המשך יבוא...

You&I פרק 24

22/08/2014 852 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא...

You&I פרק 24:
"בואי נתייעץ עם הארי עכשיו." אמרה אשלי לקייט והסתכלה לה בעיניים.
"בסדר, אבל אני אומרת לך מראש, הוא לא מוכן לדבר איתי." אמרה קייט לאשלי ודמעה זלגה במורד לחייה. אשלי התרוממה לישיבה במיטה שלה ומחתה את הדמעה של קייט שהספיקה להתרבות לדמעות רבות. "בואי נלך," היא אמרה לקייט. קייט הנהנה והם הלכו לחדר של הארי. אשלי נכנסה לחדר ואחריה קייט. הארי ישן. אשלי קפצה על הארי וצעקה לו באוזן, "תעורר!" הוא התעורר והסתכל על מי שהעיר אותו. כשהוא ראה שזו אשלי הוא חייך. הוא הסתכל על החדר שלו וכשראה את קייט החיוך נמחק מפניו. "מה היא עושה פה?" הוא שאל. קייט התיישבה על כיסא שהיא קירבה למיטה. הארי התיישב במיטתו ואשלי לידו.
"אנחנו צריכות לדבר איתך על משהו חשוב." אמרה קייט להארי רצינית.
"אני לא מדבר איתך על כלום." אמר האי והסתכל עליה במבט של שנאה. קייט צחקה במרירות.
"גם לא על האונס של אחותך?" היא שאלה והארי הסתכל עליה בכעס.
"את עזרת לו, נכון?! את עזרת לו לאנוס אותה!" הוא התעצבן עליה ותפס את ידה בחוזקה.
"דבר ראשון תשחרר לי את היד כי אתה מכאיב לי. ודבר שני אני לא עזרתי לו אבל אחרי שהיא נחטפה ידעתי מי זה. אני יודעת על כל בחורה שהוא אי פעם אנס." אמרה לו קייט בטון תקיף במיוחד. הוא שיחרר את ידע.
"אם את לא עזרת לו או משהו כזה אז איך את יודעת מי אנס אותה?" הוא שאל אותה לא מאמין לה.
"בגלל שהוא אונס כמעט כל בחורה שחשובה לי או שקרובה למישהו שחשוב לי. הוא שונא אותי. הוא אנס גם אותי. הוא אבא שלי. למידע נוסף תפנה לג'מה." השיבה קייט. הוא חשב לרגע על מה שהיא אמרה ואז מבטו השתנה והן לא הצליחו לפענח את מבטו. "ג'מה? מה ג'מה קשורה לאבא שלך שאונס בחורות?" הוא שאל.
"פעם אני ואבא שלי גרנו דיי קרוב לבית של המשפחה שלך. פעם ג'מה יצאה החוצה, בטח לטייל והיא עברה ליד הבית שלנו. אבא שלי ואני בדיוק היינו בחדר שלו והוא אנס אותי. החלון היה פתוח, כי ברוב טיפשותו הוא אינו סגר אותו. ג'מה ראתה את זה ושמעה והתקשרה באופן "חשאי" למשטרה. הם הגיעו ופרצו לבית. כשהם הגיעו לחדר שלו הם ראו את הזוועה הזו ועצרו אותו. הוא נכנס לכלא. הוא השתחרר מהכלא, יותר נכון ברח. הוא תמיד נטר לג'מה טינה על זה. הוא נכנס עוד כמה פעמים לכלא וברח אבל עכשיו זה לא משנה מי הסגיר אותו בשאר הפעמים. אחרי שאשלי נחטפה, הבנתי שאבא שלי חטף אותה. אני מניחה שהוא האכיל אותה בשקרים שקשורים בי ובך. אני מניחה שהבנתי את זה כמה שעות לפני שהיא ברחה אבל אני לא יכולה לדעת. הוא אונס הרבה מאוד בחורות שחשובות לי או שקרובות לאנשים שקרובים לי. אני בטוחה שהוא רצה לאנוס את ג'מה כי היא בגללה הוא היה הכלא בפעם הראשונה וזה גם הוביל לזה שהוא יהיה עוד כמה פעמים. הוא בטח שלח את העוזר הטיפש שלו לחטוף את אשלי ובגלל שאשלי בגילנו הוא חשב שהיא ג'מה וחטף אותה." אמרה קייט להארי. עיניו של הארי נפערו ופיו נפתח. הוא הסתכל על אשלי, "היא אומת את האמת?" הוא שאל אותה.
"כן, הארי. היא אומרת את האמת." אמרה אשלי.
"על מה אתן רוצות להתייעץ?" שאל הארי.
"אשלי רוצה שנלך למשטרה, ואני חושבת שזה רעיון אבל יש בעיה אחת." אמרה קייט.
"מה הבעיה?" שאל הארי.
"הוא כבר ברח פעמים רבות מהכלא. אם תעזרו לי להסגיר אותו הוא עלול לפגוע בכם או באנשים שקרובים לכם במידה והוא יברח מהכלא שוב." אמר קייט רצינית.
"אני חושב שאנחנו צריכים להסגיר אותו. אם לא נסגיר אותו הוא עלול לפגוע בנו ואם נסגיר אותו הוא יהיה בכלא. אולי הוא יברח ואולי לא אי אפשר לדעת אבל לפחות צריך לנסות להסגיר אותו." אמר הארי.
"נכון," אמרה אשלי.
"אז, אני אעשה את זה לבד וככה הוא לא ידע שאתם רציתם לעשות את זה." היא אמרה להם.
"את בטוחה?" הם שאלו אותה והיא הנהנה לחיוב. אם אבא שלה יברח היא לא רוצה שיהיו לו עוד סיבות לפגוע בהם. היא לא רוצה שהם יסתכנו באשמתה, הכל קרה באשמתה והיא רוצה לתקן את זה.
"תודה," אמר הארי וחיבק אותה. היא החזירה לו חיבוק וחייכה.
"אין בעד מה." היא אמרה.
"תודה,” אמרה אשלי וחיבקה אותה חזק. החיוך של קייט התרחב.
"אין בעד מה," היא אמרה. "להתראות."
"להתראות," הם השיבו והיא הלכה.
המשך יבוא…


תגובות (2)

תמשיכיייייי מושלם

23/08/2014 20:17

המשכתי ♥

01/11/2014 14:37
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך