ג'נה סטיילס
חחח בפרק הבא העלילה תתפתח יותר ותהיה קשורה קצת יותר ל1D (-;
מקווה שאהבתם ..

you keeping me from myself- פרק 4 + 5 D:

ג'נה סטיילס 02/06/2013 1002 צפיות 5 תגובות
חחח בפרק הבא העלילה תתפתח יותר ותהיה קשורה קצת יותר ל1D (-;
מקווה שאהבתם ..

~בוקר~
-לוקס כותבת ביומן-
טוב אז .. היי ובוקר טוב ..
עכשיו אני עדיין במיטה והשעה רק 6 וחצי בבוקר והייתה אמורה להיות לי עוד חצי שעה לישון ..
אני לא מרגישה כלכלך טוב .. אני רק רוצה להישאר בבית ולנוח ..
בכל אופן, ברייסון דיבר אתמול עם אמא .. זה היה כבר מאוחר מאוד בלילה אז כבר לא הרגשתי נעים לחפור לברייסון יותר מדי ..
הוא נראה די בסדר ואני מקווה שזה נכון ..
אני חושבת שאמא תבין אותו מכיוון שקרה לה סיפור קצת דומה ..
רק כשהיא הייתה בגילי ..(17)
הייתה אמורה להיות לי ולברייסון אחות גדולה .. אבל היא נפטרה במהלך הלידה שלה ..
אמא לא ממש דיברה על זה ועל האבא … היא נראת די מובכת כששואלים אותה "כמה ילדים יש לך ? "..
עכשיו לדברים החיובים: עוד יום אחד אני כבר אהיה על הטיסה ללונדון !! סוףסוף !! אני כלכך מצפה לזה ..
גם דודה ליז שלחה תמונה של התינוק במייל והוא נראה כזה מתוק !! הוא היה עם עיינים עצומות אבל היה לו שיער בלונדי וחיוך קטן ומתוק .. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה .. אני לא רגילה לזה שאני אומרת "מתוק" או "חמוד" …
טוב .. אמא כבר היתעוררה וקראה לי … ביי בנתיים ..

***

"היי אמא … " אמרתי עייפה וישבתי על הכיסא..
"היי לוקסי .. " היא אמרה וחייכה ..
"את דיברת עם ברייס .. נכון ? " יריתי את השאלה בטעות .. הרגשתי שהיא קצת נבוכה מכל העיניין ..
היא לא ענתה וחשבה לכמה שניות ..
" אמא .. אני מצטערת ששאלתי אתזה ככה .. " אמרתי ולגמתי מכוס המיץ שהייתה על השולחן ..
"זה בסדר .. ידעתי שתשאלי אתזה .. " היא ענתה ..
" ברייסון נשאר עם אלי בארץ.. רייצ'ל יכולה לבוא איתך .. " היא ענתה ועיינה בעיתון ..
"אוקיי אמא … איך ברייסון מרגיש לדעתך .. ? " ניסתי לשאול הכי מנומסת שאני יכולה ..
"אני לא בטוחה … אני חושבת שהוא עכשיו הבין הרבה … הרבה מאוד … " היא אמרה
"מזתאמרת ? " אמרתי מופתעת ..
" אני לא כועסת עליו כלכך כי אני יודעת שהוא לא היתכוון לזה .. ברייסון חכם .. הוא ידע איך להיתנהג עם אלי … " היא אמרה והיסתכלה הצידה .
" טוב .. " אמרתי וקמתי ..
"לאן זה .? " היא שאלה …
"לחדר .. " עניתי והלכתי ..
"לוקס ? את נראת לא ממש טוב … את בסדר ? את נראת אדומה … " היא אמרה מודאגת..
"אני לא מרגישה טוב … אני חושבת שיש לי חום .. " עניתי והרגשתי דמעות מטפסות מהגרוני … אני לא יודעת למה ..
זה לא משהו כזה עצוב שאני אמורה לבכות .. זה פשוט בא מלחץ לגבי מה שאמא תגיד ..
"תקשיבי .. תלכי לארון ותקחי כדור נגד חום .. אם תרגישי יותר טוב תלכי, אם לא אז תישארי בבית.. " היא אמרה ..
"טוב .. " אמרתי ועליתי לקחת את הכדורים ..
אני לקחתי את הכדורים ואחרי חצי שעה הרגשתי קצת יותר טוב .. אבל לא רציתי ללכת ..
" אמא .. " מילמלתי כששכתי על הספה ..
"כן לוקסי ? " היא אמרה והיתיישבהלידי ..
" אני מרגישה יותר טוב … אבל .. " אמרתי ושוב התחלתי כמעט לדמוע ..
"אוייש לוקס … בכל מקרה את לא תלכי .. ניזכרתי שאנחנו צריכות ללכת לעשות חיסונים .. אל תבכי בגלל זה … " היא אמרה והתחילה לנגב את הדמעות שטיפטפו בלי ששמתי לב מהעניים שלי ..
"חיסונים ?! " אמרתי בבהלה ..
"כן .. הם לא כאלה כואבים … " היא אמרה וניסתה להרגיע אותי .. הדפתי אותה ..
" היי לוקס! .. תרגעי .. תשלטי בעצמך … זה לא כזה נורא .. " היא אמרה בשקט ..
"אבל את יודעת שיש לי פחד ממזרקים !! אני לא יכולה !! " צעקתי עליה ..
אחרי רגע של שקט היתיישבתי בחזרה ..
"אני מצטערת .. " מילמלתי ובכיתי שוב ..
"זה בסדר .. " היא אמרה וחיבקה אותי ..

***
-לוקס כותבת ביומן –
עכשיו אני באוטו עם אמא בדרך למרפאה .. אנחנו צריכות לעשות חיסונים .. אני לחוצה עכשיו מאווווד !! אני רק מדמיינת מחט שנכנס לי לעור .. אפילו שכבר עשיתי קעקוע .. את המחט של החיסון אני מדמיינת עם דם .. אני מדמיינת מלא דם !! זה מפחיד ..
אני עכשיו אנסה לדמיין שמיילי ו1D וגסטין לידי .. מחזיקים לי את היד .. והכל יעבור בשלום … אני מקווה ..
עכשיו אנחנו מגיעות .. אני אכתוב לך אחרכך .. ביי ..

***

~נקודת מבט של מרי (אמא של לוקס ) .. ~
"היי מרי יקירה !!" האחות אמרה לי כשאני ולוקס נכנסנו … אני מכירה אותה כבר המון זמן ..
"הי גם לך קייט ! " עניתי וחייכתי..
" באות לעשות חיסון לפני הטיול אה … " קייט אמרה וקרצה ללוקס המבהולת …
"כן .. " אמרתי והיסתכלתי על לוקס .. קשה לי לראות אותה כשהיא כלכך לחוצה .. ההפרעות האלה .. למה לא יכלתי לטפל בזה כשהיא הייתה בת 4 ?! חשבתי לעצמי ונאנחתי ..
"טוב אז .. מי ראשונה ? " קייט אמרה ..
"אמא … " לוקס מילמלה בפחד ..
"טוב .. אני אהיה ראשונה .. תיסתכלי עליי לוקס .. " אמרתי והרמתי את השרוול ..
קייט לקחה את המזרק וחיטאה אותו .. ואז היא הזריקה לי .. זה לא היה ממש כואב ..
"טוב .. לוקסי ? " קייט אמרה ..
"אני באה .. " לוקס צעקה מבחוץ… ידעתי שהיא יצאה ..
לוקס ישב ונשמה עמוק .. ואז קייט הזריקה לה בעדינות את המזרק ..
לוקס אפילו לא בכתה !!
"וואו !! כל הכבוד לוקסי !! " צעקתי ונישקתי נשיקה גדולה את לחיה של לוקס
"אמא .. את מביכה אותי -,- " היא אמרה .. וניסתה להיות עדינה ..
"אוקי .. " אמרתי ..
"תודה .. " היא אמרה ולקחה את הצמרגפן מהאחות השנייה ..

"נו … זה לא היה כזה נורא .. " אמרתי וחייכתי ללוקס ..
"נכון .. " היא מילמלה בבישנות ..
"כל כבוד לך אמיצה של אימאאא " אמרתי בטעות ..
"אוייששש .. -,- " היא אמרה בשקט ויצאנו מהמרפאה לכיוון האוטו ..

***
– לוקס כותבת ביומן –
גמרתי עם החיסון המזו^*-ן הזה !!!!!
ותאמת שסתם נילחצתי .. זה לא ממש כאב .. הקעקוע כאב הרבה יותר ..
חחח אבל לפחות אני יודעת שגמרתי עם זה ..
עכשיו אני בדרך חזרה הביתה … אני אדבר איתך אחרכך .. ו.. עוד יום !!!
***

-נקודת מבט של ברייסון –
(מדבר עם גייב החבר שלו)
" היי ברו … " גייב אמר לי ..
"היי גייב .. " אמרתי ..
" אז דיברת איתה ? " גייב ירה את השאלה ..
"עם מי ? עם אמא שלי או אלי ? " שאלתי מבולבל ..
"עם שתיהן .. "
"כן … " אמרתי בשקט ..
"איך היה ? "
" עם אמא זה היה בסדר .. וגם עם אלי .. " אמרתי וישבתי על הכיסא ..
" מה אתה תעשה עכשיו ? אתה טס ללונדון או נישאר עם אלי ? "
" נשאר עם אלי .. הבית שלנו פנוי לחודשיים בערך אז אנחנו נהיה שם .. " אמרתי .
"הופההה " גייב אמר וצחק ..
" זה לא מה שאתה חושב … " אמרתי וצחקתי ..
"בטח .. " הוא אמר וטפח על גבי .. חייכתי ..
" איך אמא שלך הגיבה לזה .. ? " הוא שאל ..
" הו אמ… היא אמרה שהיא בטוחה שזאת הייתה טעות .. והיא לא ממש כעסה ..והיא גם הסכימה לנו להישאר בבית אפילו !! " אמרתי מובך ..
"אווו .. " גייב אמר וצחק..

***
פרק 5 .. חח

-נקודת מבט של מרי –
השעון המעורר צילצל.. עכשיו השעה 3 וחצי לפנות בוקר וצריך להעיר את לוקס ורייצ'ל …
ניגשתי לחדר של לוקס והערתי אותן … לוקס חייכה ורייצ'ל היתקשתה לקום ..
"בנות.. קומו …. אתן לא רוצות שנאחר לטיסה .. היא בעוד 3 שעות ועוד צריכים לאסוף דרכונים .. " אמרתי לרייצ'ל והיא היתעוררה לגמרי ..
ירדתי למטה והכנתי קפה … שתיתי אותו ולאחר 10 דקות הבנות ירדו מאורגנות עם המזוודות למטה ..
לוקס לבשה את זה –
http://www.google.co.il/imgres?q=miley+cyrus+outfits+2013&start=908&um=1&rlz=1R2ADFA_enIL434&hl=iw&tbm=isch&tbnid=FI13hVSWODwOoM:&imgrefurl=http://fashionfinder.asos.com/womens-outfits/miley-cyrus,-red-%2526-stripe-245899&docid=c8GVcpsJkhvuoM&imgurl=http://images-ff.asos-media.com/shmotterstorage/119616/outfit_large_7c526863-e36b-4bf3-a462-c8e2d98f9fe2.jpg&w=500&h=500&ei=MaisUcnBNOjd4QTp_oDQDw&zoom=1&iact=hc&vpx=747&vpy=96&dur=1265&hovh=225&hovw=225&tx=107&ty=102&page=20&tbnh=146&tbnw=142&ndsp=52&ved=1t:429,r:42,s:900,i:130&biw=1440&bih=687
ורייצ'ל את זה –
http://www.google.co.il/imgres?q=miley+cyrus+outfits+2012&start=358&um=1&rlz=1R2ADFA_enIL434&hl=iw&tbm=isch&tbnid=2xoLUMG4_jzuzM:&imgrefurl=http://www.osoblog.tv/2012/08/&docid=Kh2t2ryX5iTcdM&imgurl=http://www.osoblog.tv/Miley%252520Cyrus%2525202012.jpg&w=520&h=500&ei=lKisUYWKNajQ4QT-24CgCA&zoom=1&iact=hc&vpx=540&vpy=341&dur=594&hovh=220&hovw=229&tx=125&ty=149&page=8&tbnh=147&tbnw=153&ndsp=44&ved=1t:429,r:63,s:300,i:193&biw=1440&bih=687
"קדימה .. בואו בנות .." אמרתי והבנות גררו את המזוודות אחריהן .. יצאנו ונעלתי את הבית …
רייצ'ל הייתה נראת עדיין מנומנמת … " תחשבי על וואןדי… " לוקס אמרה וקרצה לה ..
נכנסנו לאוטו והתחלתי לנסוע לכיוון שדה התעופה ..
*לאחר שעה של נסיעה *
"בואו בנות.. הגענו … " אמרתי ופתחתי לבנות את הדלת ..
"סוף סוף !! את מאמינה ?!! " לוקס אמרה לרייצ'ל..
"עדיין קשה לי לקלוט את זה .. " רייצ'ל אמרה ללוקס ..
"עכשיו אנחנו צריכים לחכות עוד חצי שעה בערך לטיסה … אתן יכולות ללכת לעשות סיבוב … " אמרתי והיתיישבתי על ספסל ..
"טוב .. " לוקס ורייצ'ל אמרו בהיתלהבות ..
סימסתי לברייסון שישמור על הבית ושיהנה והוא ענה לי תודה עם סמיילי .. אני מקווה שככה זה יהיה ..

***
-נקודת מבט של לוקס-
אני ורייצ'ל היסתובבנו בדיוטי פרי וקניתי צמיד של 1D וגופיה של גסטין ורייצ'ל קנתה 2 גופיות של 1D וקפוצ'ון …
אחרי זה היינו קצת רעבות כי לא אכלנו כלום מאז שקמנו אז עצרנו לקנות קפה ..
שתינו וחזרנו לאמא .. הטיסה יוצאת עוד 10 דקות ..
"בואו לכיוון המטוס .. " אמא אמרה וחייכה
"יששש !! (: " אמרנו וצחקנו ..
העברנו את המזוודות ועמדנו בתור לעלות למטוס …
היתיישבנו: אני באמצע ולוקס מימני ליד החלון ואמא מהצד השני …
" שלום גבירותי ורבותי ! כאן הקברניט … טיסה 663 יוצאת לדרך בעוד 2 דקות .. טיסה מהנה .. " נשמע מהכריזה ..
"אמ .. אמא ? " שאלתי ..
"כן לוקסי ? " היא ענתה ..
"כמה זמן הטיסה .. ? "
" בערך 5 שעות אני חושבת … "
"אה .. טוב .. ' אמרתי
"אנחנו נגיע ללונדון בערך ב11 בבוקר .. אל תדאגי, החנויות יהיו פתוחות (-; " היא אמרה וצחקה .. ואני ורייצ'ל ציחקקנו ..
כל הטיסה אני ורייצ'ל בדקנו אנשים אם הם סמיילרס, בליברס או דיירקשנרס.. חחח מצאנו בליברית וחפרנו לה על גסטין חח היה מצחיק וכייף XDD
-כעבור 5 שעות –
" הטיסה נוחתת בעוד כדקה. אנא הסירו את חגורתכם בסיומה. טיול מהנה . " נשמע מהכריזה ..
"אמא … " לחשתי לאמא שישנה ..
"מרי .. " רייצ'ל לחשה לה ..
אמא היתעוררה ופקחה את העיינים …
"כבר הגענו ?! וואי … לא הרגשתי איך הזמן עבר … " היא אמרה מופתעת ..
"חחחח " כולנו צחקנו ..
"טוב .. בואו נרד .. " רייצ'ל אמרה ושיחררה את חגורתה ..
אחרי שירדנו חיפשנו את דודה ליז … היה קשה למצוא אותה כי היו שם מלאאאאא אנשים !!
בסוף מצאנו אותה עם הילדה שלה, ג'ייד בת החמש ועם עגלה גדולה שבתוכה התינוק …
(המשך יבואא D:)


תגובות (5)

חחחחחחח ממש חמוד, מחכה לפרק הבא!
ו… ביקשתי ממך להשתתף בתור חברה של הארי?
כי אני לא זוכרת, יש יותר מידי סיפורים שרציתי להשתתף בהם…
תודה…
תמשיכי!
היומניסטית ^-^

05/06/2013 09:49

חחחח תודה ((: ♥
ואני גם לא בטוחה חח לוקס תהיה עם הארי … אני חושבת שאת עם ניילר חחח

05/06/2013 09:57

מהמם! המשךך!!:)

07/06/2013 08:54

תודה רבהרבה ♥
מחר יעלה פרק (;

07/06/2013 08:57

אפשר להצטרף אם לואי\נייל\הארי\ליאם\זאין??

שם:נעה
מראה:שער חום עם עניים כחולות עמוקות מהפנטות רזה מאוד גובהה בינוני שזופה
תכונות: חמודה נחמדה אוהבת לעזור חולת שופינגגג ועקביים חברותית מאוד
אשמח אם תוסיפי אותי :)
LOVE YOU
noa….<3

07/06/2013 08:58
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך