המשך יבוא...

You&I פרק 3

15/05/2014 1342 צפיות 9 תגובות
המשך יבוא...

You&I פרק 3:
"שיהיה ברור, אף אחד ממכם לא מתחיל עם אחותי!" הזהיר הארי את חבריו ללהקה לא להתחיל עם אחותו.
"בסדר," אמרו לואי, ליאם וזאיין.
"נייל, שמעת אותי?" שאל הארי.
"כן," השיב נייל.
"אז מה אמרתי?" שאל הארי.
"לא לאכול את אחותך." אמר נייל. הארי התעצבן.
"אמרתי לא להתחיל איתה! לא, לא לאכול אותה! אבל גם את זה לא לעשות." אמר הארי עצבני על נייל אשר לא הקשיב לו.
"אוקיי אני לא אתחיל איתה ולא אוכל אותה." אמר נייל. הארי רק נאנח ואמר "יופי, נייל."
"משעמם לי," אמר לואי.
"גם לי," אמר הארי.
"מה אתה חושבים שאשלי חושבת עליכם?" שאל נייל.
"היא לא מכירה אותנו." אמר לואי.
"הכוונה שלי היא מה אתם חושבים הרושם הראשוני שלה מאיתנו." אמר נייל.
"אני חושב שהרושם הראשוני שלה ממני הוא שאני שקט." אמר לואי והם צחקו. "אתה? שקט?" שאל ליאם.
"לא אמרתי שאני שקט אמרתי שנראה לי שזה הרושם הראשוני שלה ממני!" אמר לואי והחטיף לליאם סטירה.
"טוב, גם הרושם הראשוני שלנו ממנו היה שהוא שקט." אמר נייל והארי, ליאם וזאיין הסכימו איתו. בהתחלה הם באמת חשבו שלואי שקט אבל במהרה הם הבינו כמה הם טעו.
"אני חושב שהרושם הראשוני שלה ממני הוא שאני שחצן." אמר זאיין. הוא לא שיקר. בהתחלה כשהם רק נפגשו הוא היה בטוח שהיא חושבת שהוא שחצן. היא באמת חשבה שהוא שחצן. עכשיו היא חושבת שהוא שחצן רשע. אפילו שחצן רשע מאוד. אם הוא לא היה רשע והוא היה רק שחצן הייתה לה פחות בעיה איתו.
"למה אתה חושב ככה?" של נייל.
"לא יודע," שיקר זאיין. הוא ידע למה.
"אני חושב שהרושם הראשוני שלה ממני היה שאני חכם." אמר ליאם.
"למה אתה חושב את זה?" שאל נייל.
"לא יודע," השיב ליאם.
"אני חושב שהרושם הראשוני שלה ממני היה שאני מושלם." אמר נייל.
"אני חושב שאתה סתם עף על עצמך." אמר לואי.
"אויש תהיה בשקט." אמר נייל.
"זה לא משנה מה הרושם הראשוני שלה עליכם. מה שמשנה הוא שלא תתחילו איתה ולא תאכלו אותה, נייל!" אמר הארי.
"למה שאני אוכל אותה?" שאל נייל.
"כי אתה אוהב אוכל וכי קודם חשבת שאמרתי לא לאכול אותה." אמר הארי.
"בסדר אני לא אתחיל איתה ולא אוכל אותה." אמר נייל.
"אני לא אתחיל איתה ולא אוכל אותה." אמר לואי.
"בנוגע ללאכול אותה דאגתי רק מנייל." אמר הארי.
"אני לא אתחיל איתה." אמר זאיין.
"גם אני לא אתחיל איתה." אמר ליאם.
"יופי," אמר הארי וחייך. נייל לא רצה לא להתחיל עם אחותו של הארי. הוא דיי התאהב בה ממבט ראשון, וזה מפתיע כי נייל הוא אינו בחור שמתאהב ממבט ראשון. בדרך כלל הוא מתאהב אחרי שהוא מכיר את אותה נערה אבל עם אשלי זה היה שונה. באשלי הוא התאהב ממבט ראשון. וגם היא התאהבה בו. הם פחדו להתאהב אחד בשנייה בגלל כמה סיבות. אחת שניהם יודעים שאם הם יהיו ביחד הארי יכעס. שניים פוחדים להיפגע כי הם לא היו במערכת יחסים אף-פעם והם לא רוצים להביך את עצמם מול השני. שלוש הם לא מכירים את האישיות והאופי של השני. אשלי לא יודעת עם נייל שחצן, פלרטטן, שקרן, או רשע והוא לא יודע אם היא רשעה, שחצנית, שקרנית או עוד כל מיני תכונות רעות. הם אוהבים אחד את השני ואפילו לא יודעים מדוע ולמה. הם לא מבינים אם בטוח מה שהם מרגישים זה אהבה אבל הם דיי בטוחים שכן, הם לא יודעים אם השני אוהב אותם והם מקווים שכן.
המשך יבוא…


תגובות (9)

מהמם! תמשיכיייייייי

15/05/2014 20:51

    תודה♥

    16/05/2014 06:52

מושלם תמשיכי

15/05/2014 21:08

    תודה♥

    16/05/2014 06:51

מושלם תמשיכי!!!

15/05/2014 21:41

    תודה♥

    16/05/2014 06:51

תמשיכי

15/05/2014 22:00

    תודה♥

    16/05/2014 06:51

המשכתי

17/05/2014 23:14
סיפורים נוספים שיעניינו אותך