וואי מלא זמן לא נכנסתי לאתר. מקווה שמי שיקרא את זה יאהב את זה.

You&I פרק 26

05/01/2015 752 צפיות תגובה אחת
וואי מלא זמן לא נכנסתי לאתר. מקווה שמי שיקרא את זה יאהב את זה.

You&I פרק 26:
בזמן שאשלי ראתה "הארי פוטר" נשמעה דפיקה בדלת. "מי זה?" היא שאלה בצעקה.
"זה אני," אמר ליאם ואשלי פתחה לו. "היי ליאם," היא אמרה.
"אל תקראי להארי." הוא אמר כשהוא שם לב שהיא בא לקרוא לו.
"למה?" שאלה אשלי.
"משום שבאתי אלייך. אני יכול להיכנס?" הוא אמר והיא הנהנה לחיוב. הוא נכנס והם התיישבו על הספה. אשלי כיבתה את הטלוויזיה. "אני בבעיה."
"מה קרה?" שאלה אשלי.
"את יודעת שאני וסופיה ביחד, נכון?" הוא שאל והיא הנהנה.
"אני לא אוהב אותה." אמר ליאם.
"מה?" שאלה אשלי כמעט בצעקה ופחדה להעיר את הארי.
"אני ביקשתי ממנה להתחזות לבת זוג שלי." אמר ליאם.
"למה?" היא שאלה.
"בגלל שמי שאני מאוהב בו לא רציתי שיחשוד בזה." אמר ליאם לא רוצה לומר לה שזה נייל משום שידע שגם היא אוהבת אותו ועד לא מזמן הייתה במערכת יחסים איתו.
"ו?" שאלה אשלי.
"ולפני כמה שעות נזכרתי שפעם הוא אמר לנו שלזייף זוגיות זה דבר מגעיל לדעתו." אמר ליאם.
"מי זה?" שאלה אשלי.
"אם אני אומר לך את מבטיחה לא לספר לו?" שאל ליאם.
"כן," אמרה אשלי. "מי זה?"
"אח שלך." אמר ליאם.
"הוא באמת חושב ככה. הוא בעצמו אמר לי." היא אמרה לו לו. מסכן. בטח ניסה להתעלם מהרגשות שלו כדי לא להידחות על ידי הארי.
"גם לי ולבנים הוא אמר את זה אבל התעלמתי מזה כשביקשתי מסופיה לזייף איתי מערכת יחסים. היא גם חושבת ככה ובתור חברה טובה הסכימה לעזור לי. אם היא הייתה יודעת שהוא חושב ככה היא מעולם לא הייתה עוזרת לי. אבל היא לא יודעת שאחת מן הסיבות שעשיתי את זה היא שרציתי שהרגשות שלי אליו יפסיקו. רציתי להתאהב בה ואני עדיין רוצה כי היא בן אדם מדהים אבל כנראה שאנחנו לא יכולים לשלוט על הרגשות שלנו ולהימנע מהכאב. ככל שאנחנו מנסים יותר לשלוט עליהם ויותר להימנע מהכאב אנחנו יותר נפגעים ויותר כואב לנו. למה אני כזה טיפש?" הוא אמר בבכי.
"תקשיב אתה לא מטומטם. בערך כל בן אדם בעולם היה עושה משהו כזה או דברים יותר מטומטמים. זו הייתה טעות אני יודעת. ואני יודעת מה זה לנסות להימנע מהכאב אבל לא להצליח ורק להחמיר. כדי שלא נעיר את הארי והוא לא ידע על מה אנחנו מדברים את רוצה להסתובב בחוץ ולדבר פשוט הוא ישן?" היא שאלה את ליאם והוא הנהן עדיין בוכה. ניגבתי לו את הדמעות.
"בו." היא אמרה לו והם הלכו.
"לא באתי אלייך לספר לך את כל זה." הוא אמר.
"אז למה באת אליי?" היא שאלה אותו.
"כדי לשאול אותך מה לעשות. את פשוט יודעת מה זה להתאהב בבן." הוא אמר.
"אני חושבת שאתה צריך לדבר איתו. גם אם הוא חושב שזה מגעיל לזייף מערכת יחסים ויתרחק ממך בגלל זה. תראה לו שאתה מודע לזה שעשית טעות ושהיית טיפש. אולי הוא יחשוב עלייך דברים רעים לכמה זמן אבל בסוף הוא יבין שאתה בן אדם מדהים ואם לא תהיו ביחד לפחות תהיו ידידים." היא אמרה לו. הוא חשב על זה ולפי דעתו זה רעיון לו רע. לפחות לא רע מאוד.
"רעיון לא רע." הוא אמר.
"אה ורק שתדעי זה לא באמת היה הארי. פשוט אני לא חושב שתרצי לדבר על מי שאני באמת מאוהב בו. אם את רוצה אני אומר לך. החלטתי להגיד את למקרה שלא יהיה לך רעיון ואז גם אם תגידי להארי את לא תגידי למי שאני באמת עובד." הוא אמר.
"על מי דיברת?" היא שאלה. בטח על זאיין… היא חשבה לעצמה.
"דיברתי על נייל." הוא אמר והיא הייתה בשוק. "ביי," הוא אמר.
"ביי," היא אמרה וצפתה בו מתרחק. היא חזרה הביתה. וראתה שם את זאיין. "היי," הוא אמר.
המשך יבוא…


תגובות (1)

יפהההההה

08/01/2015 10:12
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך