ג'נה סטיילס
חחח 2 פרקים ביום !!
עוד מעט העלילה תתפתח יותר .. גם מלונדון וגם מברייסון ואלי ...
מקווה שאהבתם .. Xx

you keeping me from myself – פרק 2 חח

ג'נה סטיילס 01/06/2013 888 צפיות 6 תגובות
חחח 2 פרקים ביום !!
עוד מעט העלילה תתפתח יותר .. גם מלונדון וגם מברייסון ואלי ...
מקווה שאהבתם .. Xx

"את יכולה לענות על זה ? " שאלתי את לוקס מודאג ..
"בערך … " היא אמרה ונשענה על הקיר .. היא נראת לחוצה ..
" לוקס … הכל טוב ? תינשמי רגע .. את לא חייבת לענות .. " אמרתי
"אוקיי .. טוב .. תודה .. " היא אמרה במהירות ..
הייתה דקה של שתיקה …
"זה היה בולשיט גדול ברייסון !!" היא מילמלה …
"באמת? לוקס .. אני רוצה שתביני.. גם אם יש לך הפרעות זה לא אומר שאת פגומה .. זה אומר שאת מושלמת בדרך מיוחדת משלך ..! " אמרתי וחיבקתי אותה חיבוק של אח ..
" תודה ברו .. תודה שאתה אחד האנשים היחידים שמקשיב לי .. למרות שאנחנו רבים כמעט כל הזמן .. אני אוהבת אותך ברייסון .. " היא אמרה וחיבקה אותי גם ..
"אין בעיה אחותי … " אמרתי והיסתכלתי על הפוסטרים שלה ..
"וואן דיירקשן … גסטין ביבר .. מיילי סיירוס .. ' קראתי את שמותם של הזמרים ..
"כן אלה האיידולים שלי .. " לוקס אמרה וקרצה להם חח
"אני יודע שאת מעריצה של גסטין ומיילי אבל .. לא ידעתי על וואן דרייקשן .. " אמרתי..
"אני רק התחלתי להעריץ אותם .. " אמרתי
" אז .. מי הפייב שלך ? " שאלתי והיסתכלתי על הבנים בתמונה … הם נראו חמודים ומחוייכים ..וגם נראו שמחים וחתיכים מאוד [(;]
"אמ.. אין לי ממש פייב .. אבל אני אוהבת מאוד את הארי .. " היא אמרה
"חח אני שמעתי אותם והם נשמעים נחמד … " אמרתי וניסיתי להיות נחמד ..
" רק נחמד ? ברייסון הם נשמעים מדהים !! תודה בזה !! " היא אמרה וצחקה
"אני שמעתי רק 2-3 שירים שלהם אצל אלי (חברה של ברייסון ) והם היו יפים .. " אמרתי וחייכתי ..
"איזה שירים שמעת ..? " לוקס שאלה בהיתענינות ..
"אני לא ממש זוכר שמות אבל אני חושב kiss you וLWWY ומשהו עם ביוטיפול .. "
"אני חושבת ששמעת WMYB .. חח לאלי יש טעם טוב .. " לוקס אמרה
"יש לה טעם טוב בכל דבר .. חח " אמרתי …
" חח כן .. " לוקס אמרה ..
" לוקססססס, ברייסוןןןןן באו רגע !!! " אמא צעקה מהקומה למטה ..
*יורדים לקומה למטה*
(נקודת מבט של לוקס ..)
אני וברייסון התיישבנו על הספה מול אמא ..
" אז .. אנחנו יודעים שברייסון לא רוצה להיצטרף אלינו ללונדון בגלל אלי ..אז חשבתי לעצמי שהיא תוכל לבוא גם .. הרי ישלנו כרטיס נוסף כי דוד ג'ו החליט לא להיצטרף בסוף בגלל הניתוח .. אז .. מה אתה חושב ברייסון ? " אמא שאלה בחיוך את ברייסון ..
"תראי אמא .. אני יכול .. לדבר איתה ו… " ברייסון נראה לחוץ.. כאילו הוא מסתיר ומשקר ..
"ו.. מה ? אני בטוחה שהיא תשמח !! " אמא אמרה ..
"אולי … " ברייסון אמר בשקט ..
"טוב אז תחזיר לי תשובה .. " אמא אמרה וקמה ..
"ברייסון !!! מה קרה לך ?! " היתקרבתי אליו ולחשתי לו ..
"בואי רגע .. אני צריך לספר לך משהו … " ברייסון נשם ואמר לי ..
"אוקיי .. בוא " אמרתי והלכנו למרפסת..
התיישבנו בפינת הישבה ..
"ברייסון מה קרה ..? זה קשור לאלי ? רבתם ? " שאלי מודאגת ..
"לא … " הוא ענה ..
"תראי לוקס, לפעמים בחיים עושים דברים שבסופו של דבר מתחרטים עליהם.. גם אם זה עם מישהו שאתה מכיר ואוהב הרבה הזמן .. אני כבר בן 19 ואני צריך לקחת אחריות על כמה דברים .. " ברייסון אמר והיה נראה מובך ..
"דיי ברייס !! אין סיכוי שזה מה שאני חושבת !! וגם אם כן .. " מילמלתי ..
"זה נורא !! אלי הודיעה לי אתזה רק אתמול ואין לי מה להגיד לאמא !! אני לא יכול לשקר לה !!" ברייסון התחיל לבכות ..
"אויי ברייס תרגע … אני יודעת שאתה מרגיש אשם ורע אבל אל תדאג, הכל יהיה בסדר .. אולי תלך לאלי ותדבר איתה לפני השיחה עם אמא ? תישאל אותה מה היא תעשה עם זה .. חוצמזה.. אתה עם אלי כבר מגיל 15 !! ואתה מכיר אותה טוב … אל תדאג אלי לא תכעס .. היא חמודה והיא תבין אותך .." אמרתי וחיבקתי את ברייסון ..
" תודה .. אבל אני חושב שאני חייב לספר לאמא וללכת לאלי .. אני מרגיש כלכך רע .. היא סובלת מזה יותר ממני .. " ברייסון אמר בבושה ..
"אתה רוצה שמחר אני אבוא איתך ואעזור לך עם אמא ? " שאלתי וחיבקתי את ברייסון ..
" אם את יכולה … תודה .. " הוא אמר
"אז רגע .. אתה ואלי רוצים לבוא איתנו ללונדון ? " שאלתי
"אני לא יודע .. " הוא אמר ..

***

(נקודת מבט של ברייסון)

" אלי ? " סימסתי לאלי ..
" הייי ברייס .. " היא סימסה בחזרה ..
"את יכולה לפגוש אותי בפארק עוד 10 דקות בייבי ? "
" אתה יכול לבוא אליי עוד 10 דקות ? אני לבד בבית … "
"אין בעיה .. "
"אוקיי מתוק … אז עוד 10 דקות.."
"אנחנו צריכים לדבר אהובתי … "
"טוב .. "
היתארגנתי ולבשתי ג'ינס שחור עם חולצה אפורה כזאת ונעלי אולסטאר לבנות ..
"בהצלחה עם זה .. " לוקס צעקה מהחדר שלה …
"תודה !! " צעקתי בחזרה ..

***


תגובות (6)

מושלםםםםםםםםםם ! ורציתי להצטרף עם זאין אז אני אכתוב לך תיאור ותוסיפי אותי אם באלך D:
שם : אופיר
גיל : כמו כולם או שמציאי משהו
תיאור :שיער חום גלי כזה פרוע וארוך , עיניים ירוקות אפורות מבנה גוף יפה לא רזה ולא שמנה , צבע עור שחום יפה כזה, עגיל קטן באף וקעקוע של פפיון על מפרק כף היד
אופי: מצחיקה , חייכנית , אמיצה ,עוזרת לכולם , אוזן קשבת כתף תומכת וביצ'ית כשצריך וקצת רגישה מנגנת על גיטרה ואוהבת לצייר ,רקדניות ואוהבת לשמוע מוזיקה חולה, על שופינגג ולא יכולה דקה בלי הפלאפון , אוהבת לקים מטורפים, אוהבת ללכת לים ומכורה למשקפי שמש .
מקווה שתוסיפי :-*

01/06/2013 07:56

תודה ((: חחח ואני אוסיף אותך מתי שיהיו כל הבנת זוג (-;
אז כולם תפוסים עכשיו *~* חעחע

01/06/2013 08:02

תמשיכיייייייי!!!!!!!!! ♥♥

01/06/2013 08:17

חח תודההה ((-;

01/06/2013 08:18

אהבתי תמשיכי

01/06/2013 08:40

אעהההההה! מושלם!!! והתיאור:
שם: נופר
גיל: מה שצריך :) אבל לא קטנה מידי
מראה: גובה ממוצע.. לא הכי רזה שיש אבל גם לא שמנה. עיניים חומות שיער מתולתל בצבע שטני. לא אוהבת להתאפר יותר מדי.. אבל חולה ברמות על בגדים ואקססוריז!
אופי: קצת ביישנית ושקטה כשלא מכירים אותה.. חברותית, מצחיקה, חוש הומור, עוזרת לחברות תמיד, אחראית, חכמה, (אבל ביומיום לא ממש- רק בלימודים) חייכנית, חולה על לקים…
יכולות: לנגן בגיטרה, לרקוד, לשיר, לשחק (דרמה) ולצייר
אז.. אממ… זהו… חח
(ורק שתדעי… זאת באמת אני… אני מתאימה לליאם ברמות מטורפות שאני בכלל לא יכולה לעכל… והפייב שלי הוא בכלל ניילר… אבל לנייל ולליאם יש אותו טעם בבנות בערך.. אז ייאי מי!)
תמשיכיייייייי! 3>

01/06/2013 09:02
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך