משתף אתכם במחשבות שרצות לי בראש.

אהבו את המוזרים

22/11/2020 469 צפיות אין תגובות
משתף אתכם במחשבות שרצות לי בראש.

אנשים רבים מבקשים לצאת ידי חובת זולתם, מבקשים לעשות מעשים אשר יתקבלו בהבנה על ידי סביבתם ואף ישתדלו שיזכו למחמאות ולשבחים על מעשיהם, לכן ישתדלו לעשות מה שנחשב למשובח בעיני בני אדם, ולהימנע מעשיית מעשים העלולים לעורר ביקורת.
אולם האיש הישר הטוטאלי המחויב בעוז רוח אל עשיית הטוב באמת וההימנעות מכל רע נוכל למוצאו עושה פעולות שונות מוזרות ובלתי מקובלות, ומחדש בטובו בכל יום תמיד מעשיו, באופן שונה ומשתנה מזמן לזמן, בהתאם למציאויות המשתנות, ולרוחב לבו ועומק הבנתו המשתנות מזמן לזמן. אין הוא רוצה או מוכן להיות היום אותו אדם שהכירוהו אתמול, אין הוא חושש להשתנות ואין הוא חושש להצהיר על השינוי והשינויים אשר הוא מוביל ומקנה לאישיותו.
עם זאת מעלה יש בהיות בני האדם מבקשים לצאת ידי חובת זולתם ודרך נכונה ומתאימה היא עבור הרוב האנושי השטחי אשר אילולא הבושה וערך הכבוד העצמי היו מרעים ומשחיתים בהולכם אחר תאוותם האגואיסטית. אולם האיש השלם והתם אשר כל חפצו בטוב האמיתי פורץ גדרים ואין ממחים בידו שכן אמת וודאי, גלוי וידוע הוא שאין במעשיו אלא טוב מבורר ונקי מכל מוץ ותבן. לכן האיש התם השלם אינו חושש לקדם מטרותיו דרך רעש, כי אין שאיפתו אל הנוחות אלא אל הטוב ולכן אינו חושש מתגובות נזעמות וביקורות, וככל שישתלם בשלימות נפשו לא יחשוש אף מאיומים.
ואילו האיש הפשוט יימנע מלעשות רעש ומלפעול פעולות בפרסום, על מנת שלא ירעישו עליו ויבקרוהו. או שבאם הקנאה התאווה והכבוד יובילוהו הרי יפרסם אך הטוב שעשה ויעוות וישקר על מנת להציג מעשיו באור היותר חיובי משבח ומחמיא מתוך מטרות יחסי הציבור שלו.
אהבו את המוזרים כי סוללים הם נתיבים חדשים בעולמינו הלקוי בקבעון חברתי משעמם…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך