Saharcohen
אביה ורום צירפתי אותכן כמו שביקשתם ! מקווה שאהבתם

what doesnt kil you maake you stronger – פרק 7

Saharcohen 25/01/2013 720 צפיות 4 תגובות
אביה ורום צירפתי אותכן כמו שביקשתם ! מקווה שאהבתם

בזכווות בנות מדהימות ומושלמות פה החלטתי שאני ממשיכה את הסיפור , והוא יהיה עם וואן דיירקשן ועם וואן דיירקשן , אז כל מי שרוצה להצטרף בתור חברה של הארי או ליאם שתרשום תיאור ושם ..
~ מנקודת המבט של אנה ~
קמתי בבוקר עם חיוך מרווווווווווווח על הפנים ! בכל זאת לא כול יום זוכים למצוא את אהבת חייכם ..
התארגנתי התלבשתי וראיתי אס אמ אס מזאיין , כל כך שמחתי ! ' את רוצה להיפגש היום ?'
הוא סימס לי ' ברור , מתי ואיפה ' סימסתי לו , ' ב11 וחצי , וזאת הפתעה .. ' הוא סימס לי , 'בסדר אז תאסוף אותי ב11 ? ' סימסתי ' בסדר , נדבר , אוהב <3 ' הוא סימס לי .. ' גמאני אוהבת אותך נסיך <3 ' סימסתי וחייכתי חיוך יותר גדול !
התלבשתי התארגנתי וב11 וחצי זאיין שלח לי הודעה ' מוכנה ? ' ' כן אני מחכה למטה ' אניתי וירדתי ללמטה ..
ראיתי אוטו שחור כזה עם חלונות אטומים , הבנתי שזה זאיין , כל כך התרגשתי לראות אותו שוב !!
הוא יצא מהאוטו פתח לי את הדלת " ג'נטלמן " אמרתי , הוא חייך והסמיק , נכנסתי , הוא סגר את הדלת ועלה לרכב . איך שהוא עלה קפצתי עליו בנשיקה , כל כך התגעגעתי למגע שלא לחום אז לא התאפקתי !
נסענו לכיוון שכונת העשירים , והבנתי שהוא לוקח אותי להכיר את חברים שלו ..
הגענו לבית שלו ושל הלהקה שלו , נכנסו וראיתי שם 4 אנשים שנראים בכלל לא רע ..
כל אחד בתורו בא והציג את עצמו ונתן לי חיבוק ונשיקה , כשאחד מתולתל נתן לי נשיקה על הלחי , כנראה קוראים לו הארי , היה לזאיין הבעת קנאה .. צחקתי והלכתי ונתנתי לו נשיקה ענקית..
אחד בשם לואי השתעל ואמר " אחאחאחאחמממ גם אנחנו פה אתם יודעים ! תמצאו לכם חדר ! "
צחקנו והרבה ..
אחרי שהכרנו קצת זאיין אמר " רוצים ללכת לים ? " הם ענו " כן !!! " " אבל אין לי בגד ים " אמרתי ..
" את שוכחת שיש לך חבר מפורסם אה ? " הוא אמר וחייכתי .. " זאיין אני יכולה לקרוא לחברות שלי , אני לא רוצה להיות עם 5 בנים בחוף ים שמתוכם רק 1 חבר שלי .. " אמרתי לזאיין .. " ברור שאת יכולה נסיכה " הוא אמר ונשק לי על הלחי .. התקשרתי לאביה ורום , ואחרי ככה רבע שעה שניהן באו ..
~ בטופ תיאור של החברות ~
רום – שיער שטני בהיר חלק, עיניים כחולות כהות, רזה ולא מאוד גבוהה, שרה, מנגנת בגיטרה ופסנתר, חברה מדהימה!, מצחיקה, צוחקת המון!!, קנאית, מדברת המון ;) אביה -שיער שחור חלק וארוך , עניים חומות בורקות , חיוך יפה , יש לה חולשה ללקים ועקבים .
היא יודעת לשיר קצת אבל מזייפת , מנגנת על גיטרה כבר המון שנים , יודעת לבשל , יודעת גם לצייר
החברות שלה זה הדבר הכי חשוב לה , והיא אובססיבית לגבי ריחות (בשמים , וכאלה)
היא קצת ילדותית ושטותית , אוהבת לבלות ולהנות .. :)
~ מנקודת המבט של אביה ~
" רום רוצה ללכת לים עם אנה וחברים שלה ? " שאלתי אותה אחרי שדיברתי עם אנה , " ברוור " היא ענתה והתארגנו ליציאה , הגענו לכתובת שאנה נתנה לנו , דפקנו בדלת ומישהו עם עיניים כחולות מעלפות ושיער חום שטני פתח לנו , " אני לואי ואתן ? " הוא שאל בנחמדות " אנחנו חברות של אנה , אני רום וזה אביה " רום ענתה ..
" אה נכון היא אמרה שהיא מזמינה חברות , בואו תיכנסו " הוא אמר ונכנסנו .
~ מנקודת מבטה של רום ~ נכנסו וראיתי מישהו עם עיניים כחולות ושיער בלונדיני מהמם !
יש ניגשתי לעבודה , התקרבתי אליו והצגתי את עצמי הוא אמר שקוראים לו נייל , ומשם השיחה זרמה , אחרי עשר דקות עלינו לחדר שלו , והתיישבנו על המיטה , הרגשתי את נשימותיו עליי , ולאט לאט התקרבנו והוא פשוט ריסק את שפתיו על שפתיייי , זה היה כל כך נעים ורומנטי , " אז את רוצה להיות חברה שלי " הוא שאל בתקווה " ברור שאני רוצה ! " עניתי ונישקתי אותו עוד נשיקה ..
ירדנו ללמטה מחזיקים ידיים ומאושרים , סיפרנו לכולם שאנחנו זוג וממש שמחתי !
~ מנקודת מבטה של אנה ~
ראיתי את נייל ורום מדברים וידעתי שיש בניהם קליק , פשוט ידעתי , הם עלו לחדר ואחר י10 דקות הם ירדו וסיפרו לכולם שהם זוג ממש שמחתי בשבילם , הסתכלתי על אביה , והיא סימנה לי בעיניים שהוא רוצה את לואי , סימנתי לה בעינים גם ' תעשי את זה ! ' ראיתי אותה מתקדמת אליו והם דיברו מלא זמן ! אין הם פשוט מושלמים ביחד !
~ מנקודת מבטה של אביה ~ אחרי שאנה סימנה לי לעשות את זה , התקדמתי לכיוון לואי והתחלנו לדבר הוא היה ממש נסיך , ובחלק מהשיחה לא כל כך הקשבתי לו , הייתי שקועה בתוך העיניים שלו .. ממש התאהבתי בו ! הוא לקח אותי לצד ואמר " תשמעי אני מרגיש שאני מתחיל להתאהב בך .. את רוצה שננסה לצאת ? " הוא שאל " ברוור " עניתי והוא לא חיכה שנייה וישר נישק אותי ..
הייתי בעננים !
אחרי רבע שעה החלטנו שאנחנו יוצאים , באנו לצאת ופתאום ………


תגובות (4)

תמששיכי….
ורשמתי לך לך את התיאור שלי בעמוד שביקשת דמויות;)

25/01/2013 02:51

אה בסדר אני אוסיף אוותך :)

25/01/2013 03:00

פשוט מהממםםםם תמשיכיי דחוףף את הסיפור היפהה הזהה

25/01/2013 03:35

חחחח תווודה אביה ויש מצב אני ממשיכה היום

25/01/2013 04:30
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך