אוהבות שלי ♥♥ תודה על כל התגובות אני יכתוב עוד פרק בערב ♥♥
לב יו ♥♥♥

when i look at you – פרק 5

אוהבות שלי ♥♥ תודה על כל התגובות אני יכתוב עוד פרק בערב ♥♥
לב יו ♥♥♥

-נקודת מבט של אנג'ל –
'הארי אתה מוכן להפסיק להסתכל על אחותי ?' דניאל אמר ואני צחקקתי מבושה
'אממ טוב בנים אני צריכה ללכת יש בחינות לנבחרת מעודדות ' היא אמר ויצאה מהבית
הלכתי לבית הספר למרות שהשנה החדשה פה בלונדון מתחילה רק בעוד שבוע ההרשמות למגמות הם היום ..
הגעתי לבית הספר תור של המון בנות היו שם ואני חיכיתי גם ואז הגיעה בחורה שיער שחור פחם צבע עור לבנבן עיניים כחולות לא גבוהה ולא נמוכה .
'הי ! את חדשה כאן ? ' היא שאלה ואני הבטתי בה והנהנתי
'נעים מאוד רייצ'ל ' היא אמרה וחיבקה אותי
'אני אנג'ל נעים להכיר ' אמרתי וצחקקתי
'מה גם את פה למעודדות ??' שאלתי וחייכתי
'ברור זה החלום שלי במיוחד שאנחנו שנה ב' בתיכון כאן ואת יודעת מה עוד ? הלהקה הזאת וואן דיירקשן יבואו ללמוד בבצפר שלנו שנה אחרונה כתה יב' השנה !' היא כמעט צרחה
'או..קיי … רגע איזה כתה תצאי ? יא' 2 ' היא אמרה וצחקקה
'גמאני !! ' צרחתי
'ווהוו אז … ' שתיינו אמרנו והתחבקנו הגיע תורי נכנסתי לחדר ועשיתי את כל התרגילים שביקשו ואני אהיה מעודדת ראשית יצאתי מהחדר וצרחתי 'אני מעודדת ראשית !! ' אמרתי והיא צחקקה ונכנסה לחדר 'רגע … ' אמרתי 'אהה נכון ' היא ענתה ונתנה לי את הפלאפון שלה שאני אקליד את המספר שלי .. הקלדתי וחייגתי אליי וניתקתי הושטתי לה את הפלאפון והלכתי הביתה עברתי ליד חנות של ספורט וקניתי את המדים שאמרו לי ואת הציוד הנדרש :
http://www.polyvore.com/untitled_858/set?id=47307521
הגעתי הביתה 'ווהוו ' צרחתי כמו חייה 'מה הסיפור שלך גיירל ? ' דניאל שאל וחייך ' אני מעודדת ראשית .. !!!!!!!!!! ' צרחתי .. 'תעלי להתכונן אנחנו מוזמנים היום רק אני ואת לבית של הארי והחברים שלו מהלהקה ' דניאל אמר .. 'יה וואטאבר .. ' אמרתי ועליתי לחדר וחשבתי לרגע .. ווהוו !נכנסתי להתקלח המחשבות על הארי צצו לי בראש אבל למה אני חושבת עליו שוב ? אני לא מתאהבת בו שוב נכון ?
– אוקיי שינוי פרטים דניאל והבנים בני שמונה עשרה שנה אחרונה בתיכון ואנג'ל –
יצאתי מהמקלחת והתלבשתי
http://www.polyvore.com/untitled_841/set?id=47000057
ירדתי למטה ודניאל היה מוכן ' את מהממת ! יותר מידי אני אומר! ' הוא אמר וצחקק 'יופי מי נוהג ?' שאלתי 'מה שבטוח לא את ' דניאל אמר ואחז במפתחות של הג'יפ נכנסנו לג'יפ והוא נהג תוך מספר דקות הגענו לבית די גדול .
'שלום לאורחים הנכבדים ' הארי צרח וחיבק אותנו והבנים באו וחיבקו את דניאל חיבוק חזק כזה 'התגעגענו! ' הם אמרו ואז הביטו בי והסתכלו במבט שואל 'והיפה הזאת בטח חברה שלך ' לואי אמר והצביע עליי ואני הסמכתי והארי צחקק , 'לואי .. זאת אנג'ל זוכרים אותה ? ' דניאל שאל ולואי פתח את עיניו בבהלה 'אנג'ל ?! או מיי גזר ' הוא צרח וחיבק אותי ואני צחקקתי ליאם נייל וזאין עמדו בשוק וקפצו עליי בחיבוק התיישבנו בסלון ודיברנו
'אנג'ל בת כמה את כבר ?' ליאם שאל וחייך '17 .. 'אמרתי וצחקקתי אחרי כמה דקות ירדה ילדה ממש מוכרת לקח לי זמן לקלוט מי זאת 'ג'מה ?! ' צרחתי והיא צרחה ' אנג'ל ?! ' רצתי אליה וחיבקתי אותה חזק 'אומייגוד נהית ממש כוסית ! ' היא צרחה והבנים הסתכלו עלינו וצחקו 'גמה !! ' עדיין לא קלטתי שהיא מולי עכשיו חיבקתי אותה חזק ואז ג'מה רצה לדניאל וחיבקה אותו חזק 'אחמ' אני והארי גיחכנו בגרוננו והתחלנו לצחוק 'אוו אנג'ל יש לי הרבה לעדכן אותך ! ' היא אמרה ומשכה אותי לחדר שלה 'את עדיין מאוהבת באח שלי ? ' היא שאלה ונאנחה 'חשבתי שפתרנו את הנושא הזה כבר … ' אמרתי ונאנחתי 'זה פשוט ש.. אני אמ אוהבת את דניאל ' היא אמרה והסמיקה 'מה ? ' צעקתי והאדמתי 'כמה זמן ?! ' שאלתי אותה כשאני עדיין בשוק מהמצב 'מספיק זמן ' היא ענתה והביטה בי ' למה לא סיפרת לי אני חברה הכי טובה שלך !' אמרתי לה בשוק שוב. ' כי את היית מאוהבת בהארי ואמרתי לך שיפריע לי אם תהיו ביחד למרות שאפילו לא סיפרת לו שאת מאוהבת בו .. ולא רציתי לצאת כפוית טובה ' היא ענתה לי 'אני מבינה ' אמרתי וחיבקתי אותה חזק 'אולי תבואי אליי בערב לישון אצלי ?' ג'מה הציעה 'זה רעיון נחמד ' אמרתי וצחקקתי 'אנג'ל אני הולך אם את רוצה תחזרי ברגל 'או לא ' צרחתי מלמעלה מזלזלת בו 'את בטוחה .?! ' הוא שאל מאיים , ירדתי למטה בריצה ונפלתי במדרגות 'טיפש ! הכול באשמתך ! ' צרחתי על דניאל והארי עזר לי לקום חיבקתי את כולם ויצאתי עם דניאל החוצה ' אל תסתירי ממני כלום את מאוהבת בהארי ! ' דניאל שלף באמצע הנסיעה 'לא ! באמת שלא !' אמרתי וניסיתי להסתיר את פני שהסגירו את השקר המטופש הזה הגענו הביתה הכנסתי בגדים לתיק ולקחתי את המפתחות של האוטו 'אני אצל ג'מה ! ' אמרתי נסעתי אליה המחשבות על הארי הציפו אותי שוב .. אני אוהבת אותו ? אני דלוקה עליו ? מה אני מרגישה דפקתי בדלת והארי פתח לי כששיערו רטוב והוא בבגד ים חושף את הקוביות המפותחות שלו כשהוא נוטף מים 'היי האז ' אמרתי והסרתי את מבטי ממני במהירות הוא הזיז את ראשי מהסנטר עם האצבע שלו כדי להביט בעיני 'הי אנג'ל את בסדר ?' הוא שאל מודאג 'כן ברור הארי … אמרתי וצחקקתי צחקוק מזויף ' אני עם הבנים בחוץ בבריכה ג'מה למעלה לובשת בגד ים הוא אמר וחייכתי 'בכל אופן תכנסי הוא אמר ופינה לי את הדרך להכנס וסגר את הדלת חייכתי ' את יכולה להתלבש בחדר שלי ' הארי אמר והוביל אותי לחדר שלו לבשתי את הבגד ים הזה :
http://www.polyvore.com/untitled_704/set?id=45744962 יצאתי מהחדר וחיכיתי שג'מה תצא גם 'אומייגוד אנג'ל איזה מידה את בחזייה ?! ' היא שאלה והסתכלה עליי ' C90 .?! ' עניתי וצחקקתי 'וואו ! ' היא אמרה וירדנו למטה 'מתי עשית עגיל בפופיק ?! ' היא שאלה ' לפני שנה …' עניתי לה וחייכתי יצאנו לגינה הבנים ישבו במיטות שיזוף 'אני לא חושבת שתצליחו לתפוס צבע בשעה 7 בערב ..' אני וג'מה אמרנו באותו זמן 'תני פייב ' צרחתי והיא נתנה לי כיף והתחלנו לצחוק הלכתי לשבת ליד הבנים והם פשוט בהו בי 'תפסיקו להסתכל על אנג'ל ! ' גמה אמרה ' הריר כבר נזל לכם ' היא המשיכה ואני צחקתי ושתינו קפצנו למים והבנים אחרינו 'חסר כאן מוזיקה ' אמרתי 'בואי ..' הארי אמר ועלינו לחדר שלו 'יש לך שירים טובים בפלאפון ? ' הוא שאל והביט בי ונמסתי ארר 'כן ..' אמרתי 'יופי תזיקי רמקול אחד ' הוא אמר והושיט לי רמקול ולקח שתיים חיברנו את הרמקולים בחוץ לפלאפון שלי והתנגן השיר סאן איז אפ אני וג'מה צרחנו ויצאנו מהמים והתחלנו לרקוד הארי בא מאחורי והרים אותי בידיים שלו והביט בעיני וחייך את החיוך המהפנט שלו וקפץ איתי למים 'הארי !! ' אמרתי קופאת מקור למרות שהמים היו די חמים נצמדתי אליו בחיבוק צמוד ממש ממש ועצמתי את עיני היה לי קר הארי חיבק אותי חזרה 'אולי תחפשו חדר וזהו ?! ' גמה אמרה וצחקקה אני והארי התחלנו לצחוק 'אנחנו ? חדר .? חחחחחחחחחחחחחח ' אני והארי אמרנו באותו זמן ונקרענו מצחוק אבל המילים האלו פגעו בי כאלו שלא יהיה סיכוי ביננו לעולם …
יצאתי מהמים קופאת מקור 'תכנסי להתקלח ' גמה אמרה וגלגלתי את עיני ונכנסתי להתקלח ולבשתי פיג'מה 'הלו גיירל הבנים הלכו והארי במיטה כבר ואני התקלחתי רוצה לראות סרט? ' היא אמרה ונכנסה למיטה לידי והנהנתי 'קשר לא מחייב ' אמרנו באותו זמן וצחקקנו באמצע הסרט ג'מה נרדמה וגם אני באמצע הלילה התעוררתי ג'מה הטיפשה הזאת בעטה בי והרביצה לי מתוך שינה 'יופי ג'מה ' לחשתי ונאנחתי הבטתי בשעון שעה 2 בלילה .. הלכתי לחדר של הארי פתחתי את הדלת שלו באיטיות אור קטן שבצבץ מבחוץ האיר את פניו של הארי והוא פתח את עיניו באיטיות ' אנג'י ? את בסדר ?' הוא שאל בלחישה התקדמתי אליו 'ג'מה בועטת' אמרתי והוא פינה לי מקום לידו במיטה נשכבתי לידו והוא חיבק אותי מאחורה הלב שלי פעם יופי אני ישנה כפיות עם הארי ומצפה לא להתאהב בו ככה טיפשה !!
בבוקר את והארי התעוררנו מחובקים באותו זמן חייכתי אליו ונישקתי אותו בלחי 'תודה על הלילה .' אמרתי והוא חייך 'אין בעד מה אנג'ל ' הוא אמר וחייך וקם מהמיטה כשהוא לבוש בבוקסר בלבד כדי לצחצח את שיניו הלכתי מהר לחדר של ג'מה כדי שלא תבחין בכך שנרדמנו יחד אבל היא הקדימה אותי 'אנג'ל .. ישנתם יחד …' היא אמרה ואני השפלתי את ראשי 'את בעטת בי ! ' אמרתי וצחקקתי 'טיפשה שכמותי .. מי רוצה פנקייק ?! ' היא צרחה והארי צעק 'אני !!' אני וג'מה ירדנו למטה והתחלנו להכין פנקייקים הארי נכנס למטבח פתח את המקרר והוציא קרטון בקבוק של חלב שכתוב עליו הארי ושתה ממנו והכניס למקרר 'תפסיקי להביט בו ככה ' ג'מה אמרה מעוצבנת וחזרתי להכין איתה את הפנקייקים ישבנו לאכול והארי הסתכל עליי וג'מה חטפה עצבים מזה 'אני אלך עכשיו ..' אמרתי באי נוחות 'אבל קבענו לקניון ' ג'מה אמרה 'אני רוצה להתארגן בבית .. תאספי אותי טוב ? ' אמרתי וחייכתי 'אוקיי ביי אהובה ' היא אמרה וחיבקה אותי ונישקתי את הארי בלחי כשהוא נגס מהפנקייק שלו
-נקודת מבט של הארי-
אני והבנים השתוללנו קצת בבריכה היה מצחיק לואי עשה את הריקוד המטופש הזה שהוא מניף את ידו באוויר ועושה כאילו הוא מחליף מנורה וביד השנייה מכדרר כדור ומזיז את הראש מצד לצד ואני התחלתי לצחוק כמו משוגע 'אני לא מאמין שאנג'ל השתנתה ככה ' ליאם אמר בשוק עדיין . 'גמאני לא .. היא כזאת יפה ' זאין אמר 'היא מושלמת …' אמרתי ונייל צחקק והנהן 'הארי פשוט תודה שאתה מאוהב בה עדיין! ' לואי אמר ונתן לי כאפה לכתף 'אווצ' ' אמרתי וגיחכתי דפקו בדלת 'זאת בטח היא … ' מלמלתי ונכנסתי הביתה ופתחתי את הדלת היא כזאת מושלמת אחח הבטתי בעיניה היא נראתה מוזר כאלו השתדלה לא להסתכל עליי 'היי אנג'ל הכול בסדר ?' שאלתי אותה מודאג והיא צחקקה וענתה 'ברור ..' נתתי לה להכנס הביתה ואמרתי לה להתלבש אצלי בחדר חזרתי אל הבנים מחייך 'כן זאת אנג'ל ' לואי אמר לפי החיוך שלי 'תירגעו כולכם ' אמרתי וצחקתי לאחר כמה דקות ג'מה ואנג'ל ירדו למטה אוקיי ואוו ! איזה גוף!?!?!?!? אני משוגע אני מאוהב באחות של חבר הכי טוב שלי והחברה הכי טובה של אחותי יפה יפה .. ועכשיו השאלה היא … היא אוהבת אותי בחזרה ?
יותר מאוחר הרמתי אותה על ידי ורצתי למים והיא צרחה יכולתי להרגיש שהיא קפאה מקור למרות שהמים שלנו היו מחוממים מאוד היא קמה ממני ונצמדה אליי וחיבקה אותי צמוד צמוד ראשה היה על החזה שלי והיא עצמה את עיניה וחייכתי ולואי קרץ לי גלגלתי את עיני ' אולי תמצאו לכם פשוט חדר ונגמור עם זה ? ' ג'מה אמרה בעצבים וצחקקה מאוחר יותר הבנים הלכו אנג'ל נכנסה להתקלח ואחר כך גם ג'מה אחר כך נכנסתי להתקלח וחשבתי על אנג'ל היא כזאת יפה ואני כל כך מאוהב בה היא נהיתה יותר יפה מפעם אפילו היא מדהימה אני צריך לעשות מעשה …. יצאתי מהמקלחת לבשתי בוקסר ונכנסתי למיטה ונרדמתי שאנג'ל תקועה בראשי ולא מניחה למחשבות שלי לרגע .
הרגשתי אור מבחוץ מאיר את פני פתחתי את עיני באיטיות ראיתי את אנג'ל עומדת בכניסה לחדר שלי 'אנג'ל הכול בסדר ?' שאלתי מצפה שהיא תישן איתי הלילה ' ג'מה בועטת ' ג'מה את מלכהה!!!!!!!!היא אמרה ופיניתי לה מקום לידי וחיבקתי אותה מאחור יופי באמת אני ישן עם זאת שאני הכי אוהב בעולם הרחתי את הריח שלי הבטתי בעיניה שהיו עצומות בתווי פנים המושלמות שלה בשפתיים המלאות שלה ובשיערה הבלונדיני החלק והארוך המתפזר על הכרית שלידי ..


תגובות (74)

אוף אני לא אוכל לקרוא כי אני אצל סבתא שלי בחג :(

18/09/2013 07:27

וכתבת מושלם!!!

18/09/2013 07:27

תודה ♥ אני ישתדל לעלות יותר מוקדם כדי שאולי תספיקי לקרוא ♥

18/09/2013 07:33

איזה יפה את תוכלי להוסיף אותי עם אחד הבנים עם הם לא תפוסים ^^

שם: מיקה
גיל: 17
תיאור חיצוני: בלונדינית עם גוונים בהירים של חום בהיר, עיניים כחולות נוצצות, עגיל בלשון, קעקוע STAY STRONG על פרקי כף היד
תיאור פנימי: ביישנית, לא מתחברת בקלות, שונאת שקרנים צבועים מגעילים וכדומה, חכמה, לא תמיד זורמת, קשה לה לבטא את עצמה במילים
תחביבים: לרקוד- עם הריקוד היא מבטאת את עצמה
לרכוב על סוסים- זה מה שנותן לה להרגיש חופשיה, היא מאוד אוהבת סוסים
לנגן על גיטרה- אחותה שנפטרה אהבה לנגן על גיטרה והיא ממשיכה את האהבה של אחותה
עבר: נולדה להורים אלכוהוליסטים, כשהייתה בת 8 התחילה לחתוך כי היא עוברת בריונות קשה שממשיכה כל הזמן, בגיל 14 אחותה נפטרה ואחותה שמרה עליה מהוריה כי הוריה תמיד מרביצים לה וכאלה, סבתא שלה גוססת ועם סבתא שלה תמות אין לה בישביל מה לחיות
לבוש: לא אוהבת חשוף בכלל, הולכת עם ארוך בגלל החתכים אוהבת ג׳ינסים כובעים וכ׳ו…

18/09/2013 07:34

כולם תפוסים אבל את רוצה להצטרפף כחברה של אנגל או חברה של הבנים ?

18/09/2013 07:35

אני הולכת עוד כמ דקות

18/09/2013 07:36

אפשר חברה של אנג׳ל וחברה ממש טובה של ליאם שהוא מתייעץ איתה על הכל?

18/09/2013 07:38

אין בעיה ♥ ושירוש לא נורא תקראי שתוכלי לקרוא ♥

18/09/2013 07:53

אומייגד תמשיכייי…!!!

18/09/2013 08:27

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

תמשיכי

18/09/2013 08:31

המשךךךך עכשיווווווווווווווווווווווווווו אעאעאעאעאעאעאעאעאע:)))))))))))))

18/09/2013 09:23

חחחח תודה אוהבות שלי המשכתיי ♥

18/09/2013 09:25
19 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך