זה סיפור חדש שכתבתי מקווה שתואהבו ♥♥

whan i look at you -הקדמה

17/09/2013 1011 צפיות 13 תגובות
זה סיפור חדש שכתבתי מקווה שתואהבו ♥♥

"אנג'ל תתעוררי " אמא צעקה מן הסלון .. , פקחתי את עיניי והבטתי בשעון שמוצב ליד מיטתי הנוחה שעה 7:00 בבוקר ! מה היה לה כל כך דחוף ?! הייתי לבושה בפיג'מה : http://www.polyvore.com/untitled/set?id=35899091 ולאחר מכן נעלתי את הנעלים (אלה שבסט ) צחצחתי את שיניי אספתי את שיערי , וירדתי למטה לסלון . אמא אבא ואחותי בת ה- 4 ג'סיקה ישבו על הספה הגדולה בצבע שמנת , ואחי הגדול בן ה-17 , דניאל ישב על כורסא שוכנת לספה שבה הוריי ישבו , ואני התיישבתי על הכורסא שנראת בדיוק כמו הכורסא שבה דניאל ישב , שהיא הייתה מול הכורסא שלו .
"בוקר טוב לכולם " אמרתי בחיוך , "בוקר טוב " הורי וג'סיקה השיבו ,אך היחידי שלא השיב לי "בוקר טוב " זה היה דניאל שישב בפרצוף חמוץ למראה . "בוקר טוב דניאל ! " הדגשתי בעודי רומזת שאני מחכה לתשובה , "בוקר ממש ממש טוב !" הוא השיב בציניות מוחלטת.
"אוקי , אפשר לדעת מה קורה כאן ?! " אמרתי מחכה לתשובה .
"אנחנו חוזרים ללונדון! נכון שזה מרגש ?! " דניאל השיב שוב בציניות.
"מתי ?" שאלתי .. "מחר בבוקר " אמא אמרה מחייכת . "אני לא מאמינה ! חוזרים ללונדון ?!" שאלתי מופתעת , "לא שמעת מה אמא אמרה ?! " דניאל צעק עליי ועלה לחדר שלו בעודו אומר בקול רם "אני הולך לארוז " , "אוקי מישהו כאן קצת עצבני " אמא אמרה .

סטופ , תעצרו הכל !
לא כדאי שתבינו פה כמה דברים ?! (:
קוראים לי אנג'ל ילדה טיפוסית בת 16 שחיה בישראל עם משפחתה , נולדתי כאן בישראל אני יהודיה , כשהייתי בגיל 6 ודניאל היה בן 7 (ג'סיקה הקטנה עוד לא נולדה ) עברנו ללונדון עקב עבודה חדשה שאבי קיבל בתור סוכן מכירות של חברת היי טק מכובדת . הצלחתי להשתלב יפה למדתי מהר את השפה האנגלית והכרתי המון חברים .
אבל בגיל 14 אבא החליט שהוא עוזב את העבודה כי הוא רצה לחזור לישראל , עזבנו את לונדון ואת כולם . והנה עכשיו אנחנו פה יושבים כמעט כולם מקבלים את הבשורה על כך שחוזרים ללונדון לצמיתות !
דניאל הוא אחי בן ה 17 שכלל לא מרוצה מהעובדה שחוזרים לשם .. ולמה ? יש לו חברה ! כבר שנה הם ביחד ומה הוא צריך לספר לה עכשיו ?! אני מבינה אותו לגמרי . דניאל ואני האומנם אחים אבל אנחנו מספרים הכל אחד לשנייה כמו ידידים הכי טובים ! בחיים לא שנאנו את השנייה . וג'סיקה הקטנה .. אני כל כך אוהבת אותה היא בת 4 וכבר יש לה חבר חחח אבל מובן שזה רק כמו אצל הקטנים .. אין כבר נשיקות ובגידות –אני מתלוצצת – .
ואני ?! בת 16 ישלי דיי הרבה חברות וחברים אבל את האהבה האמיתית שלי עוד לא מצאתי . כלומר לא התנשקתי מעולם כי הרגשתי שזה לא נכון ולא הזמן הו לי מלא חברים אבל זאת לא היתה באמת אהבה .

אני-http://www.polyvore.com/prettygirls/thing?id=15141869
כולם חושבים שאני יפה אבל את האמת .. זה לא מה שבאמת אכפת לי .. אני מתה על מוזיקה אני מנגנת על פסנתר וגטרה ואני גם שרה .. וכתבתי כמה שירים (: ואת האמת אף אחד בחיים לא שמע את השירים שלי ולא שמע אותי שרה . אני מעדיפה את זה ככה .
סטייל חח האמת היא שאני אוהבת כובעים "NY" שליטה .. נעליים לפעמים עקב ולפעמים סתם נעליים של"סופרה, אולסטאר ,נייק , אדידס "
אנד דיס איז מיי לייף (:


תגובות (13)

וואי תמשיכי :)

17/09/2013 03:27

תמשיכי נשמע ממש מעניין
ועם יש אפשרות להצתרף עם נייל אז אני ממש אשמח
שם- לירון
גיל-מה שצריך
תיאור- עיניים ירוקות ושער שחור ארוך גוף ממצוע ונראת טוב
אופי-אוהבת לרקוד לבשל וללכת לקניות מתה על החיים שלה למרות שהיו לה עליות ומורדות לא מתאהבת בקלות אבל ברגע שהיא פוגשת את האחד אז היא תתאהב בו על המקום מתי שהיא מתוסכלת היא הולכת למקום מבודד…

אבל רק עם זה על וואן די ויש סיכוי שתוכלי להוסיף אותי חח תמשיכייי

17/09/2013 03:37

חחח זה כן וואן די ואין בעיה אני יוסיף אותך ❤

17/09/2013 03:47

הסיפור נשמע super cute נראה לי ככה אומרים מחכה להמשך חח

17/09/2013 04:08

חחח תודהה ❤❤

17/09/2013 04:16

וואיי אפשר גם להיצטרף למי שפנוי ולהיות אחות תאומה של זאיין??
שם : תהל
גיל : מה שצריך
תיאור : שיער חום חלק גלי , עיניים חומות בהירות , (היא אחות תאומה של זאיין) היא נמוכה יחסית לזאיין והיא שונאת את זה ומתלוננת תמיד שהיא ירשה ממנו את היופי אבל לא את הגובה , והוא תמיד אומר לה שזה הכי חמוד והכי יפה וגם לואי אומר לה את זה
היא וחברה של זאיין ממש לא מסתדרות כי היא רגילה לזה שזאיין אוהב רק אותה והיא לא רגילה לזה שיש עוד מישהי…
כי הוא תמיד שמר עליה ואהב אותה וגונן עליה אבל היא מבינה את זה שהוא תמיד יאהב אותה וישמור עליה ונהפכת להיות החברה הכי טובה של חברה של זאיין בסוף…
היא משחקת אותה קשוחה בגלל החבר הקודם ששבר לה את הלב
ובגלל זה כולם חושבים שהיא לא צריכה יותר מידי צומת לב כי היא מסתדרת בעצמה ולכן הם לא שמים אליה לב כל כך עד שהיא לא יכולה לסבול את זה יותר ואז כולם שמים לב לזה שהם בכלל לא היתייחסו אליה.. ובמיוחד זאיין.. אבל בסוף הם משלימים כמו תמיד :)
היא אלופת מתיחות , והיא מתחרה בלהקת ריקוד שלה והיא הרקדנית הראשית שם , היא אף פעם לא תעשה קעקוע אבל היא אוהבת בנים עם קעקועים אבל לא על ממש כל הגוף , ומשהוא טיפשי – היא לא יכולה לראות גופיות אחרת היא מתחרפנת למרות שהיא רזה..
והיא עובדת בחנות בגדים.. :)

17/09/2013 04:32

מושלם;!!
תמשיכי!!!
ואפשר להצטרף להארי? אם כן הנה תיאור
שם : שירה
גיל : מה שצריך
מראה : שיער מתולתל בצבע חום עיניים חומות בהירות וגומה בלחי שמאל
והנה קישור לאיך שהיא נראת: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQmeRB1VNmdI-yQ933DBBDfbDjCg-iSnj3e-3EjsxEmZSkaVW5qaA
יש לה קעקוע בכתף שכתוב עלי "i hate my life" ואף אחד לא יודע מזה
אופי: מצחיקה שובבה עקשנית ביישנית מאוד חברה נאמנה
ולא נפתחת בקלות לכולם (היא נפתחת רק לחברה הכי טובה שלה)
לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון ולא ניתנת להשגה בקלות
ולא נותת את המספר שלה לכל אחד
וגם אוהבת לשיר (בלי שאף אחד שומע אותה) וגם אוהבת לשמוע שירים תוך כדי שהיא מטיילת והיא גם חותכת את עצמה ואף אחד לא יודע מזה
והיא ברמנית במועדוני לילה וכל אחד מתחיל איתה שם
בבוקר היא עובדת בננדוס
אבא שלה בכלא אחרי שהוא רצח את אמא שלה
והיא עכשיו מפרנסת את עצמה וכל פעם עוברת דירה
דת: יהודייה חילוניה וכל פעם הולכת עם שרשרת של מגן דוד
וסגנון לבוש: לא הולכת עם גופיות בגלל הקעקוע ואוהבת ללכת עם קצר אבל לא יותר מידי קצר וחשוף

17/09/2013 05:03

אוקיי אין בעיה תהל ושירה אי אפשר עם הארי כי הסיפור עליו אז את רוצה את ליאם או לואי ?❤

17/09/2013 05:27

הסיפור הזה נשמע ממש ממש יפה! D:
באמת.. מאוד מאוד מעניין…
:))))
מחכה שתמשיכי במהירות!!!!♥♥
ואם אפשר להיות עם מי שפנוי? (((:
שם: נועם
גיל: מה שצריך. ^-^
שיער שטני ארוך וחלק עם גוונים בלונדיניים,עיניים חומות כהות רזה ויחסית גבוהה
אוהבת מאוד לשמוע מוזיקה, לפעמים כשהיא עצובה או משהו היא פשוט מתנתקת ורק שומעת את המוזיקה שהיא אוהבת.
מציירת לפעמים, בעיקר ציורי אנימה או חיות. היא לא מראה לאף אחד את הציורים שלה כי היא די רוצה לשמור את זה לעצמה.
יודעת להיות מצחיקה ופאדחנית, אוהבת לעודד אנשים ולעזור, אבל כשהיא צריכה עזרה היא בדרך כלל לא אומרת את זה אלא מנסה להתגבר על זה לבד.
ביישנית בהתחלה אבל נפתחת אל אנשים שהיא אוהבת, אוהבת להיות בדרך כלל בחברת אנשים אבל לפעמים היא צריכה את הזמן שלה לבד.
חכמה ואוהבת לכתוב וגם לקרוא המון.
אוהבת טיולים בטבע, במיוחד בחורף- שזו העונה האהובה עליה.
חיות זאת אחת החולשות, במיוחד כלבים. לא מסוגלת לראות חיה סובלת.
יש קטעים שהיא מרחפת ולא שמה לב כשפונים אליה, או שהיא עסוקה במשהו חשוב.
לא אוהבת שרואים אותה עצובה\ בוכה. מעדיפה להתמודד עם זה לבד.
אוהבת לעשות שטויות, אבל לא לבד, צריכה עוד מישהו אחד לפחות.
לובשת בדרך כלל סקיני ג'ינס וחולצות רופפת, ג'קטי בייסבול, נעליים גבוהות (נייק,אדידס,סופרה…), כובעים סוואגים או כובעי צמר, לא לובשת חשוף בכלל!!

17/09/2013 05:40

גם אם לא תוסיפי אותי… אני ממש ממש מחכה שתמשיכי :***

17/09/2013 05:40

תודה ❤❤

17/09/2013 05:42

יש לי תיקון קטן, בכותרת אמור להיות when עם האות E :)))
מחכה להמשךךך!!!!
לאב יווו ♥♥♥

17/09/2013 05:50

אופס טעות שלי חח תודה לב יו טו ♥♥ והמשכתי :)

17/09/2013 06:07
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך