בבקשה תדרגו ותגיבו! אשמח להערות לשיפור! המשך יבוא...

You&I פרק 4

17/05/2014 1433 צפיות 4 תגובות
בבקשה תדרגו ותגיבו! אשמח להערות לשיפור! המשך יבוא...

You&I פרק 4:
"טוב ביי בנים אני צריך ללכת." אמר זאיין לחבריו ללהקה.
"ביי זאיין," אמרו הבנים והוא הלך. הם היו בבית של נייל.
"גם אני צריך ללכת." אמר לואי לשאר הבנים שנשארו.
"ביי לואי," אמרו הבנים והוא הלך.
"גם אני אלך." אמר ליאם.
"בסדר," אמרו נייל והארי.
"ביי," אמר ליאם.
"ביי," הם אמרו והוא הלך.
"טוב, נראה לי שגם אני אלך." אמר הארי.
"אוקיי," אמר נייל.
"ביי נייל," אמר הארי.
"ביי הארי," אמר נייל וגם הארי הלך. "אני לא מבין איך אני אוהב את אחותו ממבט ראשון. אני לא בן-אדם שיתאהב ממבט ראשון, בלי להכיר את הבחורה. זה שהיא יפה לא גורם לי להתאהב בה. אני לא מבין למה אני מאוהב בה אם רק ראיתי אותה ובקושי דיברתי אותה, אני לא יודע עם היא נחמדה או לא." חשב לעצמו נייל.
*****************************
"אשלי אני בבית!" צעק הארי כאשר נכנס לביתו. אשלי הלכה אליו וחיבקה אותו.
"התגעגעתי אלייך." היא אמרה בחיוך וגם הוא חייך.
"אבל לפני כמה שעות ראית אותי." הוא אמר.
"אבל עבר הרבה זמן מאז." היא אמרה לו.
"אוקיי, עכשיו, למה את נחמדה?" שאל הארי סקרן לדעת מדוע אחותו כל-כך נחמדה אליו היום, נחמדה אליו באופן יוצא-דופן.
"אני תמיד נחמדה." היא אמרה לו מסתירה לו את הסיבה האמיתית.
"אשלי אני מכיר אותך, את לא סתם נחמדה היום. יש לכך סיבה." אמר הארי ומיד שאל "ומה הסיבה הזו?"
"אוקיי, אני רוצה להכיר את החברים שלך טוב." היא אמרה.
"בשביל זה את נחמדה אליי היום?" הוא שאל.
"כן הארי." היא השיבה לו.
"גם בלי שתהיי נחמדה אליי אין לי שום בעיה להכיר לך אותם." הוא אמר לאחותו לא מבין מדוע היא נחמדה אליו רק כדי שהוא יכיר לה את חבריו.
"אבל תמיד לא הסכמת לקחת אותי איתך אליהם עד שאמא הכריחה אותך." אמר אשלי.
"נכון, אז אני מאוד אוהב שנחמדים אליי ושמביאים לי את כל מה שאני מבקש." אמר הארי.
"אל תגזים סטיילס." אמרה אחותו.
"טוב אני אכיר לך אותם מחר." הוא אמר.
"בסדר," אמרה אשלי להארי.
"אני הולך לחדר שלי ואז הולך לקייט." אמר הארי. קייט זו בת זוגו של הארי. אשלי נאנחה. היא לא אוהבת את אשלי למרות שהארי מנסה לחבר ביניהן, אשלי לא מעוניינת בלהתחבר עם קייט וגם קייט לא מעוניינת בלהתחבר אל אשלי.
"שוב פעם היא?" היא שאלה.
"כן אשלי. שוב פעם היא. אני אוהב אותה ואוהב להיות איתה, תפנימי את זה. זה ממש מעצבן. אני ניסיתי לחבר ביניכן ולא הייתן מעוניינות, אבל לפחות לה אין בעיה שאני לא יכול להיות איתה הרבה בגלל שאני איתך, והזמן המועט שיש לי איתה, עליו את מתעצבנת?! תפסיקי לחשוב רק על עצמך! גם אני קיים! זה מעצבן שאת שונאת אותה לידי! מצידי תשנאי אותה מאוד אבל אל תפגיני לידי את השנאה הזאת ואל תפגיני את השנאה הזאת לידה!" התעצבן הארי על אחותו אשר לא מבינה כמה קייט חשובה לו.
"מצטערת," אמרה אשלי והשפילה את ראשה. היא לא התכוונה לעצבן את אחיה, היא לא אוהבת שהיא מעצבנת אותו.
"זה בסדר," הוא אמר מחייך ומרים את ראשה של אשלי אחותו עם אגודלו.
"אני הולכת לחדר שלי, תגיד לי לפני שאתה יוצא אל קייט." אמר אשלי.
"בסדר," אמר הארי ונישק את הלחי שלה. היא הלכה לחדרה והוא הלך לחדרו. הוא החליף בגדים לג'ינס ארוך כחול וחולצה משובצת עם משבצות גדולות בצעים ירוק, כחול ושחור. הארי הלך לחדרה של אחותו ופתח את הדלת. היא ישבה על מיטתה קוראת ספר. הוא התקרב אליה והתיישב על ידה. הוא נישק אותה בלחי. היא הפסיקה לקרוא את הספר. "אני הולך, להתראות." הוא אמר.
"הארי," אמרה אשלי.
"מה אשלוש?" הוא שאל.
:דבר ראשון תפסיק לקרוא לי ככה! ודבר שני אני אנסה להתחבר טיפה עם קייט." היא אמרה.
"דבר ראשון אני אוהב לקרוא לך ככה! ודבר שני יופי!" הוא אמר בהתרגשות.
"אבל אל תפתח ציפיות." היא אמרה לו. הוא התיישב לידה.
"למה את כל-כך שונאת אותה?" הוא שאל.
"אני לא שונאת אותה." אמרה אשלי.
"היא עשתה לך משהו?" שאל הארי את אשלי.
"לא," היא שיקרה. קייט כן עשתה משהו לאשלי, בתקופה שזאיין התעלל בה קייט הייתה "העוזרת הראשית" שלו. קייט וזאיין התעללו באשלי. קייט וזאיין גם היו ביחד והם נהנו להתעלל באשלי, מאוד. אשלי חיבבה את זאיין יותר מאת קייט וזה מפתיע הרי הוא היה זה שהתעלל בה והסיט את כולם נגדה אבל קייט פגעה בה כמו שלא פגעו בה מעולם. אשלי וקייט היו חברות ילדות. הן היו החברות הכי טובות עד שקייט הלכה אחרי זאיין וכך נגמרה החברות שלהן.
"טוב, אתה צריך לחברה הזאת שלך, לא?" ששאלה אשלי.
"צודקת, להתראות." אמר הארי ונישק את הלחי של אחותו אשלי.
"להתראות," היא אמרה והוא הלך.
המשך יבוא…


תגובות (4)

תמשיכייי!!!
ושהיא תגיד לו את האמת כבר!

17/05/2014 23:20

מושלםםם

17/05/2014 23:28

מדהים תמשיכי מיד!!!

18/05/2014 09:47

המשכתי ☺

18/05/2014 11:42
סיפורים נוספים שיעניינו אותך