גברת פיין
3 תגובות ממשיכה <3 <3

(what's wrong with me? (1D פרק 2

גברת פיין 21/08/2013 747 צפיות 6 תגובות
3 תגובות ממשיכה <3 <3

~נקודת מבט ליאם~
התעוררתי ובת' לא הייתה לידי… מענייין איפה היא… עליתי למעלה ושמעתי מים זורמים מחדר האמבטיה.. *טוק טוק טוק* "בת' את שם?" "כן" שמעתי את קולה מבפנים "שתהיי מוכנה תצאי אני מכין לך הפתעה" אמרתי לה "אוקיי" היא אמרה.. ירדתי במדרגות לכייוון המטבח והתחלתי להכין לה ארוחת גורמה ספיישל ליאם פיין… הכנתי פנקייקים גבינה מתוקה (זה גבינה לבנה עם סוכר ותמצית וניל) חתכתי תותים והכנתי לה שוקו חם… כי אני יודע עד כמה היא שונאת קפה שמתי הכל על צלחת יפה והכנתי גם לי (חוחוחו ליאמו הרעב) וחיכיתי לה…………. "ליאם? אתה פה?" בת' אמרה ממעלה המדרגות "כן בואי"
היא ירדה במדרגות עם חולצת בטן ורודה שכתוב עליה סוואג ושורט גינס גבוהה היא הייתה יחפה… טוב בכל סיכוי אנחנו עדיין בתוך הבית :) "בוקר טוב" קמתי ונתתי לה נשיקה "בוקר טוב גם לך" היא אמרה וציחקקה… "ווואו ליאם!!! תודה על הארוחה" היא אמרה בזמן שהיא בוהה בצלחת "הכל בשביל הנסיכה שלי <3" אמרתי "אממ ליאם?" בת' אמרה "מה?" "אמממ ראית את הטלפון שלי?" היא אמרה בזמן שהיא מסתכלת לכל כיוון אפשרי "אממממ לא" היא הסתכלה עליי בפרצוף מבוהל "לא מאתמול" אמרתי "טוב בוא נעלה למעלה לחפש את הטלפון" עלינו למעלה ומצאנו את הטלפון על המיטה… כמה צפוי.. "3 שיחות שלא נענו כולן מבריאן ו7 אסאמאסים גם מבריאן"

~נקודת מבט בת'~

בריאן: בת' אני מצטער
בריאן: נו בת' בואי נשכח מהכל
בריאן: עשיתי טעות איומה אני יודע
בריאן: טוב בכל זאת היא יפה יותר
בריאן: היא גם הסכימה לשכב איתי
בריאן: כמה פעמים
בריאן: את בטח חושבת מי זאת… טוב זאת בריג'יט
(מי שלא זוכר בריג'יט היא האחות התאומה של בת')
ברגע שקראתי את השורה הזאת פרצתי בבכי….. "נו בת'… תפסיקי לבכות את יודעת שכואב לי לראות אותך בוכה…" ליאם אמר "איך היא יכלה לעשות לי את זה היא אחותי… התאומה!"… "טוב תירגעי" ליאם אמר והרים אותי על היידים כמו נסיכה והלך לכיוון הסלון… ראינו גארפילד (חחח) פתאום ליאם שאל אותי "תגידי, שכבת עם בריאן?" הייתי המומה אך עניתי במהירות "לא" ראיתי הקלה על גביי פרצופו של ליאם "מזל …" ליאם אמר "מה מזל?" "שלא ביזבזת את עצמך עליו" (אווו ) ליאם בא הרים אותי שוב כמו נסיכה התנשקנו והנשיקות נהיו סוערות יותר ויותר….


תגובות (6)

אאעאעא תמשיכייי

21/08/2013 17:36

חחחחחח אני מתה על פנקיקים גבינה…יואו מתתי פה את מצחיקה אותי בטירוף…ליאמו הרעב חחחח!!!!!ליאם יחסר טקט בעליל!!!!!!!!!!!!לא השעות שלי אני יגיד ביי^

21/08/2013 22:47

תמשיכי!

21/08/2013 23:15

תמשיכי חחח לימאמי רעב XD

21/08/2013 23:42

תמשיכיייייייי

22/08/2013 01:02

תמשיכייי, חחח איזה מושלם<3
עלק בריאן אומר :
בריאן: טוב בכול זאת היא יפה יותר
בריאן: היא גם הסכימה לשכב איתי
חחחחח מצחיק בטירוףףףף, אני לא מפסיקה לצחוק… המשךךךך

25/09/2013 07:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך