Saharcohen
סורי שזה קצר פשוט אין לי כוח להמשיך :)

what dosent kill you make you stronger -פרק 8

Saharcohen 26/01/2013 770 צפיות 4 תגובות
סורי שזה קצר פשוט אין לי כוח להמשיך :)

~מנקודת מבטה של אנה ~
אחרי רבע שעה החלטנו שאנחנו יוצאים , באנו לצאת ופתאום ………
גל של פפארצי הקיף אותנו לא יכלנו לזוז החזקתי ביד של זאיין חזק ולא עזבתי , חזרנו לבית שלהם , ופתאום התחלתי לצחווווק … אפחד לא הבין מה ישלי אבל כולם התחילו לצחוק אחרי , אחרי חמש דקות שצחקתי כאבה לי הבטן אז נרגעתי , כולם הפסיקו ואחרי 2 דקות התחלתי עוד פעם לצחוק , אז זאיין מצא דרך מאוד מעניינת לגרום לי להפסיק , לנשק אותי . אחרי הנשיקה הפסקתי אבל זה עדיין הצחיק אותי אז פשוט התאפקתי ( עזבו ) ..
~מנקודת מבטו של זאיין ~
אנה הפסיקה לצחוק ונהיה מאוחר אז החלטתי שאנה ואני נעלה ללמעלה , עלינו לחדר שלי ושאלתי אותה ״מה באלך לעשות ? ״ ״ בוא נראה הטיטאניק ״ היא אמרה ״ טוב בתנאי שאת ישנה פה ! ״ אמרתי , ״ אמממ .. טוב סבבה אני רק יודיע לאימא שלי ״. היא אמרה והלכה להתקשר .
~מנקודת מבטה של אנה ~
הוא הציע לי לישון אצלו והסכמתי , הלכתי להתקשר לאימא שלי בצד וככה הייתה השיחה :
׳אימא אני יכולה לישון אצל זאיין? ׳ אמרתי
׳ כן חמודה אבל בלי שטויות ׳ היא אמרה
׳ ברור אימא יאללה לילה טוב ..׳ עניתי
׳ לילה טוב ׳ היא ענתה ונתקה
״ היא מסכימה לי ״ אמרתי לזאיין ששכב על המיטה
״ש!!! ״ הוא ענה וצחקתי קצת
״ אמ..זאיין אני צריכה פיגמה יש מצב את נותן לי טרנינג וחולצה ? ״ שאלתי במבוכה
״ ברור לכי לאון תבחרי לך ותתלבשי בנתיים אני אלך להכין לנו פופקורן ולהביא שתייה .. ״ הוא אמר וחייך
״ בטח ״ עניתי וחייכתי גם .
הוא יצא ובחרתי בגדים מהארון של זאיין החלפתי וחיכיתי לזאיין על המיטה . אחרי 5 דקות זאיין נכנס ואמר ״ איזה מהממת ! ״ וחייך ״ תודה ״ עניתי ..
הוא הלך לארון ואמר ״ חכי 5 דקות אני מחליף בגדים ״ ״ טוב , לצאת ? ״שאלתי ״ אני מחליף רק חולצה .. ״ הוא ענה , ״ אה טוב ״ אמרתי הוא הוריד חולצה והחליף ושם אחרת במקומה , הוא סיים ובא לשבת לידי , הוא הפעיל את הסרט ונשכב הוא תפס בי והשכיב אותי על החזה שלו וחיבק אותי , ככה שכבנו כל הסרט , בקטע של המוות הגרון ששלי נהיה חנוק ועוד שנייה בכיתי זאיין קלט אות ונישק אותי , זה הרגיע אותי לגמרי ..
בערך קצת לפני שנגמר הסרט נרדמתי והסתובבתי לצד והוא כיבה את הסרט וחיבק אותי וככה נרדמנו .


תגובות (4)

תמשיכייייי ^^

26/01/2013 10:21

חחחח,תמשיכי:)

26/01/2013 12:23

סבבוש :)

27/01/2013 04:59

די זה מושלםם אני רוצה שתמשיכי עכשיו !!!!
סיפור מדהים ;)

30/01/2013 06:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך