המשך יבוא... מחר וביום שני לא יעלו פרקים כי אני בטיול אבל כנראה ביום שלישי יעלה.

You&I פרק 10

24/05/2014 850 צפיות 10 תגובות
המשך יבוא... מחר וביום שני לא יעלו פרקים כי אני בטיול אבל כנראה ביום שלישי יעלה.

You&I פרק 10:
"מה רצית?" היא שאלה אותו.
"אני מצטער." הוא אמר.
"על מה?" היא שאלה כאילו אינה ידעה אבל היא ידעה. היא לא הייתה בטוחה שהוא מתנצל על זה אבל היא קיוותה.
"את יודעת על מה." הוא אמר. היא הבינה שזה מה שהיא קיוותה שהוא מתנצל עליו.
"אני סולחת," היא אמרה.
"באמת?" הוא שאל.
"כן," היא השיבה.
"איך את סולחת לי כזה מהר?" הוא שאל.
"כי אני מאמינה לך שאתה מצטער." היא אמרה. היא לא שיקרה אבל היא מקווה שהוא באמת מצטער.
"למה לא סיפרת להארי?" הוא שאל.
"מה?" היא שאלה לא מבינה את פשר שאלתו.
"למה לא סיפרת להארי על כל הסבל שגרמתי לך ברגע שגילית שאני אחד מהחברים שלו? יכולת להחזיר לי." הוא אמר.
"לא רציתי להחזיר לך. לא משנה כמה סבל גרמת לי אני לא רוצה לגרום לאף-אדם סבל, גם לא למי שגרם לי סבל רב. אתה והארי חברים טובים, לא רציתי להרוס לך את החברות איתו ולא רציתי להרוס לו את החברות איתך." היא אמרה
"את מדהימה." הוא אמר. היא הופתעה וחייכה.
"תודה," היא השיבה בנימוס.
"על מה? כל בן-אדם שמכיר אותך זמן רב יודע זאת." הוא אמר.
"בכל זאת תודה." היא אמרה.
"אפשר חיבוק?" הוא שאל.
"כן," היא השיבה לו והם התחבקו. אחרי שהם התחבקו אשלי עמדה לחזור להארי וחבריו אך זאיין קטע אותה ואמר "אשלי,".
"מה?" היא שאלה והוא התקרב אליה. הוא לא אמר כלום, הוא נישק אותה. היא זרמה אם הנשיקה. אחרי שהם התנתקו הוא אמר "מצטער,"
"Zה בסדר," היא השיבה והלכה אל הארי, נייל, ליאם ולואי. נייל נכנס לחדר. זאיין הבין שנייל ראה את הכל. לפני שזאיין אמר משהו נייל החטיף לו אגרוף בפנים. "למה עשית לי את זה?! למה נישקת את מי שאני אוהב?!" שאל נייל בצעקה והמשיך להרביץ לזאיין. זאיין הצטער שהוא נישק את אשלי, זה פגע בנייל וזה יהרוס להם את החברות. אבל הוא, הוא אהב את אשלי. "נייל אני מצטער באמת." אמר זאיין ואז המשיך "פשוט אתה לא היחידי שאוהב אותה." אמר זאיין ונייל עזב אותו. "אהבתי אותה לפניך ואתה יודע את זה." אמר נייל לזאיין. הוא טעה, זאיין אהב את אשלי לפני נייל, הרבה לפני נייל.
"אתה טועה, אני מכיר אותה מהבית-ספר שלמדתי בו לפני האקס פקטור. אז התאהבתי בה. זה היה לפני שאשלי והארי הפכו להיות אחים. רציתי לוותר עליה בשבילך, כדי שתשיג את מי שאתה אוהב, אבל אני לא מסוגל לוותר עליה. אני אוהב אותה יותר משאתה חושב. אני יודע שהיא לא אוהבת אותי, אני יודע את זה. אני מצטער שנישקתי אותה מהסיבה הפשוטה שאתה אוהב אותי ואתה החבר הכי טוב שלי, לא רציתי לפגוע בך. אני מצטער." אמר זאיין.
"הייתי החבר הכי טוב שלך." אמר נייל והעלה בעיניו של זאיין דמעות. אחרי שנייל אמר את זה הוא הלך אל כולם. זאיין ניגב את דמעותיו ושטף את פניו והלך אל כולם. הוא התיישב כמה שיותר רחוק מנייל ואשלי. הוא מקווה שנייל יסלח לו בקרוב. הוא מקווה שאשלי לא כועסת עליו בגלל שנישק אותה.
נייל כעס על זאיין, הוא ידע שלפי דבריו של זאיין, זאיין מכיר את אשלי הרבה לפניו וזאיין גם התאהב בה הרבה לפניו אבל הוא עדיין כעס.
זאיין היה עצוב כי נייל שונא אותו אבל הוא היה ס=שמח שאשלי סלחה לו.
המשך יבוא…


תגובות (10)

אומייגד!!! זה בפרק הכי מושלם ביקום ❤️

24/05/2014 20:28

    תודה ♥

    24/05/2014 20:43

אהבתי!!! תמשיכיי שתוכלי ותהני בטיול *-* :)

24/05/2014 20:34

תמשיכיי ותהניי:)

24/05/2014 22:31

    תודה ♥

    25/05/2014 06:46

מושלם ותהני בטיוללל

24/05/2014 22:41

    תודה♥

    25/05/2014 06:51
סיפורים נוספים שיעניינו אותך