כן , ואני מוכן להוכיח לך" הוא המשיך לדבר. "ואיך בדיוק?" שאלתי מתווכחת איתו גם. הוא לקח את הטלפון והתקשר למישהו.
"לואי , היי זה הארי אני ונוי משחקים שוב ארץ עיר" הארי דיבר בטלפון וכנראה זה היה לואי. "אני מנצח!" הוא אמר והוציא לי לשון. "שקרן" סיננתי בשקט. "עכשיו לואי תענה בכנות , וירוס זה חיה?" הוא שאל ואני מרגישה הוא מתפלל לתשובה חיובית. "מה?!?!? איך לא?.." שמעתי אותו צועק. "אמרתי לך , ניצחתי!" קראתי בקול וקפצתי על המיטה שלי בזמן שהארי ניתק.
"כן ניצחת , עם זה עושה אותך מאושרת" הוא מילמל. "כן , ואתה יודע מה עושה אותי לעוד יותר מאושרת?" אמרתי ונשכבתי לצידו של הארי משחקת לו בשיער המתולתל שלו. "מה?" הוא אמר והסתכל עמוק לתוך עיני החומות. "אתה" אמרתי , ומבלי ששמתי לב הארי הצמיד את שפתו לשפתיי. הרגשתי את חיוכו בנשיקה וגם אני חייכתי.
"נוי" הוא אמר שהתנתקנו , ואני הסתכלתי עמוק בעיניו הירוקות. "כן בייב" אמרתי עדין מסתכלת בעיניים שלו. "אני אוהב אותך" הוא לחש וחיבק אותי חזק. "גם אני אותך" מלמלתי בחיבוק. "מה גם אני?" הוא התנתק וקרץ. הארי אוהב להיות נאהב , אבל גם הוא אוהב לשמוע את זה. "גם אני אוהבת אותך" אמרתי וצקצקתי. "אתה פשוט אוהב להרוס כל רגע רומנטי" אמרתי ונתתי לו סטירות חלשות על הלחי.
"סליחה " הוא אמר נתן לי נישקה בלחי וקם מהמיטה. "את באה איתנו היום?" הוא שאל ושחכתי למה הוא בכלל מתכוון. "מה?" שאלתי בצורה מוזרה. "את באה איתנו להשקה היום?" הוא שאל ועיניו הבריקו. "אתה יודע שאני לא אוהבת את כל הפירסום הזה" אמרתי וראיתי איך הוא מגלגל את עיניו בכעס.
"כן אני יודע , ואני לא מבין אנחנו כבר יוצאים שלושה חודשים ושכל פעם הצלמים מצלמים אותנו ביחד ושואלים אותנו עם אנחנו יוצאים , את אומרת לא " הוא אמר בכעס מתרחק ממני כמה שאפשר ונותן בוקס לקיר. "הארי" אמרתי בלחש מתקרבת אליו. "נוי.לא דיי נמאס לי" הוא המשיך לכועס והמשיך להתרחק. "הארי אתה לא יכול לכועס עלי , אני לא רוצה לקבל שנאה!" אמרתי גם בכעס. "אבל את לא!" הוא הרים את קולו. "אני כן , אתה יודע את זה uאתה לא יכול להכחיש ! גם שאני אומרת לכל העולם שאנחנו ידידים אז יש את הבנות שחושבת שאת ולואי יוצאים ומקללות אותי בטוויטר , הארי זה קשה אתה צריך להבין את זה" הרמתי את קולי ויכול להיות שצעקתי.
"אבל אני לא יוצא עם לואי ! אני יוצא איתך , פאקינג שלושה חודשים !!! " הוא צרח ועיניו הראו את כל הכעס שבגופו. "אני לא יודעת מה להגיד לך" מלמלתי בלחש פוחדת להסתכל עליו. "האמת , שגם אני לא , ביי נוי" הוא אמר חסר רגש ויצא מחדרי ומביתי .

ושוב מרגע יפה זה נגמר לרגע מכוער ואפילו כואב , ושוב זה אותו ריב עם אותו טענה ! הארי מתי תבין שאני אוהבת אותך אבל אני לא עדין מוכנה להפיץ את זה בעולם , וממה שאני הכי מפחדת זה שמתי שאני יהיה מוכנה אתה לא תהיה פה!


תגובות (4)

אני לא לארי שיפר!

ואת תמשיכי!

06/11/2013 09:48

אני גם לא לארי שיפר אבל אני מאוהבת בלארי שיפר ואת כרגע ממשיכה כי הכתיבה שלך ממש יפה וגם כי הסיפור נשמע מעניין!!

06/11/2013 10:15

תמשיכי!
ואפשר להצטרף? אם כן הנה תיאור
אני רוצה עם נייל ואפשר שהיא תיהה אקסית של משהו? לא חייב
שם : לורנס
גיל : מה שצריך
מראה : שיער מתולתל בצבע חום עיניים חומות בהירות וגומה בלחי שמאל
והנה קישור לאיך שהיא נראת: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQmeRB1VNmdI-yQ933DBBDfbDjCg-iSnj3e-3EjsxEmZSkaVW5qaA
יש לה קעקוע בכתף שכתוב עלי "i hate my life" ואף אחד לא יודע מזה
אופי: שונאת את החיים שלה חצי ערסית חצי נורמאלית
מי שלא יקשיב לה לא יגמור בטוב
אבל רק מי שיקיר אותה ממש ממש טוב ידע שהיא: מצחיקה שובבה עקשנית ביישנית מאוד חברה נאמנה
אבל היא לא נפתחת בקלות לכולם (היא נפתחת רק לחברה הכי טובה שלה)
לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון ולא ניתנת להשגה בקלות
ולא נותת את המספר שלה לכל אחד
וגם אוהבת לשיר (בלי שאף אחד שומע אותה) וגם אוהבת לשמוע שירים תוך כדי שהיא מטיילת והיא גם חותכת את עצמה ואף לא יודע מזה
ההורים שלה היו גרושים ויא גרה אצל אמא שלה ואחרי שנה אמא שלה מתה מהמחלה ואבא שלה לא רוצה אותה
אז היא גרה ברחוב כמה ימים עד שאישה אחת לקחה אותה לבית שלה (האישה עשירה) וטיפלה כמו הילדים שלה (היו לה עוד 2 ילדים)
דת: יהודייה חילוניה וכל פעם הולכת עם שרשרת של מגן דוד
וסגנון לבוש: לא הולכת עם גופיות בגלל הקעקוע ואוהבת ללכת עם קצר אבל לא יותר מידי קצר וחשוף
ואפשר עוד 2 דמויות ללואי וזאין?
אם כן הנה תיאור
ללואי- שם: אלינור קלדר (החברה האמיתית של לואי)
מראה: שיער חום גלי ועיניים חומות
לזאין- שם: פרי אדוארדס (הארוסה האמיתית של זאין חייחי)
מראה: שיער בלונדיני חלק ועיניים כחולות

06/11/2013 10:16

יורדת לי דמעה

06/11/2013 10:41
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך