נסיכות תודה על כל התגובות אני רואה את זה וזה באמת מעלה לחיוך ♥♥

when i look at you – פרק 2

17/09/2013 744 צפיות 9 תגובות
נסיכות תודה על כל התגובות אני רואה את זה וזה באמת מעלה לחיוך ♥♥

אחזתי בחזה שלו ואמרתי "אני נוסעת ללונדון או יותר נכון עוברת " והדחקתי אותו לאחור , הוא הביט בי המום לחלוטין כשדמעה חצופה מתפרצת לצאת מעיניו הירוקות .. "את מה?!" הוא שאל בקול צרוד ושבור , זה כבר הסביר למה רוני רצתה שאני יבוא לדור .. הוא אוהב אותי ] : הזכרתי לכן כבר כמה אני זבל ? "כן אני עוזבת " חיבקתי אותו ובכיתי זה החיבוק שהכי הייתי צריכה עכשיו זה חיזק אותי מסכןן הרטבתי לו את הקוביות "אני מצטערת" יללתי "אני לא יודע מה להגיד .." הוא אמר שבור . "דור .. אני יבוא לבקר !(:" אמרתי לו מקווה מאוד שזה יתממש "זה לא יהיה אותו הדבר , את כניראה לא ממש הבנת אני מאוהב " הוא אמר , ואני הבנתי למה הוא התכוון ואפילו למי אבל בכול זאת שיחקתי אותה לא מבינה ושאלתי אותו "במי אתה מאוהב ?" מחכה לתשובה כמו סתומה שלא קולטת רמזים .. "בך" הוא אמר צרוד חיבקתי אותו , "אני מצטערת אבל אני יהיה רחוקה זה לא באמת יהיה אותו הדבר אתה צודק " אמרתי לו בוכה ורצתי מחוץ לבית שלו בוכה בכיתי כאילו אין מחר והוא נישאר שם בבית שלו שבור והכל בגללי אני לא אוהבת אותו הוא כמו אח בשבילי , אווף למה הכל חייב ליהיות כזה מסובך ?למה ? הגעתי הבייתה דיי מאוחר דניאל היה ער וישב בסלון מודאג . "היי" אמרתי בלחש וצעדתי לעבר הספה כדי לשבת שם לייד אחי התחלתי לבכות ממש והוא חיבק אותי .."יפהשלי ,ספרי לי הכל " הוא ליטף את שיערי ממש כאילו הוא החבר שלי אבל אפשר להרגע אנחנו רק אחים שתומכים זה בזה ,סיפרתי לו הכל מהתחלה ועד הסוף והוא פשוט תמך בי "יפה יהיה בסדר . את לא זבל ולא כלום אבל את אהבה האמיתית שלך את כבר תמצאי אני מרגיש את זה וחוץ מיזה יהיה לך שם חברים חדשים והכל .. ואת תיהי בקשר עם דור אני מבטיח לך ! כי גם אני ישאר בקשר עם רן! "( אח של דור [רן] ואחי דניאל הם חברים טובים…) הוא נישק אותי במצח ואמר "לילה טוב בובה מחר יש יום ארוך וכנסי להתקלח כן ?" הוא אמר כאילו הוא אבא שלי או משהו "פולני !" אמרתי לו בצחוק "אני לא פולני !" הוא אמר . "האומנם … אבל אתה מתנהג כמו פולני !!" צחקתי שוב .. "יש בעיה עם פולנים?! " הוא אמר כאילו שהוא פולני "לא .. דווקא אחלה עדה " אמרתי לו . וצחקתי "
"יאללה אחותי עופי להתקלח יש לך אוכל על השולחן ותיהי בשקט כולם ישנים ! ואחר כך לישון !מחר הטיסה " הוא אמר ופלט אנחה .. "או לאא ! אני לא זזה מפה וגם אתה לא עד שאתה לא מספר מה קרה עם אנה [חברה שלו ] " אמרתי בעודי נזכרת שגם הוא חייב לי פרטים .. "אחח " הוא אמר והתיישב על הספה ליידי שנית "נו.." האצתי בו . "הלכתי לאנה עשר דקות אחרי שיצאת מפה היא נישקה אותי והתחלתי להשבר מולה !בכיתי כמו תינוק " הוא אמר שדמעה זולגת לו במהירות ."ומה אז ?" שאלתי סקרנית ביותר "היא חיבקה אותי והרגיע אותי המבט שלה ניהיה מודאג יותר ויותר מרגע לרגע ואז היא שאלה אותי מה קרה ?! קרה משהו לאנג'ל ? אמרתי לה שלא ואז נרגעתי הפסקתי לבכות וישבתי כשהיא יושבת עליי התחלתי לספר לה והיא לאט לאט התחילה לבכות וזה מה שהכי הכי שבר אותי הדמעות שזלגו לה היא חיבקה אותי ואמרה לי שעוד ניפגש ושהקשר הזה לא יכול להתנהל מרחוק אז עדיף שנפרד והיא עלתה לחדר שלה ובכתה ואז הלכתי " הוא סיפר הכל ובכה ואני חיבקתי אותו והרגעתי אותו והצחקתי אותו נישקתי אותו על הלחי והוא עלה לישון אני הלכתי להתקלח לבשתי פיג'מה אכלתי משהו ונכנסתי לישון בלי לעשות רעש כמובן כמו שדניאל אמר .

~בוקר ~
שעון מעורר ברקע השיר המדהים שמתנגן של הזמרת המדהימה ביותר :
http://www.youtube.com/watch?v=oLetGfMFi2g קמתי לאור השמש שעה 8:00 בבוקר הטיסה עוד כשעה וחצי כולם מוכנים צועקים עליי לקום והינה אני קמה החדר ריק מה שנותר בו זה רק המיטה שלי תיק לטיסה וסט בגדים שהכנתי לעצמי כדי ללבוש לטיסה לבית החדש בלונדון קיבלתי סמס מרוני "אני לא יוכל להגיע היום " ירדו לי דמעות התקלחתי צחצחתי שיניים התלבשתי :
http://www.polyvore.com/untitled_551/set?id=40254605
סידרתי את השיער שלי ויצאתי כולם חיכו לי בסלון ורק לי ! כולם .. דניאל היה ניראה טוב לעומת אתמול כניראה שהשיחה חיזקה אותו נישקתי כל אחד בלחי ויצאנו לשדה התעופה .
כשהגענו עברנו את כל הבדיקות הביטחוניות נשאר השער האחרון לעבור לקראת הדיוטי פרי ומשם כמעט אין דרך חזרה ופתאום שמעתי צרחות של "דניאללללל! אנג'ללללללללללל! " הסתובבנו לאחור ושתינו רצנו לעבר 4 פרצופים מוכרים העונים לשם [ XD ] אנה , רוני , רן , ודור שעמדו שם מחכים לנו ומנופפים לשלום ניראים טוב יותר מאתמול וקופצים עליינו בחיבוקים אמרנו לכולם שלום זה היה רגע עצוב וכשאני ודניאל אכזנו יד ביד וניגשנו לשער מעבר לקראת הדיוטי פרי ששם משפחתינו חיכתה הסתובבנו לאחור אני ודניאל כדי לראות את פרצופיהם של אהובינו בפעם האחרונה לבינתיים .
ומשם הרגע המצער הגיע בערך . הוא היה משמח כי התגעגעתי ללונדון ואני אוהבת דיוטי פרי וכאלה . אבל המצער הווא שאני יודעת שאני לא יחזור יותר לכאן בזמן הקרוב משפחתי ישבה במסעדה ואני ודניאל הלכנו ביחד לשופינג קנינו כמה דברים לכל אחד מאיתנו יש כרטיס אשראי אני עבדתי בקיץ הרבה וגם אמא ואבא הוסיפו לי דיי הרבה כסף קניתי אוזניות של ביטס בצבע לבן ועלינו לטיסה המטוס המריא ומשם עזבנו את ישראל ואת כל הזכרונות שם לקראת מדינה חדשה ועוד הרבה דברים חדשים !


תגובות (9)

חחח בכיף ותמשיכי

17/09/2013 09:45

יש לי כמה דברים להגיד:
1) לא קוראים לי דידי זה שמי החסוי אבל תוכלו לקרוא לי או דידי או חוחה (עזבו סיפור ארוך)!
2) סיפור מושלם!
3)תמשיכי!
4) אני דיירקשנית!
5) הלו קיטי המלכה!
6) מיקי מאוס המלך!
באהבה דידי/ חוחה

17/09/2013 09:48

תמשיכייייי דחוף!!!
אני יכולה להשתתף?

17/09/2013 09:55

תמשיכי!!!

17/09/2013 10:06

היי , אני מכירה את הסיפור הזה מפייס ואני אוהבת אותו ממש :)

17/09/2013 10:07

תודה ♥♥ ואי אפשר להצטרף עם אחד מהבנים אבל את רוצה בכל זאת אולי בתור חברה של הלהקה או אחות של מישו?

17/09/2013 10:24

ואני ימשיך מחר ♥

17/09/2013 10:24

תמשיכיי

17/09/2013 11:02

תמשייכייייי דחוףףף מושלמת!!
דיי איזה מסכן דור….
ואנה…ודניאל…
אבל בכל זאת… לונדוןןןןןןן!!!! D:
וווהווווהווהוהוהוהוהוהוהוהוהווווו שמחה שהמשכתתת ומחכה שתמשיכיי שובב!!
קדימה… תמשיכייי!!!! :)))))
לאבבב יווווו ♥♥♥

17/09/2013 15:06
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך