מדינת היהודים

27/02/2016 1038 צפיות אין תגובות

מדינת היהודים. ספרו הראשון של תיאדור הרצל, חוזה מדינתנו, יושב ראש התנועה הציונית.
הרצל ועוד כמה רבים לפניו, הבינו כי היהודים הם צאן לשנאה באותה עת, ועל כן הפתרון היחידי לגאול את היהודים מהייסורים שעברו באירופה היא להקים מדינה. רק שלנו. של היהודים.
היום אנחנו ב-2016, במדינת היהודים, בארץ ישראל. וגם פה בארץ קיימת חברה שהם צאן לשנאה. ושהפתרון היחידי לגאול אותם מהייסורים שהם עוברים פה זה להקים להם מדינה משלהם. לא מדובר בערבים, ולא מדובר בבני עדות המזרח, או בעולי אתיופיה. מדובר בקהילה הגאה.
הרי, לא מקדמים להם כאן בארץ שום חוק, והרי לא משנה מה,איך,כמה,למה במדינה שלנו אנחנו נתפס כעוף מוזר, מוטציות, חיידקים, חולים, או סתם סוטים. אז למה מלחמות מיותרות שלובשות מסכה של מצעדיי ראווה מטופשים?
בואו נקים מדינה. אומנם נכון, קיימות מדינות מתפתחות ומפותחות בהרבה הרבה יותר מישראל שאפשר פשוט להגר אליהם. אבל הרעיון, הקונספט, אפשר לצור בו משהו אחר.
קהילה שלמה שלא נושאת שום דגל פוליטי. לא נושאת הבדלי מעמדות. לא מיעוט ורוב. לא שדים עדתיים. ולא גזענות.
בלוח השנה יציינו חגים ממלכתיים של הקמת המדינה ומצעד גאווה שנתי, ואולי כמה ימי זיכרון לזכר הניספים במאבק. ואולי סוף כל סוף יכהנו יותר נשים מאשר גברים בממשל? ומקרי אונס? אני מאמין שיהיו פחות. אז כן זה יהיה עולם שנטול מצעקה גברית, אבל לא בהכרח.
אז מה אתם אומרים, מדינת הלהטבי"ם?
ואולי גם נוציא ספר המשך כמו הרצל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך