המשך יבוא...

You&I פרק 5

18/05/2014 1559 צפיות 7 תגובות
המשך יבוא...

You&I פרק 5:
אם כמה שאשלי לא אהבה את זה שהארי וקייט ביחד היא לא רצתה להפריד אותם. היא כיבדה את זה שהם ביחד וניסתה לא להתעצבן כשהארי מבלה עם קייט. למרות כל מה שקייט עשתה לה אשלי לא שונאת את קייט. קייט מקווה שהארי לא ידע על מה שהיא עשתה לאשלי כי אם הוא ידע את זה הוא בוח ישנא אותה והיא אוהבת אותו. היא אוהבת אותו מאוד. הארי רוצה להבין מדוע אשלי וקייט לא מסתדרות. הארי רוצה שהן יתחברו כדי שהוא יוכל לבלות עם שתיהן באותו הזמן, עכשיו עם הוא יבלה עם שתיהן אז הן לא יהינו והוא לא ייהנה. "קייט," אמר הארי לקייט.
"מה?" היא שאלה אותו.
"למה את ואחותי אשלי לא מסתדרות?" הוא שאל אותה רוצה לדעת מדוע היא ואחותו לא מסתדרות.
"אני לא יודעת. אנחנו פשוט לא מסתדרות." שיקרה קייט להארי. היא יודעת למה הן לא מסתדרות אבל היא לא תספר לו, היא לא רוצה שהוא ידע את האמת. כי אם הוא ידע את האמת יש לא מעט סיכויים שהוא ישנא אותה וייפרד ממנה, והיא אוהבת אותו והיא לא רוצה שהוא ייפרד ממנה.
"את יכולה בבקשה לנסות להסתדר איתה, לפחות טיפה?" שאל הארי מקווה לתשובה חיובית. קייט לא ממש רצתה לנסות להסתדר עם אשלי במיוחד כי היא ידעה שזה יהיה חסר סיכוי. אך למרות זאת היא השיבה לו "בסדר, אני אנסה להסתדר אם אחותך." היא אמרה והוא חייך.
"תודה! אני שמח שאת אומרת את זה! היא רוצה להתחיל להתחבר איתך לפחות קצת!" הארי התלהב כמו ילד קטן שמציעים לו ממתק לפני ארוחת הערב. קייט הופתעה. למה שאשלי תרצה להתחבר איתה לפחות קצת?
"באמת?" שאלה קייט מופתעת.
"כן," התלהב הארי ונישק אותה. הארי היה שמח שקייט הסכימה לנסות להתחבר עם אשלי. הוא ממש קיווה שזה יקרה. הוא גם מקווה שאשלי וקייט יתחברו עם הבנים והבנים יתחברו איתן. אבל דבר ראשון הוא רוצה לחבר ביניהן. הוא מאוד מקווה שהן יתחברו, זה מאוד חשוב לו והן אפילו לא יודעות עד כמה. קייט לא רוצה להתחבר עם אשלי שוב כי היא יודעת שזה יהיה קשה אחרי שהיא כל-כך פגעה בה אבל קייט מתחרטת על כל מה שהיא עשתה לאשלי, היא מתחרטת על שהיא נטשה את אשלי ועזרה לזאיין להתעלל בה. גם אשלי הייתה מאוהבת בזאיין, קייט ידעה זאת ובכל זאת היא הסכימה להצעת החברות שלו, היא ידעה כמה אשלי אהבה אותו והיא לא התייחסה לזה. היא הייתה אגואיסטית, היא חשבה רק על עצמה, היא לא חשבה על אשלי שאהבה את זאיין. עכשיו אשלי לא מאוהבת בזאיין היא מאוהבת בנייל ואין לה מושג למה. הרי היא לא מכירה את נייל או את האישיות שלו. אשלי גם לא מבינה מדוע פעם היא הייתה מאוהבת בזאיין כל-כך הרי הוא היה רשע אליה מאוד והוא התעלל בה. לספר על מה שזאיין וקייט עשו לה לא עלה במחשבותיה של אשלי. היא לא מוכנה להרוס להם את הקשר עם אחיה הארי והיא לא מוכנה להרוס חלק מחייהם, אצל זאיין היא לא מוכנה לקחת לו חבר טוב והיא לא מוכנה לקחת לקייט את אהבתה, למרות שקייט לקחה לה את אהבתה, את זאיין. קייט וזאיין מתחרטים כל-כך על מה שעשו לאשלי עד שלא יתואר כמה. כל לילה בסיוטים שלהם הם רואים אותה מתחננת לעזרה ואותם מכים לה, מתעללים בה ומקללים אותה. כל לילה הם חושבים עליה ועל זה שהם רוצים להתנצל בפניה על כל מה שהם עשו לה. הם פוחדים להתנצל כי לפי דעתם רוב הסיכויים שהיא לא תסלח להם, אבל הם טועים אשלי מוכנה לסלוח לה בתנאי שהם יתנצלו בפניה על כך שהם גזרו עליה שלוש שנים של סבל, סבל רב. הם גם רוצים לבקש מאשלי לא לומר דבר על כך שהם התעללו בה במשך שלוש שנים להארי אבל הם פוחדים שהיא שכחה מכך ובקשה כזו תזכיר לה את הכל והיא תספר הכל להארי ואז הוא ישנא אותם. אם הוא ישנא אותם הם ישברו. הארי היה אחד החברים הכי טובים של זאיין והוא תמיד היה לצידו, מאז שהם הכירו. וקייט, בשביל קייט הארי היה אהבת חייה, הבן-אדם שהיא רוצה להתחתן איתו ולהקים איתו משפחה, הוא היה האהבה הכי גדולה שאיי פעם הייתה לה. עם הוא יגלה על כך שהם יתעללו באשלי זאיין יאבד את החבר שתמיד תומך בו ותמיד לצידו. וקייט, קייט תאבד את אהבת חייה, את האהבה הכי גדולה שאיי פעם הייתה לה. הם יודעים שלא מגיע להם את הארי. זאיין יודע שלא מגיע לו חבר תומך, עוזר ומדהים כמו הארי וקייט יודעת שלא מגיע לה אהבה גדולה כמו הארי ולא מגיע לקבל ממנו אהבה.
"קייט," אמר הארי לקייט.
"מה הארי?" שאלה קייט.
"רוצה לעשות משהו?" הוא שאל אותה.
"בסדר, אבל מה נעשה?" היא השיבה לו ושאלה אותו שאלה.
"לא יודע," הוא השיב לה על שאלתה.
"רוצה לראות סרט?" היא שאלה אותו.
"בסדר," הוא אמר.
"בוא אני אראה לך אילו סרטים יש ואתה תבחר מבניהם." אמרה קייט ומשכה את הארי לטלוויזיה. היא הוציאה סרטים רבים. היא נתנה להארי לבחור סרט אחד מתוך מבחר עצום.
"את זה," אמר הארי והוציא סרט מתוך המבחר העצום. הוא בחר את הסרט טיטניק.
"סרט יפה," אמרה קייט.
"אז נראה אותו?" הוא שאל אותה.
"כן," היא השיבה לו. הם שמו את הסרט בDVD והתחילו לצפות בו. בסוף הסרט הם היו עם דמעות מרוב שהסרט עצוב.
"זה סרט עצוב אבל מדהים." אמר הארי.
"נכון, זה סרט מרגש מאוד." אמרה קייט.
"טוב אני צריך ללכת." אמר הארי.
"אוקיי, אני אלווה אותך לדלת." אמרה קייט. היא לוותה אותו לדלת וכשהם הגיעו אליה הוא אמר "להתראות,"
"להתראות," השיבה לו קייט והוא נישק אותה.
"עכשיו באמת להתראות," הוא אמר.
"ביי," היא אמרה והוא הלך. כשהארי הגיע הביתה הוא נכנס ועדיין היו דמעות בעיניו מהסרט שהוא ראה כמה דקות לפני כן. אשלי הלכה אליו בדאגה ושאלה "הכל בסדר?"
"כן," הוא השיב.
"אז למה אתה בוכה?" שאלה אשלי מקווה שהוא וקייט לא נפרדו, כי למרות שהיא לא אוהבת אותה, לא מחבבת אותה ולא אוהבת את זה שהם ביחד הארי אוהב אותה והיא חשובה לו.
"ראיתי טיטניק וזה סרט עצוב." אמר הארי.
"דאגתי לחינם?" שאלה אשלי.
"כן, אבל תודה שדאגת לי." הוא אמר וחיבק את אשלי חיבוק ענק.
"הארי סטיילס מודה לי? העולם השתגע!" הכריזה אשלי.
"אויש תהיי בשקט." אמר הארי.
"נו, תן לי להתלהב." אמרה אשלי.
"התלהבת מספיק." הוא אמר לה.
"הודאת לי וזה מקרה נדיר שאתה מודע לי אז תהיה בשקט ותן לי להתלהב." אמרה אשלי.
"בסדר," אמר הארי לאחותו אשלי.
"יופי," אמרה אשלי לאחיה הגדול הארי.
המשך יבוא…


תגובות (7)

המשךךך!!
ושתגיד את האמת,מגיע להם!

18/05/2014 11:49

    יש סיכוי שאני אמשיך היום. ובבקשה תדרגי את הפרק.

    18/05/2014 12:04

תמשיכי זה באמת סיפור מושלם

18/05/2014 13:09

תמשיכי זה מדהים!!!

18/05/2014 13:43

מהמם! תמשיכיי ! אני ממש התגעגעתי לסיפורים היפים שלך דידי
אני מדרגת ל5
(אשמח עם תקראי את הסיפורים שלי וגם את החדש :) ועם את רוצה להירשם עם לואי תכתבי לי בתגובות שם תיאור )

18/05/2014 17:14

    תודה שדירגת :) ♥

    18/05/2014 18:22

המשכתי ♥

19/05/2014 11:03
סיפורים נוספים שיעניינו אותך