פילי-חמלי
להגיב! אחרת לא נדע איך להמשיך ולשפר .

איש הבוריטו (חלק שני: התפוחים המתגלגלים)

פילי-חמלי 18/06/2015 975 צפיות 3 תגובות
להגיב! אחרת לא נדע איך להמשיך ולשפר .

כבר מגיל צעיר הייתה לאוגלי נטייה להסתבך בצרות, למשל הפעם ההיא שדחף רקון לתוך תיקה של המורה (רקון בגלל שהוא בשר נחשב אוכל חופשי). ולכן הושעה לחמש דקות מבית ספר, ובגלל שלא חזר סולק לתמיד…
אוגלי שנא בוריטו אבל ממש שנא. כבר הרבה זמן תיכנן את מעברו לארץ המאכלים החופשיים.
כנסיית הבוריטו שמה עליו עיין כבר די הרבה זמן, והן חשדו שהוא (ובצדק) צייר את רגל העוף על הכנסייה (מאכל חופשי). הוא פיתח מיומנויות פריצה והתחמקות ברחוב ובפך לגנב ומתנגד בוריטו מצליח. בואו נחזור לתקופתיינו.
אוגלי הצליח לברוח פעמיים מהכנסייה, פעם אחת מהצינוק ופעם אחת מהמכונה, שזיכתה אותו בדרגת פושע 3.43-. בפעם הראשונה נתפס כאשר הבריח תפוחים לצד אחד של העיר, כי לא חשד בלטאת הבוריטו שעקבה אחריו. הוא הצליח לברוח עקב: מכנסי חומצה פצצה ועשרים חבילות תפוחים מתגלגלות. אחר כך הפך לפושע מבוקש, ומנהיג העיר שלדון בוריטו הקים משלחת חיפוש כדי למצוא את החוליגן המבוקש. אוגלי הצליח להתחמק לא רע, עד לאותו היום שניסה בפזיזותו להשתיל שקדי מרק בבוריטו המשטרה. הוא נתפס וכבר ממש הובל אל המכונה, אבל בטיפשותו של השומר שהשאיר את השרוכים ומטבע הצליח בשנייה האחרונה לקפוץ ממכונת הבוריטו האימתנית והתכונן לבריחה המיועדת לארץ המאכלים החופשיים.
ועכשיו, שלדון לא הסכים שיימלט שוב מידיו ושלח אליומ את הנשק הנוראי ביותר בארץ הבוריטו:
"נחשי הבוריטו" האימתניים. קצת ביולוגית בוריטו. נחשי בוריטו לעולם לא מאבדים את דרכם, וארס הבצל הנוראי שלהם בכל מקום שפוגע גורם לשיתוק זמני שורף במיוחד, ואם פוגעת שן בצל בישבן בוער לך הישבן ואם והדרך היחידה להנצל מזה היא להצמיד חצי שעה בצל לעיניים .
שלדון שלח עליו 17 נחשי בוריטו מהמאומנים והקטלניים ביותר…


תגובות (3)

תקשיב\י, אני מת על זה.

18/06/2015 13:46

היי תודה

18/06/2015 17:54

סיפור טוב

19/09/2015 17:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך