מהממות תודה על התגובות ♥♥

when i look at you – פרק 6+7

18/09/2013 593 צפיות 8 תגובות
מהממות תודה על התגובות ♥♥

חזרה לנקודת מבט רגילה של אנג'ל :
אני וג'מה ירדנו למטה והתחלנו להכין פנקייקים הארי נכנס למטבח פתח את המקרר והוציא קרטון בקבוק של חלב שכתוב עליו הארי ושתה ממנו והכניס למקרר 'תפסיקי להביט בו ככה ' ג'מה אמרה מעוצבנת וחזרתי להכין איתה את הפנקייקים ישבנו לאכול והארי הסתכל עליי וג'מה חטפה עצבים מזה 'אני אלך עכשיו ..' אמרתי באי נוחות 'אבל קבענו לקניון ' ג'מה אמרה 'אני רוצה להתארגן בבית .. תאספי אותי טוב ? ' אמרתי וחייכתי 'אוקיי ביי אהובה ' היא אמרה וחיבקה אותי ונישקתי את הארי בלחי כשהוא נגס מהפנקייק שלו . נסעתי הביתה וכשהגעתי ראיתי את דניאל יושב מול הטלוויזיה ואת אימא לידו כשג'סיקה אחותי הקטנה יושבת עליה 'היי חברים' אמרתי והתיישבתי לידם 'היי מותק .. איך היה אצל ג'מה ?' אמא שאלה וחייכה אליי כשהיא מלטפת את שיערי 'כיף … ' אמרתי וחייכתי 'טוב אני זזה לעבודה ולשים את ג'סיקה בגן 'ביי אמא ' אני ודניאל אמרנו באותו הזמן והתחלנו לצחוק , היא הפריחה נשיקה לעברינו וג'סיקה עשתה לי שלום ולדניאל היא הוציאה לשון והם יצאו מהבית . 'אוקיי דניאל מה הסיפור שלך ?! ' שאלתי וטפחתי על גבו 'למה ישר מה הסיפור שלי ?! למה ישר אני לא בסדר ?! למה ישר קרה לי משהו ?! ' הוא שאל במהירות הוא היה נראה מוזר 'דניאל ..' אמרתי ונאנחתי והוא חייך לשנייה 'נו..' האצתי בו כדי שידבר כבר 'אני אוהב את ג'מה …' הוא אמר והפנה את מבטו ממני לטלוויזיה שוב ' זהו ?! זה הסיפור ?' שאלתי מופתעת לגמרי 'רגע מה ?! את ? החברה הכי טובה של ג'מה את אחותי אנג'ל .. מגיבה ככה כשאני אומר שאני אוהב את ג'מה ?! ' הוא אמר מגמגם 'כן טיפש .. כי במיקרה שמעתי את אותו הדבר מהצד האחר אתמול …' אמרתי באדישות ' רגע מה ?! מזתומרת ?! ' הוא שאל שוב מעוצבן מסמיק מתרגש טיפש ! 'שהיא אוהבת אותך גם .. 'אמרתי וגלגלתי את עיניי קיבלתי אס אם אס מג'מה 'תאספי אותי בשבע בערב ככה לקניון סבבה?' 'כן' עניתי לה והבטתי בדניאל ונאנחתי 'לך אליה חתיכת אידיוט ' צרחתי עליו והוא צחקק ויצא החוצה במהירות ' 1 2 3 … ' ספרתי בקול רם סופרת גם עם האצבעות ודניאל נכנס ' אני פאקינג בתחתונים !! ' הוא צרח ועלה לחדר גלגלתי את עיניי וצחקקתי הפעלתי אם טי וי 'גוטטה בי יו ' ראיתי שם את הבנים וחייכתי הם שרים מדהים נגמר השיר ודניאל ירד במהירות לבוש (תודה לאל ) ויצא מהבית גלגלתי את עניי ' 1 2 3 ' שוב פעם ספרתי ודניאל נכנס ולוקח את המפתחות של הג'יפ מהשולחן ויצא צחקקתי לעצמי ונשכבתי לאחור , התחלתי לחשוב על הארי על כמה שהתגעגעתי אליו ושהוא ממש התבגר ונהיה חתיך על וחמוד והעיניים שלו והשפתיים שלו והקול שלו .. רגע מה ?! התנערתי מהמחשבות קמתי מהר מהספה והרגשתי עייפות קלה שכזאת נכנסתי למיטה ונרדמתי .. קמתי בשעה חמש דניאל עוד לא חזר זה מפחיד אותי קצת אז החלטתי שאני אקדים ואלך ברגל לג'מה נכנסתי להתקלח ולבשתי :
http://www.polyvore.com/untitled/set?id=34505184
לקחתי תיק ארנק ופלאפון ויצאתי מהבית
**
פתחתי את דלת הבית של ג'מה ונכנסתי 'הלוו גייז ' (חבר'ה ) הבנים ישבו בסלון וחייכו ג'מה ודניאל ירדו במדרגות יד ביד 'לא טוב לי ' אמרתי ועשיתי כאילו אני מסתחררת כשאני מביטה בהם וג'מה מחייכת כמו ילדה קטנה ' רגע מה ?!א..תם בי.חד ?!' שאלתי מגמגמת עם יד על מצחי הם הביטו זה בזה הנהנו והתנשקו 'לא טוב לי … לא טוב לי אנג'ל רוצה הביתה עכשיו ' אמרתי וכיסיתי את עיני זה פשוט הזוי בשבילי לראות את ג'מה שהיא כמו אחות בשבילי כבר המון זמן ואת דניאל שהוא כמו .. הוא אח שלי ! זה הזוי ומטורף הבנים צחקקו להם כשהביטו בי עושה סצנה לג'מה ודניאל 'אולי תפסיקו להתנשק לי ככה מול העיניים זה מחליא תמצאו חדר ! ' אמרתי וצחקקתי והם המשיכו להתנשק גלגלתי את עיני 'לפחות לא לידי !! ' אמרתי והלכתי לסלון כשהעקבים שלי מתקתקים ברצפה 'בעצבים ' ניסיתי להראות רצינית זה פשוט לא הלך התיישבתי בין ליאם להארי 'אנג'י אפשר אותך דקה לחדר ? ' ג'מה שאלה מתנתקת מדניאל ועולה במדרגות עליתי אחריה והסתובבתי רגע והוצאתי לדניאל לשון 'יש מצב נדחה את הקניון למחר ?' היא שאל ונאנחה ' בטח .. אני אשאר פה עם הארי נראה סרט או משהו .. ' אמרתי וצחקקתי 'אין כמוך ' היא אמר וחיבקה אותי חזק 'טוב לפני שאני אתחרט על זה ' אמרתי והיא התנתקה ממני ורצה למטה במדרגות שמעתי את הדלת נטרקת ירדתי למטה ונאנחתי .. הארי ישב שם על הספה לבד וראה טלוויזיה 'איפה הבנים ? ' אמרתי וחייכתי 'הלכו .. ' הוא אמר ביובש והחזיר את מבטו לטלוויזיה פאק איתו כאילו מה ??! התיישבתי לידו והוא לא הגיב נאנחתי לרגע והוא הביט בי אדיש למדיי 'רוצה לראות סרט או משהו ?' הארי שאל וחייך ' אין לי חשק .. ' אמרתי בחוסר רצון לא התחשק לי סרט , התחשק לי לנשק את השפתיים המושלמות שלו .. רגע מה ?! ' את בטוחה ? ג'מה קנתה סרט דיי טוב ..' הוא אמר מנסה לשכנע 'איזה סרט ?' שאלתי בחצי חיוך 'סילבסטר בניו יורק (מומלץ ) ' הוא אמר ושלף את הדיסק שהיה על השולחן 'זה עם אשטון קוצ'ר.. ' הוא אמר 'שים' ישר אמרתי לו והוא צחקק ראינו את הסרט כשהוא יושב נשען בצד הספה ואני חצי שוכבת עליו והוא עם ידו על כתפיי הרמתי את ראשי לרגע והבטתי בו שקוע לגמרי בסרט הוא כזה מושלם השפתיים שלו הוא מדהים אני פשוט מאוהבת לו בצורה קח אותי הארי ! רגע מה ?! … התיישבתי מהר ונצמדתי אליו ממש צמוד הוא הביט בי וחייך הסתכלתי עליו והוא עדיין הסתכל על הסרט אני בהיתי בו הוא סובב את ראשו אליי כשהראשים שלנו היו במרחק של אצבע 'מה ? ..' הוא שאל וחייך התקרבתי אליו במהירות הצמדתי את שפתיי לשפתיו ועצמתי את עיני הוא אחז במותניי והצמיד אותי אליו עוד יותר צמוד ונשכב מעליי התנשקנו בתשוקה השפתיים שלנו נעו בקצב אחיד המגע של הפתיים שלו היה רך ונעים הרגשתי מאוהבת אני מאוהבת בהארי סטיילס ליטפתי את גבו עליתי למעלה לשיערו ושיחקתי לו בטלטלים התנתקנו הוא עדיין מעליי מחזיק במותניי וצמוד אליי הוא הביט בעיני הרגשתי מדהים 'אני אוהבת אותך ' אמרתי וחייכתי חיוך חושף שיניים וגומות חן .
נקודת מבט של הארי :
ישבתי בסלון אחרי שהבנים הלכו הרגשתי מוזר .. חשבתי על אנג'ל על כמה שאני מת לנשק אותה וכמה שאני אוהב אותה ועל החיוך שלה והעיניים שלה והשפתיים שלה המלאות והיפות האלו שמהפנטות אותי רגע מה ?! התנערתי מהמחשבות וראיתי את אנג'ל יורדת במדרגות 'איפה הבנים ?'היא אמרה וחייכה 'הלכו ..' אמרתי לה ביובש והחזרתי את מבטי לטלוויזיה אפילו לא הבנתי מה אני 'רואה ' רק חשבתי הרגשתי עדיין מבולבל מהרגשות שלי אליה אבל מה שבטוח זה היה אהבה . היא התיישבה ליידי וחשבה לרגע הבטתי בה באדישות 'רוצה לראות סרט או משהו ? ' שאלתי וחייכתי אליה ' אין לי חשק .. 'היא אמרה בחוסר רצון, התחשק לי לנשק את השפתיים המושלמות שלה.. רגע מה ?! ' את בטוחה ? ג'מה קנתה סרט דיי טוב ..' אמרתי מנסה לשכנע' איזה סרט ?' היא שאלה בחצי חיוך 'סילבסטר בניו יורק (מומלץ ) ' אמרתי ושלפתי את הדיסק שהיה על השולחן 'זה עם אשטון קוצ'ר.. ' אמרתי 'שים' ישר היא ענתה בלי לחשוב אפילו לשנייה צחקקתי ראינו את הסרט כשאני יושב ונשען בצד הספה ואנג'ל חצי שוכבת עליי ואני עם היד שלי על הכתף שלה הסתכלתי על הסרט לא מרוכז במאה אחוזים עד שהרגשתי שהיא מתיישבת צמוד אליי ממש צמוד ומחייכת , חייכתי אליה והסתכלתי על הסרט עוד יותר לא מרוכז מהמחשבה שאנג'ל צמודה אליי עכשיו הלב שלי פעם המגע שלה היה נעים הרגשתי את הריח שלה הריח הכי טוב שיש בעולם הייתי 'שקוע ' בסרט והרגשתי שהיא בוהה בי כשהיא ממש קרובה אליי 'מה .. ??' שאלתי וחייכתי היא התקרבה אליי במהירות אבל לא בפראות , הלב שלי האיץ את פעימותיו הרגשתי הכי טוב שיש כששפתיה פגשו בשפתיי המגע הרך שלהם בדיוק כמו שדמיינתי נשכבתי מעליה כשהבטן שלי מוצפת בפרפרים שמשתוללים מהמגע של השפתיים שלנו והלב שלי פועם כאילו רצתי עכשיו מלונדון עד לארגנטינה אחזתי במותניה והיא שיחקה בטלטלים שלי .. זה היה הדבר הכי מושלם שיש אני מאוהב בפאקינג אנג'לללל ! המושלמת הזו . התנתקנו בחוסר רצון הבטתי בעיניה וחייכתי 'אני אוהבת אותך ' היא אמרה וחייכה חיוך חושף שיניים וגומות חן חיוך מהמם החיוך שאהבתי בחיוך של אנג'ל 'גם אני אותך לאב ' אמרתי ונישקתי את שפתיה שנית


תגובות (8)

עאעא תמשיכייי..!! ומתי את מצרפת אותי?? :)

18/09/2013 09:31

אעאעאעאעאע איזה מהמםםםםםם את כותבת מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם:))))))))))))))))))))

18/09/2013 09:31

יורו זה מושלם תמשיכי :)

18/09/2013 09:49

תודה נסיכות♥♥

18/09/2013 12:12

אוווווו ג'מה ודניאל ביחד!!
אוווווו אנג'ל והארי ביחד!!
יואוואואאואואואואואווווווווווווווווווווווו איזה פרקקקקקק D:
איזה חמודים דני אל וג'מה… מתי הוא הספיק להתאהב בה?!
הייתה לו את אנה הרי….. אולי הוא היה מאוהב בג'מה כשהוא היה עם אנה?! :O
והארי ואנג'ל *~*
דיי אני מאוהבת בסיפוררררררר ♥.♥
את חייבת להמשיך מהר את הסיפור המושלם הזה!!!
ממש מחכה שתמשיכי!!
לאבבב אותךךך מדהימה ♥♥♥

18/09/2013 12:15

לאב יו טו מושלמתת אני עוד מעט ימשיך ♥

18/09/2013 12:33

תמשיכי

18/09/2013 13:41

המשכתי :-)

19/09/2013 03:58
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך