Saharcohen
סורי שלא כתבתי מלא זמן ..
אני רוצה להבהיר .. אני לא דיירקשנית ולא שומדבר פשוט רציתי לפלפל את העלילה אז הוספתי אותם .. והוספתי את זאיין כי הוא הכי מתאים לה ..
והסיפור לא כתוב על שיר לשהוא הוא כתוב על משפט שלדעתי הוא מאוד נכון ..

what doesnt kil you maake you stronger – פרק 6

Saharcohen 22/12/2012 753 צפיות 5 תגובות
סורי שלא כתבתי מלא זמן ..
אני רוצה להבהיר .. אני לא דיירקשנית ולא שומדבר פשוט רציתי לפלפל את העלילה אז הוספתי אותם .. והוספתי את זאיין כי הוא הכי מתאים לה ..
והסיפור לא כתוב על שיר לשהוא הוא כתוב על משפט שלדעתי הוא מאוד נכון ..

אני מאמין שזו אהבה ממבט ראשון ..
~פרק 6~
~נקודת מבטו של זאיין ~
המשכתי לרדוף אחריה ולא הפסקתי .. הייתי חייב לדעת מה עשיתי שפגע בה כל כך ..
היא עצרה באיזשהוא ספסל כזה ..
התקדמתי אליה , כל הבטן הייתה פרפרים , ניגשתי אליה ואמרתי " אנה את יכולה להסביר ל מה עשיתי לך שאת ככה בורחת ממני ?! "
" אתה לא עשית לי כלום , פשוט ראיתי את חבר שלי בוגד בי , וכשנתקלתי בך לא היה לי עצבים אלייך .. " " ממש סורי עם נפגעת " היא המשיכה .
" אני לא נפגעתי פשוט רציתי לראות מה קרה לך .." אמרתי
אני ממש אוהב אותה אני לא יודע מה לעשות , אני צריך לנחם אותה ..
" תשמעי אנה אני ממש מצטער על מה שקרה לך אבל את לא צריכה את הכלב הזה .. מגיע לך יותר ממנו " אמרתי , והרגשתי שממש המילים יצאו לי מהלב ..
" תודה זאיין אבל אני לא צריכה רחמים .. " אנה אמרה .
" אני ממש לא מרחם עלייך אני רק אומר שמגיע לך מישהו יותר טוב ממנו .." אמרתי וקיוותי שהיא תבין שזה אני ..
~ מנקודת המבט של אנה ~
ברחתי ממנו .. אבל ממש רציתי לדבר עם מישהו אז פשוט עצרתי באיזשוהוא ספסל , אני חושבת שזה ספסל הנשיקות ..
הוא הגיע והתחיל לדבר איתי , במשך כל השיחה הרגשתי שהוא האחד הזה .. האחד המיוחד רק לי ..
התקרבנו אחד לשני ..
הסתכלתי לו עמוק בעיניים החומות שלו .. התקרבנו אחד לשני ..והתנשקנו , הנשיקה הייתה כל כך נעימה היה לי פרפרים בבטן הרגשתי את ההרגשה האמיתית של האהבה ..
אחרי ככה עשר דקות שאנחנו מתנשקים נפרדנו כדי לנשום .. וראיתי על הפרצוף שלו שהוא לא רוצה להיפרד .. אז נישקתי אותו עוד נשיקה קטנה כזאת ושאלתי אותו " אז מה אנחנו עכשיו ?! "
" אני חושב שאנחנו זוג .. אם את רוצה .." הוא אמר " ברור שאני רוצה .. " אמרתי וחייכתי את החיוך הכי גדול שלי ..
~ נקודת מבטו של זאיין ~
התנשקנו .. הנשיקה הייתה מדהימה ! <3
התנתקנו כדי לנשום והיה לי פרצוף קצת מאוכזב .. היא ראתה ומיהרה לתת לי נשיקה קטנה ושאלה " אז מה אנחנו עכשיו ?! " כשהיא שאלה את השאלה הזאת היה לי פרפרים בבטן .. כל כך רציתי להיות איתה להיות חבר שלה .. אז פשוט עניתי " אני חושב זוג .. אם את רוצה .. " אמרתי והייתי מאוד לחוץ מהתשובה שלה אך היא אמרה " ברור שאני רוצה .. " ברגע שהיא אמרה זאת הלב שלי קפץ ועשה סלטה משולשת בפנים כל כך שמחתי שאנחנו זוג ..


תגובות (5)

תמשיכיייי <3 וגם אני המשכתי (:

26/12/2012 10:15

מהמםםםם תוסיפי אותי לסיפוורר
אם כן אז תגידי לי מי פנוי
שם: אביה
גיל: כמו כולם
תיאור חיצוני: שיער שחור חלק וארוך , עניים חומות בורקות , חיוך יפה , יש לי חולשה ללקים ועקבים .
אופי : אני יודעת לשיר קצת אבל מזייפת , מנגנת על גיטרה כבר מון שנים , יודעת לבשל , יודעת גם לצייר
החברות שלי זה הדבר הכי חשוב לי , אני אובססיבית לגבי ריחות (בשמים , וכאלה)
אני קצת ילדותית ושטותית , אוהבת לבלות ולהנות
מקווה שתוסיפי אותי לסיפור המהמםם שלךך , תמשיכיי דחוףףףף !!

24/01/2013 12:54

אין לי בעיה להוסיף אותך :)
ועם את רוצה כולם פנויים חוץ מזאיין תבחרי ותגיידי לי ונראה לי אני ימשיך את הסיפור אם יש קוראות ;)

24/01/2013 13:03

אני רוצה להיות עם לואי הנסיך

24/01/2013 14:32

טוב בסדר .. אז אני אוסיף אותך ללואי .. : )

25/01/2013 00:28
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך